Part 40

404 44 8
                                    

ဒီ​နေ့jinတို့အိမ်နဲ့jeonအိမ်​တော်တို့မှာ ​စေ့စပ်ပွဲအတွက် ပြင်ဆင်​နေကြသည်jinက​တော့  ​ပြင်ဆင်​နေကြတာကိုကြည့်ကာ သိပ်မ​ပျော်ရွှင်​ပေမယ့် တစ်ဖက်ကjkမှာ​တော့ ​စေ့စပ်ပွဲအတွက်ပြင်ထားသည့် ပစ္စည်းများကိုကြည့်ကာပြုံး​နေမိသည်

Jimin'mom-"တကယ်လို့နစ်ရှိ​​နျေသးမယ်ဆိုရင် သူအကုန်စားမှာ ဟင့် ဒါက သူ့အကြိုက်ဆုံးအသီး​လေ"
Jimin-"အ​မေ  သား အကိုjeonနဲ့အပြင်သွား​တော့မယ်​နော်"
Jimin'mom-"jimin  အ​မေလည်းလိုက်ခဲ့မယ်​နော်သား  အ​မေအိမ်မှာ​နေရင်  နစ်ကိုဘဲသတိရ​နေမှာ"
Jimin-"သားအထင်​တော့  မလိုက်တာဘဲ​ကောင်းပါတယ်ဗျ အ​မေ  ဘာလို့ဆို ဒီ​နေ့အကိုjeonက  jiminကိုသူ့သူငယ်ချင်း​တေနဲ့ သွား​တွေ့မယ်လို့​ပြောပါတယ်ဗျ တကယ်လို့  သားအမိနှစ်​ယောက်လုံးလိုက်သွားလိုက်မယ်ဆိုရင်  စိတ်ကျဉ်းကြပ်သွား​စေနိုင်ပါတယ် အ​မေ  တကယ်လို့အ​မေ jiminကို အကိုjeonနဲ့အများကြီးရင်းနှီး​စေချင်တယ်ဆိုရင်  jiminကို  အကိုjeonနဲ့ နှစ်​ယောက်တည်းလွှတ်ထားလိုက်ပါ​နော်"
Jimin'mom-"​ကောင်းပါပီ  အ​မေမလိုက်​တော့ဘူး"
Jimin-"ဒါဆိုရင် သား  အမြန်သွားပီး အမြန်ပြန်လာပါ့မယ်ဗျ"

Jiminထွက်သွားတာနဲ့jiminအ​မေက jkဆီဖုနွးဆက်လိုက်ပီးjiminနဲ့ချိန်းထားလားဆိုတာ​မေးလိုက်သည်

Jk-"ဟုတ်ပါတယ်အန်တီ ကျွန်​တော် jiminနဲ့ချိန်းထားပါတယ်ဗျ အိမ်ကိုလာမကြိုတာက  မပြီးပြတ်​သေးတဲ့အလုပ်​လေး​တေရှိလို့ပါ အန်တီဘာကိစ္စရှိလို့လဲဗျ"
Jimin'mom-"မရှိပါဘူးရှင့် မရှိပါဘူး အန်တီက jiminကိုစိတ်ပူရုံပါဘဲ တကယ်ချိန်းထားတယ်ဆိုရင်​တော့​ကောင်းပါတယ်ရှင့်  ညီ​လေးကို ဂရုစိုက်​ပေးပါဦး​နော် အခုအန်တီမှာသားတစ်​ယောက်ဘဲကျန်ပါ​တော့တယ်  သားjeonက  jiminကို  အများကြီးကြင်နာ​ပေးဖို့  အန်တီ​တောင်းဆိုပါတယ်​နော် အန်တီ ဒီ​လောက်ဘဲ​တောင်းဆိုတာပါ  ​ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်​နော်"

Jimin'mom-"မလိမ်ဘူးဆိုလည်းပီး​ရောလိမ်လို့က​တော့ငါနဲ့​တွေ့မယ်"

Jk-"ဟင်း ဒီလိုမျိုးဘယ်​လောက်ကြာကြာ လိမ်​နေနိုင်မှာလဲ"

_________________________________________

Only YouWhere stories live. Discover now