Rozdział specjalny [Ślub]

50 5 9
                                    

Pov. Yushi huang

Dzisiaj był dzień w którym w końcu będę w związku małżeniskim.

-CHODZI BO SIĘ SPÓŹNIDSZ NA WŁASNY ŚLUB DO KURWY
-DAJ MI PIĘĆ MINUT
- CHODZI BO SIĘ TAM PRZEJDĘ- Dobra zeszłam wkońcu.
- No wko--
- Cicho- powiedział mistrz wiatru zasłaniając usta swojego męża.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Czy ty Ling Wen bierzesz tą o to Yushi za żonę i przysięgasz jej miłość i lojalności?
- Tak
- To dobrze. A czy ty Yushi bierzesz Ling Wen za żonę i przysięgasz jej miłość i lojalności?
- Tak
-Więc możecie się pocałować- nasz grupowy Ksiedziolog wyszedł po wypowiedzieniu tej kwestii.
-Gdzie ty idesz?- zapytał Pei Ming.
- Muszę sprawdzić czy sala jest gotowa debilu- odpowiedziała JulikSa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pov 3. os

Po kilku godzinach ślubu nasza grupka zrobiła totalny rozpierdol. Shi Wudu leży i pje alkochol Pei Ming podrywa jakiś randomów JulikSa krzyczy na Pei Ming'a. Azory2 siedzi w narni z Aslanem i pje energole. XieLianistka opowiada jak to ją zmusili do ślubu. He Xuan wyzywa shi wudu. Hua Cheng leży w ramionach Xie Lina. Asimarek ma fangirla przez HuaLian. Shi qingxuan tuli He Xuan'a. Yin yu ma wyjebane Quan Yizhen go podrywa. Qi Rong'owi dzieci robią warkoczyki Słup się śmieje. Była Słupa go podrywa. Fengqing ZNOWU kłóci się o ciastka. Chaosik patrzy na tych debili. Yushi I Ling wen se tańczą. Jun Wu leży pod stołem bo go He xuan pierdolną. Laska, która lubi Mistrza wiatru leży przy schodach. Bożydar podrywa laskę, która z tych schodów spadła. Reszta nie wie co się dzieje ale tam siedzi i się bawi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Po kolejnych kilku godzinach ludzie już się trochę ogarneli.
-To co mówimy?- szepnął Feng Xin do Mu Qing'a. A ten go pocałował. Ci co nie wiedzeli to jadni mieli lata drudzy byli szczęśliwi bo ich ship był cannonem trzeci byli zawiadzieni bo mieli crasha na jakimś z tych dwóch a nasi debile albo nagrywali albo się śmiali. A mistrz wiatru z Xie lian'em się wzruszli.






~JulikSa

Chat tgcfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz