O Další Rok Později

1.4K 133 6
                                    

Z pohledu Harryho

Už hodinu tu čekám a přecházím z jednoho konce čekárny na druhý. Konečně se otevřou dveře a sestřička mi pokyne. Je mi jedno co si o mě pomyslí, prostě jsem vlítl dovnitř přímo k Ginny, která držela v rukou krásného chlapečka. A to nejlepší je, že to byl můj a její syn. JSEM OTEC!!!

Z pohledu Ginny

Konečně je ta palčivá bolest pryč. Ještě se vzpamatovávám z celého porodu, když už mi strkají malého, ale krásného chlapečka do náruče. V tom do místnosti přiběhl Harry. Jen co mě uviděl, bylo vidět jak si oddechl. Zároveň se mu stáhl obličej do starostlivé grimasy. Koneckonců jsem byla spocená a rozcuchaná. Klekl si k mé posteli a chytl mě za ruku. Sestřičky i doktorka se stranily z místnosti s jemnými úsměvy.

Až pak jsem si to uvědomila. Vždyť JÁ JSEM MATKA!!!

...

...

...

...

V ložnici manželů Potterových se rozsvítilo světlo. James Sirius Potter, ten malý tří měsíčný uličník jim nedá spát. A to doslova. I přes časté buzení teď Harry a Ginny prožívají jedno z nejhezčích období. Mají jeden druhého a ještě malého Jamieho. Ale to neznamená, že by na sebe neměli čas. Lily a James jako správní prarodiče svého vnuka pohlídají. Ačkoliv se už stali babičkou a dědečkem, jsou stále mladí a rozhodně tak nevypadají. Koneckonců Harryho měli brzo a mladí také nezaspali.

Prostě všechno je teď tak nějak jasnější. I když Lil a Jamesovi nevyšla koupě onoho stromového domku, mají se skvěle. Domov jim nyní tvoří menší domek u jezera s krásnou zahradou. No co víc si přát!

Omlouvám se, ale rychleji kapitola přidat nešla... Ve škole se uzavírali známky a já jsem měla celkem skluz. Ale o prázdninách by se to mělo rozjet. Každopádně do konce týdne ještě s jednou počítejte ★

Because I can't live without youKde žijí příběhy. Začni objevovat