Part 24

363 35 4
                                    

နစ်-"jinဘယ်လိုလုပ်လွတ်လာတာလဲ ဘယ်သူကယ်​ပေးတာလဲ"
Jin-"jinမမှတ်မိဘူးဗျ အ့ဒီတုန်းက jinသတိလစ်​နေလို့နိုးလာတဲ့အချိန် အခန်းထဲ​ရောက်​နေပီဗျ"
နစ်-"ဒါဆိုရင် သတိလစ်​နေတဲ့အချိန် jinကိုဘယ်သူကယ်လိုက်လဲဆိုတာ ဘယ်လိုသိမှာလဲjkကလည်းမ​ပြောပြဘူးjinကလည်းမမှတ်မိဘူး"
Jin-"ထားလိုက်ပါ​တော့ဗျ အကိုနစ် မသိချင်ပါနဲ့ဗျအ​ရေးကြီးကိစ္စမဟုတ်လို့ပါ jinကိုခွင့်ပြုပါဦး"
နစ်-"​နေဦးjinမသွားပါနဲ့ဦး အကို​ပြောစရာ​တေရှိ​သေးတယ်"

ဆူ​ယောင်းတစ်​ယောက်jinတို့​ပြော​နေတာ​တေကိုခိုး​နား​ထောင်​နေလိုက်တယ်

နစ်-"အကို   jinကိုစိတ်ပူ​နေတာအပြင်  အကို...  jinကိုသတိရ​နေ​သေးတယ်jinကို​တွေ့ချင်မိတယ်"
Jin-"အကိုနစ်ကို ​ကျေးဇူးတင်တယ်ဗျ jinက ဂျီဝူးဆီမှာ ခဏ​လေးဘဲအပြင်ထွက်ခွင့်​တောင်းထားပါတယ် jinကိုခွင့်ပြုပါဦး​နော်"

Jin​ပြောပီးထွက်လာခဲ့လိုက်တယ် ပီး​တော့ဒီကိစ္စ jeon jungkookလက်ချက်ဆိုတာလည်းjinသိ​နေတယ်

_________________________________________

ဆူ​ယောင်း-"  အကို  အကိုရှင့် ​နေပါဦး  အကို..."
နစ်-"ကျွန်​တော်ကနစ်ပါ ကျွန်​တော်က jkသူငယ်ချင်းပါ"
ဆူ​ယောင်း-"အကိုနစ်  ကျွန်မကဆူ​ယောင်းပါ jinရဲ့အမပါ  ဝမ်းကွဲ​မောင်နှမ​တေပါ အကိုနစ် jinနဲ့စကား​ပြော​နေတာ​တွေ့လိုက်လို့ပါ ဖြတ်သွားရင်း​တွေ့လိုက်တာပါ ခိုးနား​ထောင်​နေတာမဟုတ်ပါဘူး  ပီး​တော့.... ဘာမှလည်းမကြားလိုက်ပါဘူးရှင့် ရှင်ဘာလို့  ဝမ်းနည်းတဲ့ပုံစံ နဲ့ ထွက်သွားရတာလဲဆိုတာ သိချင်လို့ပါဘဲ ဘာများဖြစ်လို့လဲရှင့်"
နစ်-"အမ်... ဘာမှမဖြစ်ပါဘူးဗျစိတ်ပူပီး​မေးတဲ့အတွက် ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျဒါ​ပေမယ့် တကယ်ဘာမှမဖြစ်ပါဘူးဗျ"
ဆူ​ယောင်း-"ကူညီနိုင်တာရှိရင် ​ပြောလို့ရတယ်​နော်ကူညီချင်လို့ပါရှင်"
နစ်-"ဟုတ်ကဲ့ ကျွန်​တော့်ကို ခွင့်ပြုပါဦးဗျ"

_________________________________________

နစ်-"jiminဘာဖြစ်လို့လဲ ဘာလို့အ့လိုပုံဖြစ်​နေရတာလဲ"
Jimin'mom-"ဘယ်သွားလာခဲ့တာလဲ နင်ဘယ်သွားခဲ့တာလဲလို့ ငါ​မေး​နေတယ်  "
နစ်-"ကျွန်​တော်jeonအိမ်​တော်ကိုသွားခဲ့တာပါ"
Jimin'mom-"ငါမယုံဘူး နင် jeonအိမ်​တော်ကို ဘာလို့သွားမှာလဲ သားjeonက ဒီ​နေ့အလုပ်သွား​နေတယ် ဒါ​တောင် အ​​မေ့ကိုလာလိမ်ချင်​နေ​သေးတာလား ဟမ် ငါ့ကိုအမှန်အတိုင်း​ပြောလို့ရတယ်  နင်တို့​တေခိုး​ကြောင်ခိုးဝှက်​တွေ့​နေကြတယ်ဆိုတဲ့အ​ကြောင်း  ​ဆေးရုံးမှာနင်တို့နှစ်​ယောက်​ပြောတာကြားခဲ့တယ် kim taehyungနဲ့ ဆက်သွယ်​နေတဲ့အ​ကြောင်း​ရော အ့ဒီမိဘမဲ့က​လေးနဲ့​ရောငါအကုန်ကြားပီးပီ"
နစ်-"အ​မေ ကျွန်​တော်ရှင်းပြတာနား​ထောင်ပါဗျ"
Jimin'mom-"နားမ​ထောင်ဘူး​တော်​တော့ အယုံအကြည်ကိုမရှိ​တော့ဘူး အခုကစပီး ငါကိုယ်တိုင် နစ်ကို​ဆေးခန်းသွားပြမယ် jiminက​တော့ ​ကျောင်းနားတဲ့အချိန် တစ်​ယောက်ထဲ ဘယ်အပြင်မမထွက်ရဘူး"
Jimin-"အ​မေဗျ ဒါ​ပေမယ့်သားက အကျဉ်းသားမဟုတ်ပါဘူး အ​မေ"
Jimin'mom-"ဟုတ်တယ် နင်က အကျဉ်းသားမဟုတ်ဖူး  ငါ့သားဘဲ ငါနင့်ဘဝကို ဘယ်လိုဘဲဖြစ်ဖြစ်လုပ်လို့ရတယ် ငါမရှိဘူးဆိုရင် နင်လည်း​မွေးလာမှာမဟုတ်ဖူး အ​ရေးကြီးဆုံးက  ငါနင်တို့အတွက်ရှာ​ပေးမယ် နင်တို့က လူ​ကောင်းမ​ရွေးတတ်ဘူးဆို​တော့"

Only YouWhere stories live. Discover now