-Szállj le rólam!-Vihogtam míg Clay rám volt mászva.
-Ahaa,mondtam hogy mi lesz ha nem fogadsz szót!-Vigyorgott Clay.
-Hé,Dream! Ne vedd el tőlem George-ot! Nem veszed észre,hogy nem vágyik az érintésedre?-Kérdezte Drista idegesen.
Clay lemászott rólam,én pedig lepacsiztam Drista-val.
~~~~
Nos,igen.
Végül eldöntöttem,hogy átjövök hozzájuk,mert nincs jobb dolgom,és eléggé unatkoztam....
Nyugodtan rajzoltam, míg a testvérek elmentek boltba venni nasit.
Mikor visszajöttek,Clay a fejembe dobott egy chips-et.
-Nem kértem.-Mondtam unottan.
-Én vettem direkt neked!-Mondta Drista mosolyogva.
-Oh,yumm, köszi! Ez a kedvencem.-Vigyorogtam rá.
-Ez nem ér!-Forgatta szemeit Clay,majd mellém ült.-Mit csinálsz?
-Rajzolok.-Válaszoltam, majd folytattam munkámat,mikor kivette a kezemből a füzetet.
-Ezt most elveszem,mert nem tudsz figyelni tőle!-Mondta Clay a magasba tartva a füzetemet.
-Hé,add vissza!-Ugráltam,de nem értem el.
-Olyan pici vagy!-Kuncogott Dream.
-Tudod, máshová nőnek a centik.-Kacsintottam.
-Na persze,hiszem ha látom..-Vigyorgott Clay.
Játékosan felrántottam a pólómat, de egy kicsit túlságosan is be lehetett látni alá.
"Where did you get that body from?"
"I GOT IT FROM MY DADDY"
😍Dream elpirulva állt velem szemben,majd láttam a hülyeséget a szemében.
-Woah, George, ha így folytatod akkor nem mész haza szűzen.-Vigyorgott Clay.
-Pff,már most sem vagyok szűz.-Vontam vállat nevetve.
Clay összekapta szemöldökeit, majd háttal fordult nekem,motyogva valamit.
Úgy látszik a füzetemet nem kapom vissza..
...
Drista-val játszottam a szobájában,mikor hirtelen megszólalt.
-Jaj nekem! Egyedül hagytam Dream-et a sütikkel!-Kapott a fejéhez Drista.
-Milyen sütikkel?-Kérdeztem összezavarodva.
-Apu egy fontos találkozóra visz cupcake-eket, de Dreamnek annyira tetszett,hogy mindig lopott belőle. Apa rámbízta,hogy figyeljek rá..
Ooo..
Leszaladtunk a konyhában,ahol Clay háttal állt nekünk.-Dream!-Kiáltott Drista.
-Hmm?
-Ugye nem cupcake-et eszel?-Kérdezte Drista.
Clay lassan megfordult a kezével a háta mögött,majd teli szájjal mosolyogni kezdett. Az egész arca tele volt lila krémmel,de valami megfogott.
Miért ilyen édes?
Miért pirultam el?-CLAY!-Futott a bátyjához.
-Jó,nyugi csak egyet ettem!-Tört ki nevetésben Clay.
-Ugh.. George, szeretném,ha megkóstolnád!-Mondta Drista.
-Hé,ő ehet?-Kérdezte Dream.
-Ő csak egyet enne,te már vagy 50-szer megkóstoltad!-Forgatta szemeit Drista,majd nyújtott egy sütit.
-"Moon cupcake" a neve,az apánk a cégnek viszi.-Mondta Clay.
Belenyaltam az édességbe,majd egyáltalán nem olyan íze volt,amire számítottam.
Ennek mentol izé van!-Mondtam.
-Hm? Had nézzem..-Vette el a kezemből Clay.
Dream vizsgálni kezdte a sütit,majd nevetni kezdett.
-BAHAHA! Úgy látszik ebbe már belenyaltam, azért van mentol íze.-Fuldokolt Dream.
-HOGY MI?-Kérdeztem elpirulva.
-Áh, mostmár olyan mintha csókolóztunk volna.-Vigyorgott Clay,mire elpirulva "felpofoztam".
Drista adott egy másik sütit,aminek már jó íze volt.
-Hmm,ez nagyon finom!-Mosolyogtam a kislányra,lenyelve a tényt,hogy Clay nyelve után kóstoltam meg a cupcake-et.
...
Mikor hazaértem tőlük,a táskámban megláttam a rajzfüzetet. Szóval visszaadta. Mikor kinyitottam, láttam egy rajzot benne,amit biztosan nem én készítettem.
"We stan DNF because we're gay"
-Volt a lap tetejére írva,
majd rajzolva volt két fiú egymás mellé.
Az alacsonyabb kékkel,a magasabb zölddel.Felismertem magunkat,na de mi az a "DNF" ?
Végülis elmosolyodtam a béna rajzán.
:)Hello!
Ha tetszett ez a rész,kérlek nyomj egy csillagot!Ez elég rövid,de már ebbe a részbe nem tudtam mást írni XD.
Sziasztook<33
YOU ARE READING
Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]
FanfictionEllenségekből szeretők? Dnf magyarul~