Félreértés

531 51 3
                                    

//Dream's POV
TW: -Káromkodás

Nagyon izgultam, hiszen ma fogom elmondani George-nak, hogy mit is érzek.

Bűntudat hasított belém, amint belegondoltam abba,hogy milyen helytelenül cselekszem. Anya azt mondta, Isten megbüntet,ha a fiúkat szeretem. Az is helytelen, ahogyan érzek. George biztos nem fogadná jól, ha megtudná, hogy a fiú aki bántotta őt, most szerelmet vall neki.

Pláne,hogy velem kell laknia még pár hónapot. Már csak 2 hónapot.
És elmegy Tokióba. Mihez fogok kezdeni?

Megnéztem az órámat, és láttam, hogy most lett kicsengő George-nak, szóval most kell, hogy jöjjön.
Egy utolsó nagy levegőt vettem, mikor hallottam,hogy jön valaki.

Kihúztam magam, de láttam, hogy csak a focicsapat az.

-Clay! Mit csinálsz itt, haver?-Kérdezte az egyik játékos.

-Igazából várok valakit, nem lehetne később beszélni?..-Kérdeztem,majd Sapnap szemébe néztem,hátha leveszi mit akarok.

-Ú, randi lesz valamelyik libával?-Kérdezte a csapat kapusa vigyorogva, a sulis lányokra utalva.

-Jó tanács, ha nem teszi szét a lábát az első randin, akkor nem kell.-Hangos vihogások hagyták el a csapat nagy részének a száját.

-Főzni és takarítani is tudnia kell, másra nem is valóak ezek.-A fiúbanda nevetése hangosabb lett, amint undorral néztem a szexista srácokra,míg ők lenézően beszéltek a lányokról.

A figyelmemet egy alacsony figura keltette fel. Lábujjhegyre álltam, hogy kilássak a tömegből, majd megláttam őt.

George egy fáradt és ideges tekintettel  sóhajtott, majd a táskáját a kezéből a földre ejtette, és csak csendben állt és nézett rám.

//George's POV

Rávettem magamat, hogy nulla energiával idejöjjek megnézni, ki az, aki képes volt izgatottá tenni, majd csalódást okozni. Mit is gondoltam?
Persze,hogy egy szivatás volt az egész.
Kinek tetszenék?

A lehető legjobban próbáltam elrejteni a fájdalmat, így egy érzéstelen arccal bámultam a fiúkat, és mint egy robot, csak álltam és utálatot mutattam a banda felé.

Dream és a barátai.

Hát persze, hogy Dream volt az.
Nem elég neki, hogy Valentin napon ő kapja az összes figyelmet, muszáj volt neki egy újabb viccet űzni belőlem, és az érzéseimből.
Biztos kielégítő neki, hogy folyton megaláz és bánt. Szadista seggfej.

Felvettem a táskámat, és elindultam a kijárat felé,mikor Dream utánam kiáltott.

-George! Félreérted!-Mondta a fiú, de én csak idegesebb lettem, és elfutottam.

Vissza se néztem, de hallottam, hogy nem jön utánam. Miért is jönne, hogy még jobban elvegye a kedvemet?

...

Mikor hazaértem, bementem a szobánkba, és néhányszor belerúgtam  az ágynak annak a részébe, ahol Dream alszik, de végül csak egy piros folt lett a lábamon, szóval abbahagytam.

Lefeküdtem az ágyra, felvettem a fülhallgatómat, és hallgatni kezdtem
az egyik kedvenc zenémet. "Lana Del Rey-Born to Die"

Elaludtam.

...

//Dream's POV

Mikor hazaértem, nem is köszöntem apának és Drista-nak, csak felfutottam a szobába, ahol egy békésen alvó George-ot láttam.

Leültem az ágy végébe a lábához, majd az arcomat a kezembe temettem. Ezt nem így terveztem.

A padlót bámultam a lábaim között, mikor észrevettem valamit.

Egy üres hormon-tablettás doboz.
Elmosolyodtam, majd megfogtam a telefonomat, és felmentem az internetre. 5 perc alatt rendeltem még 2 dobozzal, ami valószínűleg két heten belül megérkezik.

Lezártam a telefonomat, és lefeküdtem George mellé.

A plafont bámultam, majd lassan elálmosodtam. Még csak délután négy van,de hosszú nap volt.

Egy utolsó pillantást vetettem a mellettem alvó fiúra, majd elaludtam.

...

Hola amigos !!
Ha tetszett ez a rész, kérlek nyomj egy csillagot! ⭐️❣️

Woo, megint egy rész 😎
Dream a Minecraft CEO-ja !!! BÜSZKE VAGYOK RÁ 🫶🏻
Nincs mit mondanom,úgyhogy legyetek jók..

Sziasztook<33

Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]Where stories live. Discover now