S tichým plop se před Malfoy Manorem zjevilo pět lidí. Blonďák ve kterém Narcissa poznala svého syna. To jediné, co jí zbylo. Zrzečka, to bude určitě Weasleyová. Nebo spíš už Potterová. Narcissa samozřejmě věděla, kam se její syn vydal. Teď ho po smrti Luciuse nespustí z očí. Už ta jeho krátká výprava na tu svatbu byla podle Narcissy riskantní. Dále hnědovláska ve které poznala Hermionu Weasleyovou. Jak by si ji nepamatovala, když tu křičela přes celý dům, až se otřásal v základech. Ono k tomu měla pádný důvod. Její již zesnulá sestra si s ní.... no.... trochu pohrála. Dále zrzek, ano toho si také pamatuje. Jednak z onoho dne, kdy Bellatrix mučila Hermionu a jednak ze závěrečné bitvy. A onen průvod uzavíral Harry Potter. Aniž by si to tenkrár v tom lese uvědomila, zachránila ho a tím napomohla k vítězství druhé strany, než na jaké ona stála. Ale vlastně se jí po porážce Pána Zla ulevilo. A tak sledovala celé to procesí z bezpečí Malfoy Manoru.
Jen co se přemístili, všechny Weasleyovi a Harryho přepadl smutek. Jednak, kvůli věcem které tu prožili a pak také díky pocitu, že po porážce Voldemorta šlo vše k lepšímu, jen tento dům je stále tak ponurý. Prošli branou, ke které se také poutalo několik těch vzpomínek. Jen pro Ginny tu bylo všechno nové. Nikdy tu nebyla, ale už teď jí z tohoto místa naskakovala husí kůže. "No vítejte na Malfoy Manoru."
Vešli do ohromné předsíně, které dominoval ohromný obraz zakrytý černým plátnem. Ron ani Harry si tohoto obrazu při své poslední návštěvě nevšimli, ale Hermiona ano. Je to portrét jednoho mocného a díkybohu již zesnulého černokněžníka. Ano, je to obraz Lorda Voldemorta.
Prošli několika místnostmi, přičemž se v jedné přivítali s Narcissou, až došli ke chodům vedoucích do vězení. Možná čekali, že Malfoy otevře dveře a oni vejdou do místnosti, ale to se pletli. Draco se zastavil kus před mřížemi a přiložil ruku na jeden z kamenů, kterými zde byli pokryté stěny. Tento kámen se nijak neodlišoval od ostatních. Byl nafous stejný jako kterýkoli jiný kámen. O to větší překvapení se jim naskytlo, když se před nimi objevily spáry a nakonec i celé dveře. Draco je otevřel a všechny ovál, v tomto domě tak nezvyklý teplý vzduch. Vešli tedy dovnitř a to co uviděli, jim vyrazilo dech.
Kdybyste mi to tu prosím okomentovali, ať už kladně, nebo záporně, byla bych vám vděčná. Prostě váš vlastní názor. Děkuju ♥
ČTEŠ
Because I can't live without you
FanfictionCo se stane po porážce Voldemorta? Jak se jejich cesty budou křížit? A jak to vlastně bylo se smrtí Lily a Jamese Potterových? Zemřeli vůbec? A co se stane pokud nezemřeli? Čtěte dál a uvidíte...