Bejövő hívás

489 39 9
                                    

//George's POV

TW: - Káromkodás
- Sértő szavak

———

Február 20. van,és épp az ablakon bámulok ki.

-George! Gyere játszani velem és Dream-el!!-Nyaggatott Drista.

-Hát jó..

Nem nagyon beszéltem Clay-el azután, ami történt Valentin napon.

Lementem a földszintre, ahol már láttam Dream-et és Drista-t kártyázni.

-Nézd, Drista. Nem vagy okosabb nálam, csak én nem értek a hülye barbie-s kártyáidhoz.-Mondta Clay, majd játékosan fejen ütötte húgát egy párnával.

-Vagy csak valld be, hogy okosabb vagyok nálad.-Vágott vissza Drista amint ráugrott a szőkére.

Halkan kuncogtam egyet Clay gyerekes viselkedésén.
Drista ütötte vágta Dream-et a párnával.

-Ne csak állj ott és vigyorogj, szedd le rólam ezt a kis patkányt!-Kiáltott kínjában Dream, mire nevetve odamentem segíteni.

-Oké Drista, értjük hogy egy girlboss vagy, de mostmár itt vagyok én is, szóval játszunk!-Szedtem le Dream-ről a kislányt.

-Oké, de csak akkor, ha ti ketten lesztek ellenem. Külön-külön semmi esélyetek!-Vigyorgott Drista mire megforgattam a szememet, majd bólintottam.

Összeültünk, én Dream jobb oldalára, Drista pedig velünk szembe.

Elkezdtünk játszani, és Drista legyőzött mindkettőnket.
Háromszor is.

-NYERTEM! ISMÉT!-Kiáltott Drista egy vigyorral.

-Nagy flex, könnyű megverni kettő fiút aki nem ért a lányos dolgokhoz..-Forgatta szemeit Dream, majd elmosolyodtam a mondatán.

-Akkor is nyertem.

...

Épp dolgoztam a rajzomon, mikor Dream és az apukája besétáltak hozzám.

Bizonytalanul összenéztek,majd Dream felém fordult egy aggódó tekintettel.

-George, valaki beszélni szeretne veled..-Mondta Clay,majd felém nyújtotta a telefonját.

Érdeklődve elvettem tőle,
és horrorral néztem a telefonra.

"Bejövő hívás: Stan Davidson"

-Én.. Nem állok készen erre.-Mondtam hevesen dobogó szívvel.

-Gyerünk George, hónapok óta nem beszéltél apáddal. Nem is érdekel mi van vele?-Kérdezte Dream apukája,Jack.

-Nem igazán.-Mondtam idegesen.

-Kérlek,George. Azt hallottuk, nincs valami jól.. Baj van a szívével.-Mondta Dream,mire nyeltem egyet.

Lassan elvettem a telefont, és felvettem.

...

Másnap Jack elvitt engem és Dream-et a rendőrségre.

-Stan Davidson-hoz jöttünk látogatóba.. A nevem George Davidson, a fia vagyok. Ő pedig.. Clay Taken, a barátom.-Mondtam idegesen mire Clay vigyorogni kezdett.-Ne örülj annyira, nem úgy értve vagy a barátom.-Súgtam neki egy szemforgatással.

-Ó igen, tegnap telefonáltak ide. Elvezetem önöket Mr.Davidson-hoz.-Mondta egy biztonságiőr.

Kapkodni kezdtem a levegőt amint az apám felé tartottunk. A sok éves trauma után félve szólok hozzá.

Több hónapon keresztül nem kommunikáltunk, és az volt a kívánsága,hogy látogassam meg.

Rágni kezdtem a körmömet,mire Dream megfogta a csuklómat.

-Csak nyugodtan,oké? Amíg itt vagyunk,addig nem bánthat.-Húzott közelebb Dream,mire adtam neki egy mosolyt. Ritka alkalom, de hálás voltam neki,hogy egy kicsit le tudott nyugtatni.

Egy üres szobába léptem, ahol az apám már az asztalnál ülve várt.
Dream a szoba előtt állt, és egy üres tekintettel tudatta velem, hogy egyedül kell bent lennem az apámmal.

-Georgina.-Szólalt meg apám.

-A nevem George.-Mondtam amint idegesen behunytam a szememet.

-Kicsit sem sajnálsz engem? Hogy idejuttattál?-Kérdezte.

-Megérdemelted! Egész életemben csak bántottál, apa!-Mondtam könnyes szemmel.

-Egy csalódás vagy számomra, "lányom".

Felálltam az asztaltól, és egy agresszív középsőujj mutatás után elhagytam a szobát.

Az, hogy lánynak hívnak, fájdalmasabb 10 pofonnál.
Anya már 4 éves koromban is képes volt a fiaként nevelni.
Miért ilyen nehéz fiúként tekinteni egy fiú kinézetű-személyiségű lányra?

...

Hola!!
Ha tetszett ez a rész, kérlek nyomj egy csillagot! ⭐️

PLOT TWIST GEORGE TRANS!
(A könyvben George lányként született) Tudom, eltűntem, de ez azért van, mert már nem nagyon nézem a dsmp-t :,) Vége
és szomorú vagyok dee boldogítalak titeket dnf könyvekkel xdd
Anyways antiszoc vagyok :0
584 szó.

Sziasztook<33

Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]Where stories live. Discover now