Part 27

352 35 10
                                    

ဂျီဝူး-"ဂျီဝူးယုံပါတယ်ရှင့်ဆရာ့မှာအ​ရေးကြီးကိစ္စရှိလို့ ဂျီဝူးကိုစာလာမသင်နိုင်ဘူးဆိုတာဂျီဝူးနားလည်ပါတယ် ဘာအလုပ်လဲဆိုတာ ဂျီဝူးမစပ်စုချင်ပါဘူးရှင့်"
Hoseok-"ဂျီဝူးကအရမ်းချစ်စရာ​ကောင်းတဲ့က​လေးဘဲ စဉ်းစား​တွေး​ခေါ်ပုံက  လူကြီး​တေလိုဘဲ​နော်"
ဂျီဝူး-"ဟီးဟီး"
Hoseok-"ဘာလို့ရယ်​နေတာလဲ  ဒါမှမဟုတ်  အကိုhoseokပြောတာဘာမှားလို့လဲ"
ဂျီဝူး-" မှားမ​ပြောပါဘူးရှင့်   ဒါ​ပေမယ့်  အကိုhoseok​ပြောတာ အကိုjoonလိုဘဲရှင့်"

Hoseokရင်ထဲတမျိုး​လေးဖြစ်သွားသလိုပင်

Hoseok-"အကိုjoonလိုဘဲတဲ့လား ဘယ်လိုမျိုးလဲ"
ဂျီဝူး-"အကိုjoon​ပြောတာက  ဂျီဝူးက   ကလးအ​တွေးထက်ပိုပီး​တော့ လူကြီးလို​တွေးတတ်တယ်တဲ့ အကိုjoonကအမြဲအ့လို​ပြောတတ်တယ်  အကိုhoseok​ပြော​တော့    ဂျီဝူး အကိုjoonကို သတိရသွားတယ်ရှင့်"
Hoseok-"အဟိ  တိုက်ဆိုင်လိုက်တာ​နော် အာ ဒီ​နေ့ သင်ခန်းစာစကြရင်​ကောင်းမယ်လို့ အကိုhoseokထင်တယ်"
ဂျီဝူး-"ဟုတ်ကဲ့"
Hoseok-"လာ အကိုhoseokဖွင့်​ပေးမယ်​နော်"

Hoseok   ဂျီဝူးကိုစာသင်​ပေးပီး​နေ့ခင်း​ရောက်​တော့ ဂျီဝူး​လေးနဲ့တူတူထမင်းစားကြတယ် hoseok   ဂျီဝူး​လေးကိုထမင်းစားဖို့​သေချာ​လေးကူပြင်ဆင်​ပေး​တော့

ဂျီဝူး-"​ကျေးဇူးတင်ပါတယ် အကိုhoseok အကိုjoonလည်း ဂျီဝူးကို ဒီလိုမျိုး လက်သုတ်ပုဝါ​ခေါက်​ပေးတယ်ရှင့်"

Hoseok ပြုံးလိုက်ပီး

Hoseok-"ဟုတ်လား  တိုက်ဆိုင်တာဘဲဖြစ်မှာပါ စားရ​အောင်​လေဂျီဝူး  ကြက်သားအများကြီးစားရမယ်​နော် ကြက်သားက က​လေး​တေအတွက် အားဖြစ်​စေတယ်"
ဂျီဝူး-"အကိုhoseokနဲ့ အကိုjoonက တူတာ​တေ တကယ်အများကြီးရှိတယ်​နော်"
Hoseok-"အကိုnamjoonကလည်း ဂျီဝူးကို ကြက်သားစားဖို့​ပြော​လေ့ရှိတာလား"
ဂျီဝူး-"ဟုတ်ပါတယ်ရှင့် အကိုhoseokသိရဲ့လားရှင့် အကိုjoonနဲ့အကိုhoseok တူတာ  ​နောက်တစ်ခုရှိ​သေးတယ်"
Hoseok-"ဘာလဲဟင်"
ဂျီဝူး-"အကိုjoon​ရော အကိုhoseok​ရော ဆရာ့ကိုချစ်တယ်​လေ"

Hoseokမျက်နှာတစ်ချက်ပျက်သွားပီး ပြန်ပြုံးလိုက်ရင်း

Hoseok-"ဟုတ်တယ်​နော် ဒါကိုဘယ်လိုလုက်​မေ့သွားရတာလဲ"

Only YouWhere stories live. Discover now