Lily na Jamese krátce kývla, aby sputil a on se tedy dal do vysvětlování...
Ten jen přikývl a spustil...
"Vezmu to od toho odpoledne v Godrigově Dole... Už od rána jsme cítili, že je něco špatně. Přemýšleli jsme, jestli není nějak porušeno Fideliovo zaklínadlo. Kontaktovali jsme Brumbála, jestli by se stavil. Odpověděl, že má důležitou poradu a Fideliovo zaklínadlo by mělo být v pořádku, protože ho nadávno obnovil."
Harry s Ginny se skoro báli dýchat, aby nepřeslechli jediné slovíčko tohoto příběhu. James stiskl Lilyinu ruku a s povytaženým obočím na ni kývl. Lily se tedy nadechla a pokračovala v načatém příběhu.
"Po večeři jsme tě šli uložit do postýlky. Zrovna začínala bouřka... Já jsem tě přikrývala, když šel James zatáhnout závěsy, aby tě blesky nerušily. Když v tom zahlédl postavu, zahalenou v černém plášti s kapucí přes obličej, jak prochází brankou. Ač jsme si už několikrát přísahali, že hůlku nepustíme z ruky, skutečnost byla jiná. Naše hůlky ležely jedna vedle druhé v obýváku. Abysme se k nim dostali, museli bychom proběhnout chodbou, seběhnout schody a projít kolem vchodových dveří do obýváku. V tom jsme uslyšeli jak se naše vchodové dveře vyvrací z pantů a lámou se na několil kusů. Zděšeně jsme si uvědomili, že cesta k hůlkám je ztracena. S Jamesem jsme si klekli před tvou postýlku a každý tě chytl za jednu ručku. Vůbec sis neuvědomoval, jak je situace vážná a jen ses na nás usmíval."
Lily už měla slzy v očích a ač se snažila zatlačit je zpátky, jedna nezbedná slza si probojovala cestu na její tvář. Rychle ji setřela, ale nikomu z přítomných to neuniklo. A tak James sevřel její ruku ještě o něco pevněji a pokračoval místo Lily.
"Jak jsme tě drželi za ruce, v duchu jsme odříkávali pořád dokola jedno zaklínadlo a ta energie do tebe proudila skrz naše spojené ruce. Ty jsi, sice neznal žádné zaklínadlo, ale nevědomky jsi dělal to samé co my. Předával jsi nám svojí energii s notnou dávkou lásky. V tom Lord Voldemort rozrazil dveře, které vylétly z pantů a už si to k nám šinul. Sice jsme s Lily moc dlouho bystrozory nebyli, ale už tak jsme mu stihli pořádně zavařit. Dík nám ztratil několik dobrých a věrných smrtijedů. Proto se rozhodl, že pouhá krátká smrt je pro nás málo. My musíme dostat něco extra. Ani se nechci domýšlet, co by s námi dělal, kdyby se Voldemortovy nestalo to co se mu stalo. Cruciatus je velmi výmluvná. Voldemort nás jedním kouzlem přemístil do Malfoy Manoru a zároveň vytvořil kopie našich těl. Když jsme se v křeči nedobrovolně přemisťovali, zahlédli jsme zelený záblesk."
To už Lily tekla jedna neposlušná slza za druhou a i Jamesovi jedna ukápla, ale tak rychle a nenápadně ji setřel, že by si toho normální člověk ani nevšiml, ale Harry s Ginny na něj byli tak zaměření, že jim samozřejmě neunikla.
"My-mysleli jsme že jsi mrtvý." ozvala se po chvíly ticha Lily. To už Harry na nic nečekal a objal ji. Pak k objetí přitáhl i Ginny a nakonec se přidal i James.
"Jen si to upřesním" ozvala se Ginny "Voldemort vás nezabil, ale přemístil na Manor, kde se vás ujali" při slově ujali udělala ve vzduchu uvozovky "a vytvořil přesné kopie vašich těl, které potom byly pohřbeny, no a příběh slavného Harryho Pottera je pravdivý?" "Ano, tam už je vše pravda" přitakal ji James, objímajíc Lily kolem ramen.
Další kapitola na světě ♥
Jen vám chci doporučit Co takhle rande, Evansová což je strašně supr příběh a po jeho dočtení jsem se najednou dívala na Lily a Jamese úplně z jiného úhlu. A taky mi jich bylo o to víc líto. Určitě vás to už spousty četlo, ale i tak. ★
ČTEŠ
Because I can't live without you
FanfictionCo se stane po porážce Voldemorta? Jak se jejich cesty budou křížit? A jak to vlastně bylo se smrtí Lily a Jamese Potterových? Zemřeli vůbec? A co se stane pokud nezemřeli? Čtěte dál a uvidíte...