Bradavice

1.6K 134 6
                                    

Všichni čtyři tam proti sobě seděli a utápěli se ve svých myšlenkách. Ostatně měli o čem přemýšlet. Harry svým rodičům výměnou za jejich příběh převyprávěl, co se kde za tu dobu stalo. Přeci jen Narcissa u nich ve vězení neseděla celé hodiny a nevypravovala jim vše do podrobna.

Po nějaké chvíly Ginny to ticho připadalo trochu trapné a až příliš zdlouhavé. Od rána krásně svítilo slunce a teď v 10:30 bylo už opravdu vedro, tak proč se nezpříjemnit tak nádherný den?

"Co kdybychom pro vás jeli nakoupit nějaké to oblečení? Ono jak jsem si všimla, váš šatník teď nečítá moc kusů." Konstatovala Ginny, když už to ticho nemohla vydržet. Už od mala byla upovídaná a nedokázala držet jazyk dlouho za zuby. Né že by byla drbna, jen neměla ráda dlouhá ticha. "Skvělý nápad..." pohladil ji Harry něžně po hřbetu ruky "... a pak se můžeme stavit do Bradavic, profesorka, vlastně ředitelka Mc'Gonagalová vás určitě ráda uvidí. Pro všechny to bude ohromné překvapení." Zasmál se Harry při představě, jak se Minerva tváří na jeho rodiče.

No a tak nikdo neotálel a už stáli před prvním obchodem. Tam si Lily a James koupili několik základních kusů oblečení a rovnou si něco oblékli. Přecijen je nejlepší mít na sobě svoje vlastní oblečení. Kolem 13 hodin se přemístili až na okraj ochraného pásma. Dál už museli pěšky. Nikomu to ale nevadilo. Když se blížili k hradu, bylo to jako za časů, kdy ještě chodili do této magické školy. Opozdilí studenti sprintem přebíhali školní pozemky, aby se alspoň trochu včas dostavili na hodiny, které se konaly na školních pozemcích. U sovince kroužily sovy, ačkoli bylo po poledni a z Hagridova příbytku se linul úzký obláček dýmu, který svědčil o přítomnosti šafáře na školních pozemcích.

Jako návštěva by měli projít hlavní branou, ale oni se rozhodli jít jedním z postraních vchodů, které používají hlavně studenti procházející na školní pozemky a zpět. Už byli v hradu, když narazili na obrovskou postavu, která nese nějaký kýbl. "Hagride!"

Omlouvám se, že mi to tak trvalo a ještě je to krátká kapitola. Ve škole se finišuje a mě učení zabralo až příliš času. A příště už bude kapitola delší... SLIBUJU ★

Because I can't live without youKde žijí příběhy. Začni objevovat