Part 22

420 38 12
                                    

Jk' father-"ဘာ jinက​ရေနစ်ချင်​ယောင်​ဆောင်တယ်"
ဆူ​ယောင်း'mom-"နား​ထောင်ကြည့်ရင်​တော့မယုံချင်စရာဘဲ​နော် ဒါ​ပေမယ့်seokjinကငယ်ငယ်ထဲက​နေအ့လိုမျိုးဘဲစိတ်ဝင်စားခံရတာကိုကြိုက်တယ် တကယ်လို့ seokiin​ရေနစ်တဲ့အ​ကြောင်းကို  သားjeonလာ​ပြောပြရင် ကြိုသိ​အောင်အကို့ကိုလာ​ပြောပြတာပါ"
ဆူ​ယောင်း-"ဟုတ်တယ်ရှင့်ကြီးကြီးကျယ်ကျယ် ကိစ္စမဟုတ်ပါဘူးရှင့် ဥှီး​လေး  seokjinကအရမ်း​ရေကူးကျွမ်းတာတကယ်​ရေမနစ်နိုင်ပါဘူးရှင့် ဒါ​ပေမယ့်အကိုjeonက လူကြီးလူ​ကောင်းဆန်​တော့သူ​ရေနစ်တာကို​တွေ့​တော့သွားကူညီတာပါ အခုလိုမျိုးကြီးကြီးကျယ်ကျယ်ကိစ္စမဟုတ်ပါဘူးရှင့်"
ဆူ​​ယောင်း'mom-"တကယ်ဆိုသားjeonမကူညီရင်လည်း seokjinက လွတ်​အောင် လုပ်ပ်နိုင်ပြီးသားပါ ဘာလို့ဆို့အ့က​လေးက တကယ်​ရေမနစ်လို့ပါရှင့် ညီမ​ပြောတာကိုယုံပါ​နော်အကို"
 

Jkအ​ဖေက သူတို့သားအမိအ​ကြောင်းကိုသိလို့jinဆီကိုသာအ​ကြောင်းစုံ​မေးဖို့ထွက်လာခဲ့​တော့တယ်
_________________________________________

Jk' father-" jin ဘယ်လို​နေ​သေးလဲ"
Tae-"သတိမရ​သေးဘူးဗျ hoseok​ပြောတာ​တော့ သူ့ကိုအဝတ်အစားလဲ​ပေးပီးတဲ့အချိန် သူ့ကိုယ်​တေပူ​နေတယ်တဲ့ဗျ ခုနက ဦး​လေးကို အ​ဒေါ် နဲ့ဆူ​ယောင်းတို့နဲ့အတူ ဧည့်ခန်းမှာစကား​ပြော​နေတာ​တွေ့လိုက်တယ်သူတို့နှစ်​ယောက်က ဦး​လေးစိတ်ပူပန်ရ​အောင် ဘာ​တေ​ပြောလိုက်လဲအသိပါဘူးဗျ"
Jk'father-"ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး စိတ်မပူပါနဲ့ဘယ်သူဘာဘဲ​ပြော​ပြောဦး​လေးကဦး​လေးမြင်ရတာအ​ပေါ် စဉ်းစားဆုံးဖြတ်နိုင်ပါတယ်ဦး​လေးကြားရတာ​တေက​နေမစဉ်းစားပါဘူး"
ဂျီဝူး-"ဆရာလှုပ်လာပီရှင့်"
Hoseok-"jin   jin    jinနိူးလာပီဗျ"
Jin-"အကိုtae အကိုhoseok jinမ​သေ​သေးဘူးမလားဗျ"
Hoseok-"အကိုjeonကjinကိုအချိန်မှီကယ်လိုက်နိုင်လို့ ​တော်​သေးတယ်​နော်"
Jin-"ဘယ်သူကယ်လိုက်တယ်လို့​ပြောလိုက်တာလဲအကိုhoseok"
ဂျီဝူး-"အကိုjeonပါရှင့် ဆရာ​ရေနစ်သွားတုန်းက အကိုjeonက ဆရာကို ​ရေထဲက​နေကယ်လာခဲ့​ပေးတာပါရှင့်"
Jk'father-"jinဘာမှမဖြစ်​တော့တာ​ကောင်းတယ်နော်တကယ်ကုသိုလ်ကံ​ကောင်းတာဘဲjinအနားယူလိုက်ပါဦး​နော် ဦး​လေးစားစရာပြင်လာ​ပေးမယ်"
Jin-"​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျ "
Jk'father-"တူမ​လေးဂျီဝူး ဦး​လေးအထင်​တော့...ဆရာ့ကိုအနား​ပေးလိုက်တာ​ကောင်းမယ်ထင်တယ်​နော်"
ဂျီဝူး-"ဟုတ်ကဲ့  ဆရာရှင့် မြန်မြန်​လေးသက်သာလာပါ​နော်"

Only YouWhere stories live. Discover now