Baran calan telefonunu umursamazken kedisi Lily ile oynuyordu.
telefon sustuktan iki dakika sonra kapisinin tiklatilmasi ile kapiya dondu.
"Ne var!" Baran istemeyerek huysuz cikan sesi ile konustu.
"Efendim babaniz telefonununza bakmanizi yoksa bir ay boyunca telefonunuzu goremeyeceginizi soylememi istedi."Baran oflayip telefonunu yastiginin altindan cikardi ve Babasini aradi.
"Efendim"
"Telefonun neden kapali senin?"
"Lily ile oynuyordum acamadim"
"Lily kim Baran? Seni bu aralar fazla bosladim sanirim neden bakmiyorsun telefona!"Baran kaslarini catip telefonu kulagindan uzaklastirirken kedisine dondu,
"Bu baba bizi hic sevmiyo he!"
Tekrardan telefonu kulagina koydugunda sesi tripli cikti."Sen kiz anca bana ben bize bebek getirdim bak!!!"
Baran telefonu kediye uzatirken kedinin miyavlamasi ile guldu."Eve geliyorum Baran, gosterecegim ben sana bebegi."
"Ama-"Baran yuzune kapanan telefon ile agzi acildi.
"Ne dedim ki."——
Baran eve gelen Babasini kapida karsilarken Babasi iceri gecip kapiyi kapatmisti.
Bora korumalara donerken Baran'a yandan bakis atti.
"Cikabilirsiniz."Kapinin iki yanindaki korumalar disari cikarken Bora ceketini askiya asti.
Baran Babasinin cekiciligi ile kucagina atlarken Babasi dusmemesi icin bir eli kalcasinin altina bir eli bacagina koydu.
"Seni cooook ozledim, bak bu kadar"
Baran ellerini iki yana acarken dengesini kaybedip babasinin boynuna gomuldu.
Bora gulerken kucagindaki bebegi ile salona dogru yurudu.
Bora Baran'i koltuga birakirken yanina oturdu.
"Kucagina oturmak istiyorum"
Baran'in sizlanmasi ile Babasi ona dondu.
"Yok sana bu gun kucak.""Naptim ki."
Baran Babasina yanasirken iyice dibine girip bacagini Babasinin kucagina dogru uzatti."Sirnasma Baran, bu aralar cok simardin sen"
Baran Babasina dil cikarmak istese bile vazgecti, bacagini geri cekerken kollarini birbirine baglayip dudaklarini buzdu.
"Sen sevme zaten beni"
Bora Baran'a bakmadan ayaklandi."Nereyee"
"Ustumu degistirecegim Baran."
Bora odasina dogru giderken merdivenin ucunda yavru bir kedi gormesi ile gozlerini kisti.
"Baran gel buraya."
Baran ciplak ayaklari ile koltuktan kalkip babasinin yanina giderken elleri ile oynuyordu.
"Bu kedinin evde ne isi var Baran?"
Bora Baran'in kediyi eve aldigini biliyordu, cunku korumalar coktan haber vermisti, ama Baran kendisi izin alsin istiyordu."Sey, cok acikmisti yemek verdim sonra eve girmis"
Baran Babasina bakmiyor elleri ile oynuyordu."He sen almadin yani? Tamam cikariyorum o zaman evden."
Bora kediyi almak icin yere egilirken Baran Babasini tuttu.
"Ama sey Baba, o bizimle kalamaz mi? Baksana cok kucuk o yasayamaz ki disarida."Bora elini kediden cekip yerinde dogruldu, bir kac adim atip Baran'in yanina gelirken Baran kafasini kaldirmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...