Keyifli okumalar dilerim...
~Cem Adrian&Aylin Aslım /Herkes gider mi?~
Beyaz kardelen
4
~Acılı Bir Nida~
Umut ne kadar da güzel bir kelime değil mi? Şayet hayalleri olan biriyseniz. Yaşama dair yeşermiş hayaller besliyorsanız ama bazıları içinse o kelimeler sadece acı getirirdi.Yada yaşıyamayacağı şeyleri hatırlatırdı ona..
Zor bir şey miydi ki geçmişi silmek.Kolay olsa kim yapmazdı ki o kötü anılarını buruşturulmuş bir kağıt parçası gibi çöpe atmayı.Bende istedim ama klasik kelimeler dolandı dilime geçmişim bırakmadı yakamı.
Adeta temiz bir suyun içine akan mürekkep misali akıttı zehrini.
Kirletti tüm temiz umutları,yerine hayal kırıklığını bırakıp gitti..Duyduğum kelimeler beynim de dakikalarca yankılandı.Ama dilime ulaşamadı.Telefondaki ses bana varlığını tekrar hatırlatınca daldığım düşüncelerden sıyrıldım.
"Havin Hanım,beni duyuyor musunuz?"
"Evet" diye bildim güç bela.
Dudaklarım yavaşça aralandı."Neden gelmem gerekiyor,bana bilgi verir misiniz?" dedim.Ses tonumu normal tutmaya çalışarak. Neden aramıştı ki beni.Şikayet mi etmişlerdi beni yada daha kötü birşey..
"Durum ailenizle ilgili bir kaç konuda bilginiz gerekli. Buraya geldiğinizde
açıklanması daha iyi olacaktır."Telefondan kapanma sinyali geldiğinde
daha fazla dayanamayarak yatağa bıraktım bedenimi.Kalbim öyle hızlı atıyordu ki ne yapmam gerektiğini şaşırdım.Korkunun,endişenin kanıma karıştığını hissettim.
Stresten tırnaklarım ağzıma gitti.Yataktan acele ile kalkıp,dolaptan aldığım rastgele kıyafetleri giyip çantamı almam ile odadan çıkıp aşağı kata indim.
Hızlıca ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
İçimde ki ses bana pekte iyi şeyler olmadığını söylüyordu.Aldırış etmedim.
Biran önce gidip ne olup bittiğini öğrenmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Kardelen
Ficção GeralBu,yaprakları kana bulanmış bir kardelen çiçeğinin acılı hikayesi.. "-Dikkat et sözlerinle beni yaralıya bilirsin"dedim. Arkasını dönecekken durdu. Belli belirsiz gülüp,nefesini bıraktı. "-Kendi kalbime silah dayayacak kadar cesaretli değilim"dedi.