Rozdział specjalny

66 4 33
                                    

⚠️Rozdział nie jest cannonem ⚠️

Czytalinicy którzy tu wystąpią:Azory2 XieLianistka


Pov Shi Wudu

Właśnie wykupiłem porwanie He Xuan'a za milerki i żelki z żabki i nie żałuję tego.

XieLianistka: Interesy z tobą to czysta przyjemność

Dostałem taką wiadomość na telefon szybko na nią odpisałem i położyłem się spać.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-SHI WUDU-usłyszałem krzyk. A do mojego pokoju wszedł Shi qingxuan cały zapłakany.

-Ming Xiong zniknął-powiedział. Wiem przecież miała go porwać i porwała. Poszliśmy do Autorki bo ona ma jakąś wiedzię absolutną.

Pov Autorka

Uczyłam właśnie tego debila matmy.

-Ile to 1 dodać 1?

-Emm 9273838482791937494839284848498393839382827299291919293020937484?- Rzuciłam go książką od matmy a on zaczął wydawać z siebie dziwięki mordowanej fretki.

Nagle do pokoju wszedł Shi qingxuan  i jego brat.

-Porwali He Xuan'a- no kurwa wiem że zleciłeś jego porwanie za milerki i  żelki z żabki ale z okazji tego iż zrobiła to moja czytelniczka nic nie powiem.

-Może siedzi z  Agnes(Azory2) w narni  I chleją energoly?-powiedziałam przypierdaliając Pei Ming'owi  książka by sklejł pizde.

-Sprawdziałem nie ma ich tam- Odpowiedział zapłakany Shi qingxuan

-Twój brat go sprzedał za milerki i żelki z żabki- powiedziałam nie lubię widzieć jak ludzie płaczą.



Pov XieLianistka

Porwałem He Xuan'a za milerki i żelki z żabki. TO JEST DOBRY INTERES. Tylko żeby mnie JulkiSa090 nie wydała bo było by źle. No cóż narazie się tym nie przejmuje. Idę oglądać fan arty z mojego najulubięszego ship'u z mdzs.

Po jakimś czasie przyszedł do mojego pokoju Jang cheng i rzucił krzesłem w Wei Yinga a He Xuan patrzył na nich jak na debili.













XieLianistka masz wyzwanie to dokończyć.




















~JulikSa

Chat tgcfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz