//George's POV
A napok mind egyformának tűntek.
Az apámmal való találkozás óta eltelt 1 hónap. Egyre rosszabb.Hamarosan itt volt az idő, hogy beadjam a pályázatra a festményemet. Még a vázlat rajzolása is nehézkes volt. Amint készen lettem, festeni kezdtem.
Dream és Drista egész idő alatt támogattak, de nem éreztem semmit.
Ez volt az utolsó reményem.Ha megnyerem a pályázatot, felvesznek a legjobb művészeti egyetemre Tokióba. Ott újrakezdhetem az életemet.
...
Idegesen rágtam a körmöm miközben festettem.
-George? Még mindig festesz?-Ült le mellém Dream, miközben a kezemet figyelte,ami finoman nyomta az ecsetet a festővászonra.
-Mennyi az idő?-Kérdeztem míg letettem az ecsetet egy pillanatra.
-Lassan éjfél. Nem akarsz már lefeküdni?-Kérdezte Dream egy aggódó tekintettel.
-De.. Jobb lesz, ha holnap folytatom.-Álltam fel, majd bementem a fürdőszobába átöltözni.
Hideg vízzel mostam meg az arcomat, miközben a tükörbe bámultam.
Visszamentem a szobába, és lefeküdtem az ágyba. Egy ideig a plafont néztem, míg Dream meg nem szólalt.
-Mi van veled,George? A szokásosabbnál is rosszabbul nézel ki.
-Nem vagyok vevő a beszólásaidra..-Szóltam vissza a szememet forgatva.
-Komolyan kérdem.-Mondta, majd az oldalára fordult, és a szemembe nézett.-Aggódom.
-Nincs semmi bajom, csak izgulok.-Suttogtam, majd behunytam a szememet.
Dream nem mondott semmit.
Hallottam tőle egy sóhajt, de úgy látszik észrevette, hogy nem akarok beszélni. Tudtam, hogy aggódik, és jól is esett, de nem akartam terhelni olyan problémákkal, amiket nem tud megoldani helyettem....
Tavasz. Friss levegő csapta meg az arcomat amint kiléptem az ajtón.
A cseresznyefavirág rózsaszín szirmai hullottak az útra. Japán jutott az eszembe, mire egy mosoly jelent meg az arcomon.-Gyönyörű, igaz?-Lépett mellém Dream, csodálva a tájat.
-Mhm..-Bólintottam, majd indultam vissza a házba.
-Hé, kerülsz engem?-Kocogott utánam Dream, és a kezét a vállamra tette.
Csendben maradtam.
Habár nem szándékosan kerültem, észrevettem,hogy nem sokat beszélek vele mostanság.-Ha megbántottalak valamivel, csak mondd..-Sóhajtott a szőke, mire megráztam a fejemet.
-Hamarosan elmegyek. Nem akarom, hogy mégjobban fájjon.-Tettem vallomást. Még ha nem is kedvelem Dream-et, akkor is rossz lesz elhagyni.
-Miért vagy benne ilyen biztos, hogy téged vesznek fel?-Kérdezte Dream idegesen, majd a tekintete lágyult, és bocsánatkérően nézett rám.
-Elterveztem magamban.-Mondtam egy magabiztos hanggal, majd ismét befelé vettem az irányt.
Bíztam magamban, de valahol mélyen mégis aggódtam. Még
sosem gondoltam bele, mi lesz,
ha mégsem engem vesznek fel..
Mihez fogok kezdeni?
Örökké velük fogok élni?Felmentem a szobába, és leültem az ágyra, hogy felnézzek a közösségi oldalakra. Nem nagyon izgattak ezek a dolgok, tehát arrébb dobtam a telefonomat, és elterültem az ágyon.
A következő pillanatban Dream lépett be az ajtón.
-Nem úgy értettem.-Motyogta majd nagy szemekkel bámult.
-Nem számít.-Forgattam a szemeimet.
-Hiányozni fogsz Dristának..-Mondta, majd ismét beszédre nyitotta a száját, de egy pillanat után becsukta. Jól tudtam mit akart mondani, szóval csak vigyorogtam.
-Mi lesz veled nélkülem?-Ültem fel az ágyon.
-Majd találok mást, akit idegesíthetek.-Bökött belém a szőke egy mosollyal.
...
Idegesen kerestem a megfelelő ecsetet a következő vonalakhoz.
Végre kiválasztottam egyet, és precízen festeni kezdtem.Dream az asztalra tette a könyökét, és állát rendetlenül a kezébe vágta.
-Óvatosan.. Ne zavarj.-Mondtam amint az ajkamra haraptam koncentrálás közben.
-Ha nem ismerném a személyiségedet, most egészen dögösnek találnálak.-Vigyorgott Dream mire piros arccal összeráncoltam a homlokomat.
-Abbahagyod?-Néztem rá unott tekintettel amint bólintott egy bosszantó mosollyal.
Úristen hello
Ha tetszett ez a rész, kérlek nyomj egy csillagot ! 🤍⭐️ÚJ RÉSZ, ÉLEK MÉG!
Igen van floridaban is cseresznyefa.
Nagyon sajnalom, de amint mar mondtam, nem nagyon vagyok mar a fandomban...
Elkezdtem mangákat olvasni, és nem tudom abbahagyni.
Utálom ezt a könyvet, be akarom fejezni, és újat kezdeni.. Ismeri valaki a Lost in the cloud nevű mangát? (LEGYUNK BARATOK)Sziasztook<33
YOU ARE READING
Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]
FanfictionEllenségekből szeretők? Dnf magyarul~