TW: -Káromkodás
-Evészavar-George.. Édesapád beszélni szeretne veled.-Mondta Mr.Hudson.
Horrorral láttam meg az apámat a kanapén.
-George,gyere haza.. Különben megölle-
George hirtelen felkelt az ágyból,izzadva és bekönnyezve.
Dream már alapból fel volt,a ruháit pakolta halkan a szekrénybe.
-Reggelt,George- Mi az? Miért sírsz?-Ült az ágy szélére Dream.
-Szia, igazából semmi,csak egy.. Rémálom.-Mondta George,majd letörölte a könnyeit. Dream látta,hogy nem akar róla beszélni, szóval annyiba hagyta.
...
*George szemszöge*
Az első hetem Clay-éknél elég gyorsan eltelt, és nem volt olyan rémes.
Nekem.Dream az elmúlt napokban szorongott,
és gyakran volt a szobájába zárkózva.
Valami nem oké.-Rendelek pizzát,kérsz?-Kérdezte Dream.
A padlót kezdtem bámulni,és megráztam a fejemet.
-Nem kérek kösz, egyébként az előbb rendeltél,hogyhogy ismét akarsz?-Kérdeztem,mivel furcsa volt hogy ilyen sokat eszik mostanában.
-Mm,csak úgy,most megkívántam..
Dream aznap 5-ször rendelt pizzát.
...
Hajnali 3 volt,és mikor mindenki elaludt, kimentem rágyújtani.
13 éves korom óta cigizek, apámat úgysem érdekelte,viszont nem tudom Clay apja és húga mit szólna hozzá, szóval ez egyenlőre titok.
A hideg szél megreptette barna fürtjeimet amint belélegeztem a hideg levegőt. A káros füst visszajött hozzám,mire köhögni kezdtem.
Kurva életbe.Elnyomtam a csikket,majd meggyújtottam a második cigarettát.
*Dream szemszöge*
Hajnali 3 körül lehetett,mikor felkeltem valami miatt. Mikor kinyitottam a szememet, megláttam,hogy George nincs mellettem. Szétnéztem,mire megláttam az erkélyem ajtaját félig nyitva.
Kiléptem a hidegre,ahol megláttam a barnát-cigarettázni?
-George?-Kérdeztem.
-Bazdmeg. Megijesztettél.-Forgatta szemeit.
-Mit csinálsz te ilyen későn?-Kérdeztem.
-Nem látod?-Kérdezte,majd rózsaszín ajkai közé vette a mérgező cigarettát.
-Nem tudtam, hogy cigizel.-Mondtam,mire vállat rántott.
-Kipróbálod?-Nyújtott nekem egy szálat.
Őszintén,én nem akartam cigizni,tudtam,hogy káros,szóval csak bámultam a fiúra kikerekedett szemekkel.
YOU ARE READING
Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]
FanfictionEllenségekből szeretők? Dnf magyarul~