Part 1

1.7K 89 4
                                    

Jinတစ်​ယောက်သူ့အချစ်ဆုံးမြင်း​လေးကိုစီး​နေသည်မှာပြုံးရွှင်​နေ​လေရဲ့။jinလဲမြင်းစီး​နေရင်းအကိုtaeတို့အနားအ​ရောက်
Jin-"အကိုtae အကိုhoseok"
(အကိုtaeနဲ့အကိုhoseokကjinရဲ့အကို​တေ​ပေါ့)

Hoseok-"မြင်းစီး​နေတာဲ့အချိန်​တော့ ပြုံး​နေတာဘဲ​နော် jin"
Jin-"jinကဘွဲ့ယူမယ့်ကိစ္စ​တွေနဲ့အလုပ်ရှုပ်​နေ​တော့မြင်း​လေးကို​တွေ့ဖို့အချိန်မရှိခဲ့ဘူး​ရောက်လာ​တော့ အလွမ်း​ပြေ မြင်းစီးချင်လို့ပါဗျ"
Tae-"ဒါဆိုရင်jinရဲ့မြင်း​လေးကိုအလွမ်း​ပြေသွားတဲ့အထိ စီးလိုက်ဦး​နော် အကိုနဲ့hoseokတို့က​တော့ အဖွဲ့အိမ်မှာသွား​စောင့်​နေမယ်"
Jin-"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ အကိုကြီးTae ဟီး.."

________________________________

Taeနဲ့hoseokလဲ ​ကော်ဖီ​သောက်ရင်းjinကို​စောင့်​နေကြသည်။ရုတ်တရက်အကို taeမှ
Tae-" hoseok!!"
Hoseok-"ဘာဖြစ်တာလဲအကိုtae ရယ် hoseokလန့်သွားတာပဲ​နော်"
အကိုtaeကသူ့ဖတ်​နေတဲ့သတင်းစာကို​ပေး၍
Tae-" ​ရော့ဒီသတင်းဖတ်ကြည့်"
Hoseok-"သတင်းထူး Jeonမိသားစု၏အ​မွေဆက်ခံသူJeon Jung Kookဟာ Jeon jung hyung၏သားဖြစ်ပီးနိုင်ငံခြားမှပြန်လာ​နေပါတယ် မကြာခင်koreaသို့​ရောက်လာပါလိမ့်မယ်"
Hoseok-"အကိုjeonပြန်လာ​တော့မယ်"
Tae-"ဟုတ်တယ်"

_________________________________________

Jungkookတစ်​ယောက်​လေယာဉ်​ပေါ်မှဆင်းကာkorea​ရဲ့သဘာဝ​လေကိုရှုလိုက်ရင်းလာကြိုမည့်သူအားရှာလိုက်သည်။
Jk-"အ​ဖေ"
သားအဖနှစ်​ယောက်သားမ​တွေ့ရတာကြာပြီဖြစ်၍​ပွေ့ဖက်နှုတ်ဆက်လိုက်ကြသည်။
JK' Father-" ပြန်လာပြီ​ပေါ့​နော်ဘွဲ့ရသွားပြီအ​ဝေးထပ်သွားစရာမလို​တော့ဘူး ပင်ပန်း​နေပီလားသား"
Jk-"မပင်ပန်းပါဘူးဗျ ကျွန်​တော်ပိုစိတ်လှုပ်ရှားတာ အ​​ဖေ့ကိုသတိရတယ် ဒီကဘာမဆိုသတိရတယ်ဗျ"
Jk' father- "အ​ဖေလဲသားကိုသတိရတာပါပဲ ပြီး​တော့အခြားသူ​တေအများကြီးလဲသားကိုသတိရ​နေမှာ အထူးသဖြင့်တစ်​ယောက်​သောသူ​ပေါ့​နော် သူသားပြန်လာမှာကို ​​နေ့တိုင်း​စောင့်​နေတာ ​စောင်ြဘဲ​စောင့်​နေတာမဟုတ်ဖူး​နော် သူအ​​စောကြီးထပြီး စားစရာချက်တယ် အခန်းလည်းပြင်ထား​ပေးတယ် အ​ဖေ​တောင်မမှာရ​သေးဘူးဘယ်သူလဲဆိုတာခန့်မှန်းမိလား"

Only YouWhere stories live. Discover now