"Měli bychom ji zničit....." navrhl Harry s pohledem upřeným k bezové hůlce. Hlas se mu stále jemně chvěl z prožitého drama. Vždyť se jim podařilo zničit Voldemorta, onoho obávaného Pána Zla. Po jemném přikývnutí Rona i Hermiony onu hůlku rozpůlil a hodil ji do nitra propasti...
S pohledem upřeným k polozničenému hradu se trio vydalo přímo do jeho hlubin, pomoct spolužákům a známým se spravováním poničených zdí a interiéru. Po 3 vyčerpávajících hodinách byla čast hradu spravena natolik, že se stala obyvatelnou. Lenka právě věšela na stěny plakáty, které hlásali:
Pán zla je poražen...
Krutost ukončila svou nadvládu...
Zase zavládne klid a mír...
Obětovali jsme mnoho...
Ale někteří obětovali mnohem více...
Obětovali své životy...
Shoromažďme se proto 13. května na rozlehlých bradavických pozemcích a naposledy se s nimi rozlučme...O tři roky později
"Oooo.... Roneee" ozývá se přes celý dům hlas Hermiony Wasleyové. Před dvěma roky se vzali a teď jedou na další svatbu. Ginny hrála ty tři roky profesionálně famfrpál, no a teď se s Harrym berou. "Ronalde Biliusi Weasley! Jestli nepohneš tou svou ctěnou zadnicí tak jdu nahoru a přemysťujeme se ať už jsi nebo nejsu připraven!" křičí zase Mia. Ovšem odpovědí je jí jen tekoucí voda v koupelně. "Jestli přijdeme pozdě... No tak to teda ne. Já jako družička musím přijít včas. A to měl ty jeho řeči o ženskejch." ozývá se Miino mumlání přerušované klapotem jejích podpatků. Ale to už Ron vybíhá z koupelny, upravujíc si ještě motýlka. Jen co vzhlédne k Hermioně, nezbude mu nic jiného, než se zastavit s otevřenou pusou a tlumeným wow. Hermioně to ve světle modrých, nad kolena dlouhých šatech moc sluší. Jsou celkem úzké a tak nádherně zvýrazňují její ladné ženské křivky. Mia ho popadne za ruku a rychle se přemýstí. Jednak aby nepřišli pozdě, no a také proto, že jí nebyl příliš příjemný Ronův rentgenující pohled.
Jaké překvapení je čeká, když se přemýstí přímo před Draca Malfoye. S tichým "Co ten tu dělá?!?" se Ron s nasupeným výrazem bleskurychle otáčí k Dracovi zády. Ale to se zas nelíbí Hermioně a tak, jelikož je do Rona zavěšená, je oba dva otáčí směrem k Dracovi. Nějaká ta slušnost být přece musí, ale hlavně jí vrtá hlavou, co tu vlastně ten Draco dělá.
"Já myslel, že tohle je Harryho svatba" optal se celkem jedovatě a bez pozdravu Ron, čímž si vysloužil Hermionino šťouchnutí do zad. "Ahoj Malfoy, chtěl se optat co tě sem přináší? Vždyť každý dobře ví, kdo jsou, nebo byli, největší nepřátelé Draca Malfoye." Uvedla vše na správnou míru Hermiona. "No já vím, že tu nejsem zrovna vítán, ale potřebuju nutně mluvit s Potterem. A vlastně i s budoucí Potterovou, no a s váma dvěma vlastně taky. Sejdeme se přesně tady, za šest hodin, tedy za předpokládaným koncem slavnosti." A s tichým plop se přemístil.
Ronovi i Hermioně bylo jasné, že to bude vážný rozhovor a to díky dvoum faktorům. Zaprvé jeho tón byl naprosto normální, úplně postrádal ironii. A zadruhé, jeho obličeji také chyběl pro Draca tak typický a pro Rona i Hermionu tak známý, zcela nevylučitelně patřící k jeho image. Jedná se o ten známý Malfoyovský úšklebek, který nosí pouze Malfoyové a pomáhá jim tak zakrýt jejich skutečné emoce.
ČTEŠ
Because I can't live without you
Fiksi PenggemarCo se stane po porážce Voldemorta? Jak se jejich cesty budou křížit? A jak to vlastně bylo se smrtí Lily a Jamese Potterových? Zemřeli vůbec? A co se stane pokud nezemřeli? Čtěte dál a uvidíte...