Part 43

418 46 18
                                    

Jk     Njကိုသန့်စင်ခန်းသွားမယ်ဆိုပီးjin​နောက်အမှီလိုက်ပီး  jin​ရှေ့မှာပိတ်ရပ်လိုက်ကာ

Jk-"မင်း ဘာ​တေအလျင်လို​နေတာလဲ   ငါတို့​စေ့စပ်ပွဲအ​ကြောင်း  အကိုnamjoonကို  အမြန်​ပြောရတယ်ဆို​တော့"
Jin-"ကျွန်​တော်​ပြောတာမဟုတ်ပါဘူး   အကိုnamjoonကို ​ပြောပြတာ   မင်းအ​ပေါ်​စေတနာထားတဲ့  မင်းရဲ့လူဖြစ်မှာ​ပေါ့ဗျ  မင်းလွတ်လပ်ရ​အောင်လို့​လေ"
Jk-"ငါ့ဘက်လှည့်မလာနဲ့  ဘယ်က ငါ့ရဲ့လူလဲ  တစ်​ယောက်မှမရှိဘူး  လွတ်လပ်ချင်တာမင်းဘဲအ့ဒါ​ကြောင့် အကိုnamjoonကို  အသုံးချ​နေတာ"
Jin-"ကျွန်​တော်အသုံးမချပါဘူး  ဒီလိုအထင်မ​သေးပါနဲ့"
Jk-"ငါက  အထင်​သေးတာမဟုတ်ဘူး  ငါသိလိုက်ရတာ  ငါမင်းကို​ပြောထားလိုက်မယ်  အကိုnamjoonသိရင်​တောင်မှ  သူမင်းကို  ဘာမှမကူညီနိုင်ဘူး  ငါ​ကျေနပ်တဲ့အထိ  မင်းငါ့ရဲ့ သတို့သား​လောင်းဖြစ်သွားရမှာဘဲ  ပီး​တော့  မင်းကို ငါကဘဲလွှတ်​ပေးမှာ  ဒါ​ပေမယ့်  ငါမင်းကိုမလွှတ်​ပေးချင်ဘူးဆိုရင်​တော့  မင်းအ​ခြေအ​နေကို​ပြောင်းလဲလို့မရပါဘူး"

Jin   Jkနားတိုးသွားလိုက်ပီး

Jin-"​စောင့်ကြည့်လိုက်တာ​ပေါ့ဗျ   အကိုnamjoonကူညီနိုင်ရဲ့လားဆိုတာ"

Jin ထွက်သွား​ပေမယ့်  jkက​တော့​ဒေါသ​တေထွက်ပီးကျန်​နေခဲ့ရင်း

Jk-"kim seokjin"

Njအိမ်ပြန်​ရောက်​တော့ ဧည့်ခန်းမှာဧည့်သည်​စောင့်​နေတယ်ဆိုတာနဲ့ ဧည့်ခန်းထဲသို့တန်းလာခဲ့လိုက်​တော့တယ်

Nj-"ဆူ​ယောင်း"
ဆူ​ယောင်း-"ဘယ်လိုလဲရှင့်  jinနဲ့စကား​ပြောပီးပီလား"
Nj-"​ပြောပီးပါပီ  ဆူ​ယောင်းတို့ကျွန်တော့်ကို​ပြောသလိုမျိုးဘဲ  seokjin​ဖြေတာပါ"
ဆူ​ယောင်း-"​တွေ့လားရှင့်  အကိုjeonနဲ့jinတို့က အချင်းချင်းမချစ်ကကဘူးဆိုတာ  ဆူ​ယောင်း​ပြောသားဘဲ  အခု​တော့  အကိုnamjoonစိတ်ချထားလို့ရပီ​ပေါ့​နော်  jinက  အကိုnamjoonကို  ဒီလိုမျိုးဝန်ခံတယ်ဆို​တော့...  ဆိုလိုတာက...   အကိုnamjoonနဲ့ အခုလိုမျိုး  ဆက်သွယ်နေရတာကို  သူစိတ်မရှိလို့ပါဘဲ"
Nj-"seokjinက  သူ့ကိုအရင်လိုမျိုးဘဲ  အဆက်အသွယ်လုပ်ဖို့  ကျွန်​တော့်ကိုခွင့်ပြုပီးသွားပါပီ  မနက်ဖြန်ကျရင်  seokjinက   ကျွန်​တော်နဲ့အပြင်မှာ  တစ်ခုခုစားဖို့ချိန်းထားပါတယ်"
ဆူ​ယောင်း-"အပြင်မှာစားဖို့ချိန်းထားတယ်လား   ဘယ်မှာလဲရှင့်"

Only YouWhere stories live. Discover now