Pov Słup
Patrzyłem w lustro i się zastanawiałem nad tym co się dzisiaj stanie.
-A jeśli stwierdzi że jednak mnie nie kocha?- przeszło mi przezmyśl. I jeszcze bardziej się zestresowałem.-Nie, błagam- szepnąłem.
- A tobie co odwala?- usłyszałem za sobą głos mojego ukochanego. Odwróciłem się w jego stronę.
-Nic, poprostu stres
-Czym?- podszedł do mnie i pocałował.
-Jesteś jedyną osobą, którą kocham no może poza dzieciakiem ale wiesz
-Już mi lepiej wiesz?
- Słup kocham cię na litość boską jesteś dla mnie ważny skończ się stresować jeśli ktoś coś złego powie zawsze mogę go zamordować- uśmiechnął się ciepło.
-Co to znaczy zamordować?- kurwa zapomnieliśmy o GuZi'm. Qi Rong na spokojnie podszedł do dzieciaka i wziął go na ręce. Widziałem jak coś mu wyszeptał.-Widzimy się później-powiedział i wyszedł z dzieckiem. Moje biedne serce...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stałem przed ołtarzem JulikSa to wogule wzruszona była. Reszta siedziała w ławkach GuZi sypał kwiaty. julkaq890 była jako fotograf YaoiAgnes wypiała ostatki jej energoli XieLianistka piła milerki i jadła żelki z żabki oraz siedziała obok żony swojej, Asimarek pisała Hualian czyli nic nowego. I w tym momęcie wszedła M O J A Roszpunka. Chuj z tego że jego włosy ciągły się przez pół kościoła. DOBRA STRESA MAM HELP. O shit o on już był przymnie. O KURWA O KURWA O KURWA O KURWA O KURWA O KURWA O KURWA!
- Zacznimy ślub- powiedział księdziolog.
-Więc czy ty Słupie bierzesz tego tutaj Qi Ronga aka Roszpunke aka zieloną latarnie za męża i przysięgasz mu miłość i wierność?
-Tak
- Dobrze, więc czy ty Qi Rong'u bierzesz tego o to Słupa za męża I przysięgasz mu miłość i wierność etsechera etsechera
- Tak
- Więc może się się pocałować~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Było już po ceremonii ślubnej i weselu. Położyłem się na łóżku obok mojego ukochanego.
- Jak się czujesz?- zpytałem.
- A jak mam się czuć?- odpowiedział i pocałował mnie leko w usta.
- Sam nie wiem- odparłem a ten mnie przytulił.
- Idzi spać jutro kolejny ślub- poczułem, że powoli zasypia więc też zasnąłem.Bonus
Słuprong
~JulikSa