TW: -Káromkodás
*Dream szemszöge*"Jó ember vagy,Dream"
Egy ideig egyhelyben álltam,és próbáltam felfogni,mit is mondott nekem George.
-Ezt most miért mondtad?-Néztem a szemébe.
-Nem is tudom..-Vakarta meg tarkóját a fiú.-Végülis,ez az igazság. Tényleg jó ember vagy.-Mosolygott.
-K-köszi..-Mondtam halkan,még mindig a szemébe bámulva.
-Menjünk haza,hideg van..-Mondta.
Erre már csak bólintottam.
Hazafelé nem szóltunk egymáshoz,de szinte észre sem vettem. Február 12..
Holnap iskola. És két nap múlva Valentin nap. Ezen még nem is gondolkodtam.Idén nem lesz Valentinom. Hm,érdekes. Általában minden évben több száz levelet kapok a suliban lévő lányoktól,ami valószínűleg idén sem lesz másképp. Hálás vagyok érte,de nem vágyom rá. Nem vágyom a figyelemre amit kapok a nőktől.
Vágyom arra,hogy valaki csodáljon. Hogy valaki bámuljon rám bájjal.
Hogy valaki értékelje a személyiségemet.
De ezt nem egy lánytól szeretném.
Hanem egy fiútól.
Pontosan attól a fiútól.Attól,akit mindig csodáltam,és kívántam,hogy a barátomnak szólíthassam.
George Davidson.
Azt szeretném,ha te lennél idén a Valentinom....
-Dream! Drista megint elvette a kibaszott ceruzáimat! Meg tudnád mondani neki szépen,hogy nem szabad,mert azokkal készítem a felvételire a rajzot?-Kiáltott George.
-Hogyne George,ha hazajön mondom neki..-Mondtam unott arccal,majd lementem George-hoz.
-Felkészültél a sulira?-Kérdezte a barna vigyorogva.
-Ú,hogyne. Röpködöm az örömtől,hogy holnap ismét látom a matektanár fejét.-Mondtam ironikusan.
-Az a vén picsa egy seggfej.-Mondta George,majd a kezébe vette a piros ceruzát,és színezni kezdett.
-Amúgy.. Tudod mi lesz 14-én?-Kérdeztem,még mindig bizonytalanul George válasza miatt.
-Kedd?
-Nem,te barom.. Ömm,Valentin nap.-Kimondtam,majd George arcát kezdtem fürkészni,valami reakció reményében. George egy pillanatra elpirult,majd megvonta a vállát.
-Pff,kit érdekel. Szar nap lesz,valószínűleg fizika doga.. Szerintem neked lesz nyüzsgős nap,ugyanis mindenki odavan érted,igaz?-Nézett rám a fiú.
-Mi? Mit tudom én..-Vontam vállat elpirulva.-Mit reagálnál,ha valaki szerelmet vallana neked Valentin napon?-Kérdeztem.
-Nos,még sosem történt ilyen..Hülye is az akinek én tetszem. Nem érdekelne.-Forgatta a szemeit George.
Ez nem túl bíztató.
-Akkora szemét vagy..-Sóhajtottam.
-Nem,csak van jobb dolgom,mint hogy szerelemmel foglalkozzak.-Mondta George.
-Mint például?
YOU ARE READING
Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]
FanfictionEllenségekből szeretők? Dnf magyarul~