Part 32

319 30 8
                                    

Jin-"မင်္ဂလာပါဗျ ကျွန်​တော်နဲ့ဘာကိစ္စရှိလို့လဲဗျ"
Jimin-"ကိစ္စမရှိရင် ငါက ဘာလို့လာမှာလဲ  ငါနင့်မျက်နှာကိုမြင်ချင်​နေတာမဟုတ်ဘူး နင် နစ်နဲ့ ဆက်သွယ်​နေမှာကို ငါမလိုချင်ဘူး  ဘာလို့ဆို အခု ငါ သူ့အတွက် သင့်​တော်တဲ့သူရှာ​တွေ့သွားပီမို့လို သူနင့်ကိုသနား​နေတာ​ကြောင့်နဲ့ သူ့ကို ချီတုံချတုံဖြစ်​အောင်မလုပ်နဲ့ အသုံးမဝင်ဘူး ပီး​တော့ နင့်အကိုကိုလည်း​ပြောလိုက်ဦး jiminနဲ့မပတ်သတ်နဲ့လို့  ပီး​တော့ ငါ့သားနှစ်​ယောက်လုံးရဲ့ဘဝက​နေထွက်သွား"
Jin-"ကျွန်​တော်ထွက်သွားတာ ကြာပါပီဗျ"
Jimin'mom-"မဟုတ်ဘူး အရင်​နေ့က ငါ့သားနင့်ကိုလာ​တွေ့​အောင်လို့  နင်မာယာသုံးမြူဆွယ်ပြလိုက်​သေးတယ် အ့​ကြောင့် ငါ့အမိန်ကိုဖီဆန်ပီးနင့်ကိုလက်ထပ်ခွင့်လာ​တောင်းတာ သိထားလိုက်ဦး ငါနင့်ကိုလုံးဝလက်မခံနိုင်ဘူး"
Jin-"ကျွန်​တော်လည်း အန်တီသားနဲ့လက်မထပ်ချင်ပါဘူး ဒါ​ပေမယ့် သူကိုယ်တိုင် ကျွန်​တော့်ကိုလက်ထပ်ခွင့်လာ​တောင်းတာပါဗျ"
Jimin'mom-"မာယာများချက်ဘဲ တကယ်လို့ နင်မာယာမသုံးဘူးဆိုရင်  သူနင့်ကိုလာ​တွေ့မှာမဟုတ်ဖူး ဘက်ထပ်ချင်​နေတဲ့သူက နင်ဘဲ​နေမှာ ဖြတ်လမ်းနည်းနဲ့ချမ်းသာချင်​နေတယ် အိမ်မက်က​နေနိုးထလိုက်​တော့ ဘယ်​တော့မှဖြစ်လာမှာမဟုတ်ဖူး"
Jin-"စိတ်မပူပါနဲ့ဗျ ကျွန်​တော်က အမြဲတမ်း လက်​တွေ့ဘဝမှာ​နေ​နေတာမို့လို့ပါ ဒါ​ကြောင့် ကျွန်​တော် အကိုနစ်ကိုငြင်းလိုက်တာပါ ပီး​တော့  အန်တီရဲ့အမိန့်အတိုင်းလိုက်နာဖို့လည်း သူ့ကို​ပြောလိုက်ပါ​​သေးတယ် ဘာလို့ဆို ကျွန်​တော့်ကိုကျွန်​တော်​ကောင်း​ကောင်းသိလို့ပါ ကျွန်​တော် သူ့ကိုမချစ်ဘူး ကျွန်​တော်က ဘာပိုင်ဆိုင်မှုမှ မရှိတဲ့သူဆို​ပေမယ့် ကျွန်​တော်မှာရှိတဲ့အရာက ဂုဏ်သိက္ခါဘဲ ကျွန်​တော် အန်တီ့သားနဲ့ မပတ်သတ်ပါဘူး အန်တီ့သားကိုအန်တီ ​ပြော​​ပေးပါဦး ကျွန်​တော်နဲ့ လာမပတ်သတ်ပါနဲ့​တော့လို့"

Jiminအ​မေ ပြန်သွား​တော့ jinလည်း လုပ်စရာရှိတာ​တေပြန်လုပ်ဖို့ဧည့်ခန်းထဲက​နေထွက်လာ​တော့

Jin-"အကိုtae"
Tae-"ဘာလို့ jinဒီကိစ္စကို အကို့ကို မ​ပြောပြတာလဲ"
Jin"ဘာကိစ္စလဲဗျ"
Tae-"jin   jiminအ​မေနဲ့​ပြော​နေတာ​တေအားလုံးကို  အကိုကြားပီးပီ jiminရဲ့အ​မေက ဒီလိုဆိုတာကို အကို့ကိုဘာလို့မ​ပြောပြတာလဲ သူဘာလို့jinကိုအထင်​သေးသလိုဆက်ဆံသွားတာလဲ သူ​ပြောခဲ့ဖူးတဲ့စကားတိုင်းက jimin အကို့ကို ​ပြောပြခဲ့ဖူးတာ​​တေနဲ့တခြားစီဘဲ ဘာလို့ အားလုံးက အကို့ကိုဖုံးကွယ်ထားပီး အကို့ကိုလိမ်ရတာလဲ"
Jin-"jin အကိုtaeကိုမသိ​စေချင်ပါဘူး ဘာလို့ဆို အကိုtaeနဲ့jiminတို့ နားလည်မှုလွဲသွားကြမှာမလိုချင်လို့ပါ"
Tae-"အကိုအရွယ်​ရောက်​နေပီ​နော် အကိုခွဲခြားနိုင်ပါတယ်"
Jin-"jin​တောင်းပန်ပါတယ်ဗျ"
Tae-"​နောက်တစ်ခါဆို အကို့ကိုမဖုံးကွယ်​ထားနဲ့​တော့​နော်"
Jin-"အကို   jiminကိုစိတ်မဆိုးပါနဲ့​နော်"
Tae-"သူ့အ​မေဒီလိုဖြစ်​နေတာကိုစိတ်မဆိုးပါဘူး အကိုစိတ်ဆိုးရမယ်ဆိုရင် အ​ကြောင်းအရင်းတစ်ခုဘဲရှိတယ်  jimin အကို့အ​ပေါ်မပွင့်လင်းခဲ့တာဘဲ အမှန်မ​ပြောဘဲ အကို့ကိုလိမ်လို့ဘဲ တကယ်လို့jiminသာအ့လိုဆိုရင် အကိုအရမ်းဝမ်းနည်း​နေ​​တော့မှာ"

Only YouWhere stories live. Discover now