ဆူယောင်း-"အကိုjeonကkim seokjinနဲ့အတူညစာစားနေတာကိုတွေ့ခဲ့တယ်ဟုတ်လား"
-"ဟုတ်တယ်ငါ့မျက်လုံးနဲ့တပ်အပ်မြင်ခဲ့တာစားပီးတော့အတူတူပြန်သွားကြတယ် တစ်ဆိုင်လုံးကလူတေမြင်ကြတယ်"
ဆူယောင်း'mom-"မဖြစ်နိုင်ဘူးအန်တီမယုံဘူးသားjeonကအ့ဒီကလေးနဲ့ဒီလောက်နောက်ကျတဲ့အချိန်ည၁၂နာရီခွဲကြီးအတူအပြင်သွားမှာလဲနင်ဘဲအမြင်မှားတာနေမှာ"
ဆူယောင်း-"ဟုတ်တယ်အ့ဆိုင်ကမှောင်လည်းမှောင်တယ်နင်အဝေးကြီးမှာထိုင်နေတယ်လို့ပြောတယ်လေနင်လူမှားနေပီလို့ငါထင်တယ်ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ်မဖြစ်နိုင်ဘူးလို့ငါထင်တယ်"
-"တကယ်လို့အန်တီတို့မယုံလည်းဘာမှမဖြစ်ဘူးနော်ကျွန်မအမြန်လာပြောပြတာကစိတ်ပူလို့ပါအန်တီတို့ကမဖြစ်နိုင်ဘူးလို့ဇွတ်ငြင်းနေမှတော့ကျွန်မလည်းထပ်မရှင်းပြနိုင်တော့ပါဘူးနော်"_________________________________________
Tae-"မနေ့ကဘာလို့jkကjinကိုနောက်ကျမှအိမ်ပြန်ပို့တာလဲjinကိုhoseokမေးကြည့်သေးလား"
Hoseok-"အကိုjeonကjinကိုညစာအတူစားဖို့ခေါ်သွားတာပါ"
Tae-"jkကjinကိုညစာအတူစားဖို့ခေါ်သွားတယ်ပေါ့လေ"
Hoseok-"ဟုတ်တယ်ဗျ ထူးဆန်းတယ်မလား"
Tae-"ထူးဆန်းတာပေါ့ jkလိုသတိကြီးတဲ့လူကအ့လိုမျိုးညဘက်ကြီးအပြင်ထွက်စားမှာမဟုတ်ဘူးသူ့အတွက်အထူးတလည်လူအတွက်မဟုတ်ဖူးဆိုရင်jkအ့လိုလုံးဝလုပ်မှာမဟုတ်ဖူး"
Hoseok-"ဒါဆိုအကိုtaeဆိုလိုချင်တာjinကအကိုjeonအတွက်အထူးတလည်လူလားဗျ"Hoseokအမေးကြောင့်taeလည်းတွေးမိသွားတယ်jkနဲ့jinရန်ဘက်တေလေတွေ့တိုင်းရန်ဖြစ်နေကြတဲ့သူတေဆိုတော့ဘယ်လိုပြန်ဖြေရမှန်းတောင်မသိတော့ဘူး
_________________________________________
Jk'father-"တူမလေးဂျီဝူးအခြေအနေကိုအဖေဒေါက်တာsoobinနဲ့စကားပြောပီးပီနော်ဂျီဝူးကနှလုံးအားနည်းတဲ့လက္ခဏာရှိနေတယ်လို့ပြောတယ်အ့ကြောင့်စိတ်ဆတ်ပီးတော့စိတ်ဖိစီးတတ်တယ်"
Jk-"အဒေါ်ကြီးလည်းကျွန်တော့်ကိုပြောပြတယ်ဗျအခုတလောဂျီဝူးလေးကသူ့အဖေသူ့ဆီလာမလည်လို့စိတ်အားငယ်နေတယ်ပီးတော့အကိုnamjoonကိုသတိရတယ်ဆိုပီးပြောနေတယ်ဒါတေကြောင့်ဖြစ်တယ်လို့ကျွန်တော်ထင်တယ်နော်"
Jk'father'-"ဒေါက်တာကတူမလေးကိုအနားယူခရီးထွက်စေချင်တယ်စိတ်ကြည်သွားအောင်လို့ဒါကြောင့်အဖေကဂျယ်ဂျူကအပန်းဖြေအိမ်ကိုသတိရသွားတယ်ဒီတစ်ပတ်သောကြာဂျယ်ဂျူကိုသွားဖို့သားကိုပါလိုက်စေချင်တယ်"
Jk-"ဒီတစ်ပတ်သောကြာ ကျွန်တော်ပြင်သစ်ကသူငယ်ချင်းဟောင်းနဲ့လည်ဖို့ချိန်းထားတယ်ဗျ"
Jk' father-"ဪ ဟုတ်လား နှမြောစရာကောင်းလိုက်တာ ဒါဆိုရင် အဖေ ဒေါက်တာsoobinကိုလည်းဖိတ်လိုက်မယ်ဒါမှတူမလေးကိုကူစောင့်ရှောက်ပေးနိုင်မှာ ဟုတ်ပီ အဖေ jinကိုလည်းဖိတ်ရင်ကောင်းမယ်လို့ထင်တယ် သူလိုက်ချင်လားမသိဘူး"
YOU ARE READING
Only You
FanfictionJK-ဘာလို့တစ်မြို့လုံးမှာရှိတဲ့ယောကျ်ားတေအကုန်လုံးမင်းကိုတမ်းတမ်းဆွဲဖြစ်နေကြရတာလဲဒါပေမယ့်အ့ယောကျ်ားတေထဲမှာငါမပါဘူးဆိုတာမင်းသိထားလိုက် Jin-ဘာလို့ငါကိုအမြဲတမ်းလိုက်နှောင့်ယှက်နေတာလဲအမြဲတမ်းငါ့ကိုအထင်သေးနေတဲ့မင်းကိုမုန်းတယ်