පසුගිය කොටසෙන් ...
🐰 ගිව් මි අ කිස්....
කුකී ඔප්පා එක පාරම එහෙම කියද්දී මං හොල්මන් වෙලා ගියා ....ඔප්පා මාව කිස් කරල තිබ්බත් මෙහෙම හැමෝම ඉස්සරහ එහෙම එකක් කියයි කියල මං කීයටවත් හිතුවෙ නැ .. ජිමිනි ඔප්පලත් කට ඇරන් කුකී ඔප්පා දිහා බලන් හිටිය ...ජීවූනුයි යේහයි මූනට මූන බලාගෙන ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් බලන් ඉන්නව ....ටේ ඔප්පා බෙල්ලත් අල්ලගෙන ඇස් දෙක උඩ දාන් ජිමිනි ඔප්පගෙ ඇගට වැටුන....මං තාමත් කුකී ඔප්පා දිහා බලන් හිටිය හොල්මන් දැකල වගේ ...
🐰 කෝ ඉක්මන් කරන්න ....
_________________________________________________________
🐯 මොකක්ද බන් එ උනේ...
🐣 කොල්ල දියුණු වෙලා බන් ....
🌺 ඇත්ත...මං එකගයි ..
🐣 අඩෝ උබ නම් ජාත්යන්තර පොරක් බන් ....international play boy කියන්නේ නිකම් නෙවෙ...
🐯 අඩෝ දැන් අපි එ සීන් එක බලන් ඉන්න ඕනද....
මදැයි කොලා...ඩෙයා එකක් කිව්වට මං හිතුවෙ නැ එහෙම එකක් කිටයි කියල හැබැයි මරු ...🤩😍
🌺 ඕ එක තම කෝ සෝහි යා කිස් එක දීපන් නැත්තං උබ පරාදයි හොදෙ
🐣 මං නම් මොකුත් කියන් නැමයි...
🐯 මාත් නැ
🐰 කො ගේම් එකේ රූල්ස් තියෙනව ...දැන් ඉතිම් කිව්ව දෙ කරන්න...ඕන්නම් මං ඔයාට හෙල්ප් එකක් දෙන්නම්...
මට වචනයක් වත් කතා කරන්න හම්බුනෙ නැ කට්ටිය කියව කියව ඉද්දි කුකී ඔප්පා එහෙම කියල මගෙ අතින් අල්ලලා මාව ඉස්සරහට ඇදල අරන් මගෙ ඉන වටෙන් අත දාල මාව ඔප්ගෙ පපුවට තද කර ගෙන මගෙ තොල් වලට පහත් උනා...
ඔප්පගෙ තොල් මගෙ තොල් අතර එහා මෙහා යවමින් උඩ තොලයි යටි තොලයි මාරුවෙන් මාරුවට උරන්න ගත්ත කුකී ඔප්පා විනාඩි තුනක් විතර ඩීප් කිස් එකකින් පස්සෙ මගෙ තොල් වලින් ඈත් වෙලා මගෙ ඇස් දිහා බලන් හිටිය ....අනිත් කට්ටිය ඔක්කම කෑ ගහන්න ගත්තා...මං තාමත් උන දේ හිතා ගන්න බැරුව එ ඇස් අතර අතරමං වෙලා ඔහේ බලන් හිටියා....එතකොට ම ලොකු කන්ටේනර් එකක් ඇවිත් ඩෝන් ගාල හප්පන් ගියා වගෙ එක පාරටම ජිමිනි ඔප්පා කැ ගහන්න ගත්තෙ . ..දැහැන කුඩු වෙලා මාව ලෙෆ්ට් වෙලා යද්දී එ සද්දෙට....
YOU ARE READING
•|| My Crazy Alian ||• JJK 😵😵💫[ Completed ]
أدب الهواةSohie : ඇයි මට යන්න දුන් නැත්තේ ...? kookie : යන්න දුන් නැත්තේ ළඟ තියාගන්න ඔනි නිසා...