Ginny se vzbudila přivřením dveří. Konkrétně přivřením dveří do jejich ložnice. Viki to asi nebude, ta sem do tohohle patra skoro vůbec nechodí. Jen vyjímečně, když jí požádají, aby jim tu s něčím pomohla.
Viki si tedy ze svého pomyslného seznamu škrtla.
Dále tam zbývala Lily, James a nějaký zloděj, nebo vetřelec.
Dobře, to poslední asi ne... uchechtla se ve svých myšlenkách Ginny. A tak i přes vetřelce přejela pomyslná čára, která ho přeškrtla.
Zloděj je to samé co vetřelec, to to taky nebude.
Zbývá tedy Lily nebo James.
Už jí nebavilo jen tak ležet na posteli, koukat do stropu a utápět se ve vlastních myšlenkách. Normálně ji to nevadí, ale dnes je už od probuzení jak na trní. Je neuvěřitelně zvědavá, ale zároveň se trochu bojí Harryho reakce. Ginny ví, že ji Harry miluje, ale právě objevil své rodiče. O kterých si mimochodem doteď myslel, že jsou mrtví. Navíc měli v Godrigově Dole hrob.
To je další věc, která Ginny vrtá hlavou, jakto že nejsou mrtví. Ne, že by nebyla ráda, že Harry objevil svou rodinu, ani že by jim přála smrt nebo tak... Prostě ji jen zajímá, jak se to tehdy v Godrigově Dole událo.
Teď už ji opravdu nebavilo jen tak ležet, tak si vzala černé legíny po kolena a bílé uplé tričko. Své vlasy barvy ohně svázala gumičkou do copu a jemně se nalíčila. Nijak nefandila makeupu, a tak jej znovu vynechala.
Potichu sešla schody tak, aby nevzbudila Harryho a pokud ještě spí, tak ani Lily a Jamese. Už v obýváku ji do nosu uhodila vůně palačinek. Lily zrovna servírovala na stůl nakrájené jahody a banány. Jen co ji Lily zaregistrovala, usmála se na ni a s pozravem dobrého rána se zeptala, zda Ginny nevadí, že udělala snídani.
"Ale samozřejmě že ne" zašveholila Ginny "Seznámila jste se už s Viki?" "Ano, je to velmi milá skřítka. A Ginny... prosímtě nevykej mi." Ještě chvíly si povídaly, přičemž se Ginny úplně uvolnila. Pak je ale v rozhovoru přerušil příchod Harryho a Jamese.
"Dobré ráno!" Pozdravili Harry a James sborově, čímž oběma dívkám vykouzlili úsměv na tváři. Jsou si tak podobní!!!
"Tady to voní!" Neubránil se James vyřčení svých pocitů nahlas. "No tak pojďte. Čekají už jen na vás." Usmála se na ně Lily a tak oba dva přisedli a všichni čtyři Potterovi se mohli pustit do palačinek.
Za chvíly už byly všechny talíře vymetené a tak se Ginny s Lily odebraly do Ginnyiny ložnice, kde Lily půjčila nějaké oblečení. Přecejen na Malfoy Manoru měla pouze několik kusů oblečení, všechno do černé barvy a navíc ji to ani pořádně nesedlo. Na Lilyinu malou postavu našla Ginny ve svém šatníku nějaké to oblečení bleskurychle. Poté se šla Lily doupravit do koupelny a ložnici si zabrali James a Harry za stejným účelem.
Jen co se všichni zcivilizovali, vydali se Harry s Ginny ruku v ruce ven. James s Lily je následovali. Přeci jen, je čas na zodpovězení některých otázek. A podle Ginny je na to nejlepší místo na zahradě v altánku, kde si člověk vždy tak nějak uvolní mysl.
Altánek možná nebyl největší, ale vypadal vskutku nádherně. Harry se s Ginny usadily na houpací sedačku, kterà byla v altánku umístěná a James si s Lily sedl na lavičku přesně naproti mladému páru.
Lily na Jamese krátce kývla, aby sputil a on se tedy jak do vysvětlování...
ČTEŠ
Because I can't live without you
FanficCo se stane po porážce Voldemorta? Jak se jejich cesty budou křížit? A jak to vlastně bylo se smrtí Lily a Jamese Potterových? Zemřeli vůbec? A co se stane pokud nezemřeli? Čtěte dál a uvidíte...