Vešli do uzounké místnosti. Na šířku mohla mít tak jeden metr a na délku metry asi tři. Ze tří stran ji obklopovali kamenné zdi a z té čtvrté strany byli umístěny troje skleněné dveře. Hermiona ihned poznala, že jsou začarované.
Co ale všechny překvapilo nejvíce, byla žena, která stála za jedněmi skleněnými dveřmi.
Harry jakoby ochrnul. Před sebou viděl nádhernou ženu, věkem asi jako Molly Weasleyová. Její obličej lemovaly dlouhé vlnité vlasy ohňové barvy. Trochu jako Ginny. Na sobě měla trič.... Harry se přestal věnovat jejímu oblečení, protože ho upoutalo něco naprosto jiného. Až teď si všiml, že zpoza sklo na něj koukají jeho oči. Přesně ty oči, které vídá každé ráno v zrcadle.
Ginny si tuto ženu upřeně prohlížela. Byla trochu pohublá, ale to jen opravdu malinko. Chudinka. Musel jí chybět čerstvý vzduch a...... ty oči! To jsou ty samé oči, které si tak zamilovala. To jsou ty samé oči, do kterých hleděla, když řekla své ano. To jsou ty samé oči, ve kterých se často utápí. To jsou Harryho oči!
Draco jen pozoroval jak nejdříve zkoprněl Harry a Ginny, poté Hermiona a nakonec i Ron. Pobaveně se ušklíbl, když viděl, jak se tato čtveřice naráz přerušovaně nadechla. Všem se v očích zračilo poznání a především miliony otázek. Nic neřekl, pouze přiložil ruku na jeden z kamenů a deska se odtáhla. Poté opustil místnost, s Hermionou a Ronem v patách. Tohle je pouze Harryho chvíle. Ginny by se stranila také, ale Harry ji tam zadržel.
"Mami..." nechal Harry tuto větu vyznít do prázdna. Lily Potterová jim pokynula a sama se vydala do útrob jejího vězení. No, vězení... Tohle byl malý, luxusně zařízený byteček, který představovala jedna podlouhlá místnost a koupelna. Na jedné židly seděl James Potter. "Tati..." Harry měl co dělat, aby mu oči zůstaly suché. Ginny na tom byla podobně. "Synku..." ozvala se konečně Lily. To už to nevydržel ani James a už drtil Lily a Harryho v objetí. Lily se podívala na Ginny a jemně se usmála "Ginny, přeci nezůstaneš stranou, když jsi teď má snacha."
To už se Harry odtáhl. "Jak víš že se jmenuje Ginny a vůbec, že jsme se vzali?"
"Draco už vám vyprávěl o pravomocech pána domu?" Po krátkém přikývnutí obou novomanželů James Potter pokračoval "No a stejné pravomoce má i paní domu, tedy Narcissa." Jemně kývnul na Lily a ta pokračovala "Když jsme ještě chodily do Bradavic, s Narcissou ne že bychom byly kamarádky, ale no občas jsme si vypomohly. Ona není moc dobrá čarodějka. Tedy spíš nezná moc kouzel. Čas od času sem za námi přišla, přinesla nám Denní Věštec a řekla nám co se kde děje. Tedy především okolo tebe. No a já jí na oplátku naučila nějaké to užitečné kouzlo." Dopověděla Lily.
"A mohu mít jeden dotaz?" "Ale jistě Ginny." Usmál se na dívku James. "Tak tedy, nechci se vás nijak dotknout, ale já myslela, že jste tenkrát v Godrigově Dole... no... ehm.... však víte co.... zemřeli."
Lily se zasmála zvonivým smíchem. "Já myslím, že pro teď bylo těch otázek až až. První bych odsud odešla. No, víte když jste někde nuceně strávily téměř osmnáct let, prostě je to moc dlouhá doba. Chybí mi příroda, slunce a volnost." Tak se všichni Potterovi zvedli a vystoupali schody z vězení, kde o něčem zaujatě konverzovala Hermiona s Narcissou. Ron stál na jednom konci místnosti, Malfoy na druhém. Ti dva se prostě nemohli vystát.
ČTEŠ
Because I can't live without you
FanfictionCo se stane po porážce Voldemorta? Jak se jejich cesty budou křížit? A jak to vlastně bylo se smrtí Lily a Jamese Potterových? Zemřeli vůbec? A co se stane pokud nezemřeli? Čtěte dál a uvidíte...