*George szemszöge*
Hétfőn valami megváltozott.
Dream újra a régi volt.
Beszólások,idegesítő megjegyzések.Már nem ignorált,nem volt kedves.
Mint 5 hónappal ezelőtt. Egy átlagos seggfej,mint volt.Viszont most valahogy élveztem vele veszekedni. Kitölthetem valakin a haragomat. Heh.
...
Sétáltam a folyosón zenét hallgatva,mikor Clay és az új bandája megállított.
-Hé,nézzétek,itt van a stréber.-Vigyorgott egy fehér hajú fiú.
-Nahát,Dreamie sokat beszélhet rólam az új tökfej baráti körének..-Nevettem.
-Pff,na ja, arról,hogy mennyire utállak.-Jelentette ki Clay.
-Mi lenne,ha kipucolnám a fejeddel a wc-t?
Így is elég barna a hajad.-Mondta ugyan az a fehér hajú fiú.-Rád férne rád egy wc pucolás,legalább bebarnulna a hajad,és nem néznél ki úgy mint nagyapám.-Vigyorogtam egy piszkos tekintettel.
A fiú meglökött,mire Dream megszólalt.
-Nyugi Punz. Annyit nem ér,tudod,nem akarunk büntetést!-Mondta Clay a fehér hajú fiúnak. Szóval Punz,mi?
-Jó,de legalább had pofozzam fel ezt a kis rohadékot.-Köpött Punz.
-Hé,srácok,szerintem be kellene fejezni ezt, elvégre ezt iskolai zaklatás!-Mondta egy barna hajú fiú lágy hangon.
-Oh,ugyan már Bad,a te szíved vajból van.-Mondta Dream a kedves fiúnak. Szóval Bad. Oké,jegyzem a neveket;)
-Az ő szíve vajból van,míg nektek nincs is szívetek. Szopás.-Vágtam vissza vigyorogva.
-Nahát,mi történt veled,Georgie? Már nem vagy a csendes fiú?-Kérdezte Clay, közelebb lépve hozzám.
-Sosem voltam az.-Forgattam szemeimet,majd elmentem.
...
Éppen a naplómat írtam,mikor Clay elvette tőlem,és a magasba emelte.
-Kurva idegesítő vagy,tudod?-Sóhajtottam.
-Jaj,fogd már be..-Nevetni kezdett.-Ez meg mi,valami napló?-Kérdezte,majd kinyitotta a füzetet.
-Hé,tedd azt le te seggfej,semmi közöd hozzá!-Ugráltam és kapálóztam a naplómért,de Clay túl magas volt, szóval nem értem el.
-Nahát nahát,mi lehet benne ha ennyire félted?-Vigyorgott Dream.
Kinyitotta a naplómat,és fogalmam sincs mit olvasott,de a mosoly eltűnt az arcáról. A szívem dobogni kezdett, remélem nem azokat az oldalakat olvasta el.
A fiú megszeppenve rámnézett,én pedig beleütöttem a hasába,így mikor odakapta kezeit,elvettem tőle a naplómat.
Futni kezdtem egészen a fiú mosdóig.
Leültem a földre,és megnéztem a kezemben lévő füzetet. Úgy vettem el Dream-től,hogy ott legyen nyitva amit olvasott. Szóval.. Nézzük.TW: Self-harm
Valakik számára felkavaró lehet:)"Megkedveltem valakit,akit eddig utáltam.
Megbíztam benne,ő pedig elárult.
Szívesen vágnék bele a csuklómba,annyira hogy bele haljak."Oh.
Szuper,ezt olvasta el életem ellensége.Yelloo:D
Ha tetszett ez a rész kérlek nyomj egy csillagot ⭐🤍Nagyon rövid rész, bocsánat,de mivel rég posztoltam,ezért ilyen kis instant lett.
Azóta összejöttem a crushommal 🛐
És kaptam szaktanárit meg egyest ének füzetvezetésre 💀
447 szó.Sziasztook<33
YOU ARE READING
Dnf || Utállak. Enemies To Lovers [BEFEJEZETLEN]
FanfictionEllenségekből szeretők? Dnf magyarul~