Titok

1K 93 19
                                    

George ismét egy nehéz estén ment keresztül. Apuci ideges. Mit tegyél?
Fogj egy kést vagy hívd a rendőrséget.

George sajnos egyiket sem tette..

...
*Másnap*

George rajzolgatott halkan,mikor Clay mellé ült szünetben.

-Davidson! Mi jót csinálsz?-Vigyorgott Clay,majd elvette George rajzfüzetét.

-Hudson add vissza! Ma nem vagyok vevő a "vicceidre"...-Mondta George fáradt hangon.

-Hé,minden rendben?-Kérdezte Clay.

-Ja, miért érdekel? Csak hagyj békén legalább ma..-Mondta George otthagyva a fiút.

George általában visszaszól,de most csak hagyta az egészet. Clay észrevette,hogy valami nincs rendben.

...

*George's POV*

-Hé,Dream! Most tesi lesz!-Hallottam,ahogyan az egyik srác kiált Clay-nek.

Feltörtek az emlékek. Shit.
Utoljára 6 évesen hívtam Hudson-t Dream-nek.. Néha hiányzik a régi énje.

...

Testnevelés előtt ismét a wc-ben öltöztem át,mivel most egy órám volt Clay-el,és nem akartam, hogy lásson ruha nélkül. Nem kell plusz body shaming.

Kijöttem a fülkéből mert elég büdös volt,már úgyis csak a póló maradt.

Félmeztelenül kijöttem a wc fülkéből,majd hirtelen Clay tekintetével futottam össze. Bazdmeg, pont most kellett bejönnöd..

-Azta..-Mondta Clay a felsőtestemre nézve.

-Fordulj el!-Mondtam idegesen,eltakarva a legnagyobb sebeimet, kevés sikerrel.

-Várj,mi az ott a válladon?-Kérdezte Clay, közelebb lépve hozzám,hogy megérinthesse sebemet,de én hátrébb álltam.

-Ne érj hozzám! Mit akarsz,kiröhögni?-Kérdeztem idegesen.

-Csak segíteni szeretnék!-Mondta Dream egy aggódó tekintettel.

-Tartsd meg a segítségedet,seggfej!-Vettem fel a pólómat idegesen.

Clay megszeppent.
Még sosem láttam ilyen ártatlan arccal.
Ok nélkül voltam vele szemét,mikor csak segíteni próbált.
Várjunk csak, bűntudatom van?

-Az apám..-Szólaltam meg hirtelen.

-George,ez komoly, segítségre van szükséged!-Mondta Clay ismét közelebb lépve hozzám, de most nem hátráltam.

-Nem kell segítség,csak ez maradjon titok,oké?-Kérdeztem.

-H-hát persze..

Clay egy utolsót lépett felém,majd lassan
levette a pólómat,majd rémült arccal végignézett a testemen.

-Nagyon sajnálom,nem tudtam hogy ezen mész keresztül.-Mondta Clay a padlót bámulva.

Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]Where stories live. Discover now