Part 48

696 58 17
                                    

Njကား​လေး hoseokတို့ခြံထဲကထွက်သွားတာကို hoseokရပ်ကြည့်​နေတုန်း

Tae-"မတတ်ခဲ့ဘူးမလား  လှည့်​တောင်မကြည့်ရဲဘူးဆို​တော့"
Hoseok-"မဟုတ်ပါဘူး​နော်  hoseokကား​မောင်းတတ်ပါပီ​နော် အကိုnamjoonက​တောင်ချီကျူးလိုက်​သေးတယ်"
Tae-"ဒါဆိုဘာလို့ဝမ်းနည်းတဲ့ပုံ​ပေါက်​နေတာလဲ"
Hoseok-"မဟုတ်ပါဘူး   hoseokလား ဝမ်းနည်းတာ ​ဒီ​လောက်​ပျော်စရာ​ကောင်းတာကို ​ပျော်လိုက်တာ ဟား ဟား ဟား"

Taehyungတစ်​ယောက် hoseokကိုရူးသွားပီလားဆိုပီးရပ်ကြည့်​နေမိ​တော့သည်

_________________________________________

Jk ဧည့်ခန်းထဲက အ​ဖေတို့မင်္ဂလာ​ဆောင်ဓါတ်ပုံ​လေးကိုရပ်ကြည့်​နေရင်း စဉ်းစား​နေမိတယ်

Jk'father-"ဘာ​တေစဉ်းစား​နေတာလဲ ဒီလိုမျိုးဓါတ်ပုံကိုရပ်ကြည့်​နေတယ်ဆို​တော့"
Jk-"ကျွန်​တော် သိချင်လို့ပါ  ဘယ်အရာက လူနှစ်​ယောက်ကိုအချင်းချင်းချစ်​စေသလဲ  ပီး​တော့ အတူ​နေဖို့ ဆုံးဖြတ်ချက်ချ​စေသလဲ​ပေါ့ အ​ဖေမှတ်မိလားဗျ ဘာလို့ အ​ဖေ အ​မေ့ကိုချစ်တာလဲဆိုတာ ပီး​တော့ ဘာက လက်ထပ်​စေတာလဲဗျ"
Jk'father-"မှတ်မိရုံတင်မကဘူး  အ​ဖေတစ်ခါမှမ​မေ့ခဲ့ဘူး  သားရဲ့အ​မေကတစ်ဦးတည်း​သောသူဘဲ  အ​ဖေ့ကိုရပ်တန့်​စေတာ  သူ့ရဲ့ချိုမြိန်တဲ့အပြုံးမျက်နှာ​လေးမှာ အကြည့်ရပ်​တန့်​စေတာ ဘယ်​လောက်ကြည့်ကြည့်ရိုးမသွားဘူး  နှလုံးသားကိုရပ်တန့်​စေတယ် သူ့ရဲ့ချစ်စရာ​ကောင်းမှု​လေး​တေ​ကြောင့် ပီး​တော့နူးညံ့မှု​တေ​ကြောင့်​ပေါ့  ရှာ​ဖွေ​နေတာကိုရပ်တန့်​စေတယ် အ​ဖေတခြားသူ​တေကို လိုက်မကြည့်​နေ​တော့ဘူး  သားရဲ့အ​မေ့ကိုသိကတည်းက​ပေါ့ တကယ်လို့  တို့​​တေ တစ်​ယောက်​ယောက်နဲ့ရပ်တန့်ချင်ပီလို့စဉ်းစားထားရင် သူနဲ့ဘဝအတူကုန်ဆုံးချင်တယ်ဆိုရင် သူက ကိုယ်လက်ထပ်ချင်တဲ့သူဘဲဆိုတာ အ​ဖြေရလာမယ်  ဒါဆိုသား​ရော ရပ်တန့်ချင်ပီလား ဆိုတာ စဉ်းစား​ပေါ့"

_________________________________________

ဆူ​ယောင်း'mom-"ဟိုမိန်းမ အ​​မေ့ကို​ပြောလိုက်တာကိုအခုထိမ​ကျေနပ်​သေးဘူး"
ဆူ​ယောင်း-"​တော်ပါ​တော့အ​မေရယ် အ့ကိစ္စကို  kim namjoonက seokjinကိုလက်ထပ်ခွင့်​တောင်းမယ့်ကိစ္စဘဲစိတ်ဝင်စားလိုက်ပါ"
ဆူ​ယောင်း'mom-"kim namjoonက seokjinကိုလက်ထပ်ခွင့်​တောင်းမလို့လား"
ဆူ​ယောင်း-"ဟုတ်တယ်  ဒီ​နေ့လည်ဘဲ  လက်ထပ်ခွင့်​တောင်း​တော့မှာ"
ဆူ​ယောင်း'mom-"တကယ်လို့ seokjinကသ​ဘောမတူဘူးဆိုရင် kim namjoon ​နောက်ဆုတ်သွားမှာ​ပေါ့ တို့အကြံအစည်ပျက်သွားမယ်​နော်သမီး"
ဆူ​ယောင်း-"အ့ကိစ္စကို အ​မေစိတ်ပူစရာမလိုဘူး        ဆူ​ယောင်းဒုတိယအကြံအစည်  ကြံထားပီးပီ"

Only YouWhere stories live. Discover now