Part 45

727 60 27
                                    

Soobin-"သူ့အ​ခြေအ​နေက  ဘာမှသိပ်မဖြစ်ပါဘူးဗျ  အဖျားနည်းနည်းနဲ့ စိတ်ဖိစီးစရာ​လေးရှိ​နေလို့ပါ  အဖျား​ပျောက်​ဆေးနဲ့ စိတ်ဖိစီးတာ  သက်သာ​စေတဲ့​ဆေး  ကျွန်​တော်​ပေးထားခဲ့မယ်​နော်  ၂ရက်၃ရက်​လောက်​သောက်ရင်  ပြန်​ကောင်းပါပီ"
​ဒေါ်ကြီးချွဲ-"ဟုတ်ကဲ့"
Soobin-"ဒါ​ပေမယ့်  jeon jungkookက  အနားယူရပါမယ်  ပီး​တော့အများကြီးမစဉ်းစားပါနဲ့​နော်"

Jk​ခေါင်းငြိမ့်ပြလိုက်​တော့

​ဒေါ်ကြီးချွဲ-"​တွေ့လား  jinက ဆရာဝန်​ခေါ်​ပေးတာ​ပြော​တော့  သားjeonက တစ်ခွန်းမှမဟ​တော့ဘူး သားjeonက  jinတစ်​ယောက်တည်းကိုဘဲအထွန့်မတက်ဘူးဆိုတာ ယုံပီလား"

Jinလည်း​ဒေါ်ကြီးချွဲစကား​ကြောင့်ရှက်​နေ​တော့သည်

Soobin-"အခုတ​လော  အလုပ်များလို့လားဗျ  အခုလိုစိတ်ဖိစီးတယ်ဆို​တော့"

Jk    soobin​မေးတာကိုတန်းမ​ဖြေ​သေးဘဲjinကိုလှမ်းကြည့်လိုက်ပီးမှ

Jk-"ဟုတ်ပါတယ်"
Soobin-"​ဒေါ်ကြီးချွဲဗျ  တစ်ခုခုဖြစ်ရင်   ကျွန်​တော့်ကို  အချိန်မ​ရွေးဖုန်းဆက်လို့ရပါတယ်​​နော် ဒီမှာ​ဆေးပါ"
​ဒေါ်ကြီးချွဲ-"ဟုတ်ကဲ့ ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ရှင့် ​ဒေါက်တာ"
Soobin-"ကျွန်​တော့်ကိုပြန်ခွင့်ပြုပါဦး​နော်"
​ဒေါ်ကြီးချွဲ-"​ဒေါ်ကြီးချွဲလိုက်ပို့​ပေးပါမယ်​​နော်  jin  သားjeonကို  ဂရုစိုက်​ပေးလိုက်ပါဦး​နော်"
Jin-"ဟုတ်ကဲ့"

​ဒေါ်ကြီးချွဲတို့ထွက်သွား​တော့jin   jkကို​​ဆေးတိုက်ရန်အတွက်ပြင်ဆင်​နေလိုက်သည်jkက​တော့ သူ​ဆေး​သောက်ဖို့အတွက်ပြင်​နေ​သောjinကိုမျက်​တောင်မခတ်ဘဲလိုက်ကြည့်​နေ​တော့သည်

Jin-"​ဆေး​သောက်လိုက်ပါ ဒါမှ  မြန်မြန်သက်သာမှာ"
Jk-"ဘာလို့မင်းငါ့ကိုစိတ်ပူ​နေသလိုလုပ်​နေရတာလဲ  မင်းငါ့ကိုမုန်း​နေတာ​တောင်မှ​လေ"
Jin-"ကျွန်​တော် မင်းကိုစိတ်ပူတာမဟုတ်ပါဘူး  ​ဒေါ်ကြီးချွဲက ကျွန်​တော့်ကိုအကူအညီ​တောင်းလို့  ကျွန်​တော်ကူညီ​ပေး​နေတာပါဗျ"
Jk-"​ဒေါ်ကြီးချွဲက မင်းကိုဘာကူညီခိုင်းလို့လဲ"
Jin-"တကယ်လို့မင်းသိချင်ရင်  ကိုယ်တိုင်သွား​မေးပါ​နော်  ဘာလို့ဆို အခုကျွန်​တော့်ရဲ့တာဝန်ပီးဆုံးသွားပီ  ကျွန်​တော့်ကိုခွင့်ပြုပါဦး"
Jk-"kim seokjin   မင်းငါ့အ​ခြေအ​နေကိုလာကြည့်တာ... အ့​လောက်ဘဲလား"
Jin-"ဟုတ်ပါတယ်ဗျ"

Only YouWhere stories live. Discover now