selamlar herkese burayi 20 bolum yazdiktan sonra guncelliyorum, arkadaslar bu benim ilk kitabim bu yuzden ilk 10 bolume kadar biraz sacmaliklar var hani yorumlarda da belirtiyor cogu kisi de ama bunlar o kadar abartilacak sacmaliklar degil o yorumlardakilerin degisikligi sanirim sizlere iyi okumalar❤️🩹
gozumu bir sarsintiyla actigimda basimda annem duruyordu, sasirdik mi hayir.
muhtemelen isi dusmustur diye icimden gecirirken perdeyi acip ciyaklamaya basladi
"bu nedir ya her sabah ben mi gelecegim basina, saat olmus 12 hâla yatiyor"sıkıntıyla gozumu araladigimda annem odami karistiriyordu "senin buralarda bir yerde paran olmasi lazim nerede o?" anlamayarak anneme bakarken "ne parasi anne ne diyorsun" dedim.
"git bakkaldan 2 ekmek al." dedi ve kapiyi carparak cikti.evet escinsel oldugumu anne babama acikladigimdan beri bana bu sekilde davraniyorlar, ama takmiyorum cunku alistim. sahsen umrumda da degiller, of puf diye isyan ettikten sonra kiyafetimi umursamayip, parami da alip hicbirinin yuzune bakmadan evden ciktim.
ayakkabilarimi giydigimde tam onumde siyah ve luks oldugu her halinden belli olan bir arac durdu, ve ben agzim acik izledigimi evin kapisi acildiginda fark ettim. ben cikmadan once yatan babam simdi şık bir sekilde karsimda duruyordu, beni sacma bir sekilde suzdukten sonra yanimdan gecip luks arabadan inen adamin yanina gitti ve biraz yukselip kulagina bir sey fisildadi, bu goruntu kaslarimi catmama sebep olsa bile umursamadim ve bakkala dogru yurumeye basladim.
_______________________________
ekmek alip geldigimde anahtari cebimden cikarip delige soktum ve uzun ugraslar sonucunda actim. ayakkabilarimi cikarip iceri gectigimde arabadan inen adamin koltuga yayilmis bir sekilde babamla konustugunu gordum, babam benim orada oldugumu hissetmis gibi bana dondu ve "baran ekmegi mutfaga birak ve odana cik" dedi. babam bana seslendiginde ismini bilmedigim ama cok karizma olan adam da bana dondu, boydan boya beni suzdu ve yuzunde hafif bir siritma olustu.
neden guldugunu anlamazken altimdaki yesil cizgili pijamam aklima geldi. arkama donup mutfaga ekmegi firlattiktan sonra kosarak yukariya ciktim, ustumdeki kiyafet artik dar gelmeye baslamisti, ama dogru duzgun baska kiyafetim yoktu. sikintiyla kiyafetimi cikardigimda odamin kapisi bir anda acildi
mal gibi ciglik atmaya baslayip kiyafetimi ustume tuttugumda bir anda agzima buyuk bir el kapandi, gozumu hafif araladigimda asagida oturan o karizmatik dedigim adami burnumun dibinde gordum, gozlerimin icine oyle bir bakiyordu ki nedense gercekten etkilenmistim.
kendime geldigimde adami ittirip "ne yapiyosun be sen benim odamda sapik adam"
dedim, adam bir kasini kaldirdi ve guldu.
"tuvaleti ariyordum ufaklik, pardon yanlis gelmisim. ayrica adim adam degil Bora."
"banane lan senin isminden cik odamdan sapik, he ayrica ufaklik da seninkidir"hizlica kiyafetimi giymeye calisirken bora'yi yine dibimde buldum. bir eli belime giderken kulagima dogru yaklasti "sahsen ufakligi sana suan burada gosterebilirdim, ama sansina kus ki babanla anlasma yapmamiz gerekiyor. bu yuzden kes ceneni otur oturdugun yerde."
elini belimden cekti ve odadan cikti, cok cekiciydi.yaklasik 1-2 saat sonra susadigim ve telefonumun sarji bittigi icin asagi indim, tabi asagida babama silah dogrultan bir bora ve aglayan annemi gormeyi beklemiyordum.
"tamam lutfen bir hafta ver, gercekten odeyecegim borclarimi."
"sana yaklasik 2 ay sure verdim ve bana bir kurus bile getirmedin, eger tam suan bana olan borcunu odemezsen hayatina son verecegim ve bunu zevkle yaparim, bilirsin."bunu duyunca gozlerim sonuna kadar acildi ve hizlica babamin yanina kostum,
"baba ne diyor bu adam ne borcu ne son vermesi" babam hizlica bana, sonra boraya dondu "lutfen yapma suan parayi nereden bulacagim!" boraya dogru dondugumde bana baktigini gordum, benden bakislarini cekmeden "eger bana onu verirsen tum borcunu kapatirim." dedi, cenesiyle beni gosterirken. babam bana dondu, ona nasil baktigimi bilmiyordum ama beni baska birisine satmaz diye dusunuyordum. yani sadece dusunuyordum.. "tamam al senin olsun, bir daha seni rahatsiz etmem al git"
babama hayal kirikligiyla bakarken agzimi actim ve bagirmaya basladim. "ne diyorsun sen baba, beni bu adama mi satacaksim!?"
babam yuzume bile bakmadi, o sirada kapinin acildigini ve birinin kolumdan tutup koluma bir sey sapladigini hissettim. gerisi karanlik..Evett, ilk bolum nasildi?
biraz kisa olmus galiba idare edin
gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...