Óra után George kirohant az osztályból a szekrényéhez,teljesen megfeletkezve arról,hogy mit mondott Clay.
Bepakolta a nem szükséges könyveket,majd mikor becsukta a szekrény ajtaját,Clay állt mellette a szekrénynek támaszkodva.
-Jézusom a frászt hozod rám! Mit akarsz?-Kérdezte George idegesen.
-Megöllek. Emlékszel?-Vigyorgott Clay.
George pislogott kettőt,majd minden erejével futni kezdett.
"BŐRRÁKOT FOGOK KAPNI A TOLLAD MIATT TE SZEMÉT!"-Kiáltotta Clay,majd futni kezdett a fiú után.
A szőke alapból gyorsabb volt mint George, szóval nem kellett annyira megerőltetnie magát.
George befutott a szertárba,mely arra van kitalálva, hogy testnevelés labdák legyenek benne, szóval nem egy nagy hely. Becsapta maga mögött az ajtót,Clay viszont jól tudta, hogy odament be.
Clay bement a kis helységbe,és bezárta az ajtót, farkasszemet nézve George-al.-Hmm,eltörjem a kezedet,vagy csak tépjelek szét?-Kérdezte Clay a fiúra vigyorogva.
-Hudson az életemre esküszöm,ha hozzám mersz nyúlni..
-Akkor? Megmondasz apucinak?-Nevetett Clay.
George szemei kikerekedtek a kérdésre,mert az apa téma elég érzékenyen érintette.
Hogy miért?
Örüljetek hogy még nem tudjátok.-Elvitte a cica a nyelvedet?-Kérdezte keresztbe tett kézzel Clay.
-Ugyan már,nem fogsz megütni. Ne húzzuk egymás idejét. Hagyj békén,Clay!-Mondta George mélyebb hangon.
-Lehet hogy megütni nem foglak,dee...-Lépett közelebb Clay.
-M-mi?
-Nagyon megváltoztál. Alig ismerlek meg a nyári szünet után.-Mondta Clay mélyen George szemeibe nézve.
-Valóban?-Kérdezte George észre sem véve,hogy milyen közel vannak egymáshoz.
-Mhm,bár.. Ezeket a szemeket nem lehet elfelejteni.-Mondta Clay egy kivételesen kedves mosollyal.
-N-nahát.. Te is.. Megváltoztál. Újra szőke a hajad..-Mondta George elpirulva.
Clay mosolyogni kezdett,mire George szíve gyorsabban kezdett dobogni.
Csend volt,mikor hirtelen realizálták,hogy ellenségek.
-Khm,azt hiszem most nem húzok be neked..-Mondta Clay megköszörülve torkát.
-Na igen.. Akkor had menjek órára.-Mondta George visszatérve az átlagos hideg énjéhez.
Clay a szemét forgatva engedte ki a fiút a szertárból.
Ez furcsa volt.
Clay kedves volt George-al?...
Másnap reggel George futott tesire,mikor
belebotlott Clay-be.
Pontosabban belefutott..-Hé nézz a szemed elé picur-oh,Davidson?-Javította ki magát elpirulva Clay.
-Clay! Leesett a telefonom,ha összetört megöllek!-Mondta George idegesen.
-Nyugi az enyém is leesett.. Majd visszafizetem egy estével.-Kacsintott Clay.
George megforgatta a szemét,és felkapta a földről a telefont ami a legközelebb volt a kezéhez,majd futott tesire.
...
George az öltözőben hallotta,hogy a többiek Clay-ről beszélnek.
-Na ja,igazi szívtipró,egyszerre 100 csaja van!-Mondta az egyik fiú.-Kinek?-Kérdezte egy másik.
-Clay Hudson-nak. Az a srác egy féreg!-Nevetett egy vörös mire a többi is röhögni kezdett.
George normális esetben halkan egyetértett volna,vagy nevetett volna a többiekkel,de most valamiért idegesítette őt,hogy ezt feltételezik Clay-ről,mivel George jól tudta,hogy Clay-nek nincs barátnője. Nem mintha kémkedne Clay után,de ha Clay-nek barátnője lenne, arról George már rég tudna.
...
Tesi után George kivette a táskájából a telefonját,és bekapcsolta.
Viszont mikor meglátta a háttérképet,egy időre lefagyott.
*Nem emlékszem,hogy ez lenne a háttérképem..* -Gondolta magában George.
A háttérképen George volt,tulajdonképpen róla egy kép,amit Instagram-ra is kitett.
Megfordította a telefont,és észrevette,hogy ez nem is az ő telefonja.
De akkor kié?George-ban megfagyott a vér.
Ez Clay telefonja.
Véletlenül az övét vette fel a földről.
Mi a faszért ő a háttérkép Clay telefonjában?George arca lángolni kezdett,a szíve pedig kihagyott egy ütemet.
Kifutott az öltözőből,és amint kiért,fejét Clay Hudson mellkasába verte.
-Hé,é-éppen téged kereslek..-Mondta Clay.
-I-igen,én is téged.-Mondta George.
Egymás szemébe néztek,és egyből tudták,miért kereste őt a másik.
Halkan visszaadták egymásnak a telefont,Clay pedig megszólalt.
-Nézd,talán félreérthető,de.. Szóval azért
vagy a háttérképem, mert felelsz vagy merszben azt mondták nekem,hogy "az legyen a háttered,akit a legjobban utálsz".-Magyarázta el Clay.-Értem, nagyon utálsz,de jó lenne ha mostmár megváltoztatnád.-Mondta George.
-Mióta ez a hátterem azóta csak fogy a tárhelyem,szóval hidd el, megváltoztatom.-Forgatta szemét a szőke.
-Oh,van még valami,amit mondani akarok..-Lépett közelebb George Clay-hez.
-Mi lenne az?
-Szóval.. Az öltözőben a többiek rólad beszéltek. Azt mondták egy féreg vagy,mert 100 barátnőd van egyszerre.-Mondta George a padlót bámulva.
-Ja,főleg hogy 10%-ban bukom a csajokra...-Motyogta Clay az orra alatt.
-Mi?-Kerekedtek ki George szemei.
-Semmi. Kösz hogy szóltál,már tudom kiket fogok megverni ma.-Vigyorgott Clay,majd intve egyet elment George mellett,persze úgy,hogy kicsit belé lökjön.
Halii:D
Ha tetszett ez a rész, kérlek nyomj egy csillagot!Próbálok írni,de alig van időm>:(
Sziasztook<33
YOU ARE READING
Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]
FanfictionEllenségekből szeretők? Dnf magyarul~