iyi okumalaarrr
"baran sana kizmiyorum farkindaysan, bana haber vermen lazimdi" her ne kadar kizmiyorum dese bile yuz hatlarini gorseniz asla inanmazdiniz.
ates emre'yi kendi evine biraktiktan sonra eve gelmistik, her ne kadar eve geldigimde bora'yi gormeyi beklemesemde, kolukta yayilmis oturuyordu. ates geldigi gibi olanlari bora'ya anlatmis sonra da disari cikmisti.
"ben disari emre icin cikmadim zaten oyle rastgele karsilastik, ayak bilegini burkunca orada birakmak istemedik" bora sinirle nefes aldi "bir daha boyle bir sey olursa direkt bana geleceksin baran, duydun mu?" kafami salladim "iyi" bora belimden tutup beni kucagina cekti, ellerimi boynuna sardim. tripli bir sesle konustum "sen zaten anca bana kiz hic ozleme beni" dudaklarimi buzerken bora bacaklarimi beline sardi "buzme su dudaklarini" dudaklarimi daha cok buzup bora'nin yuzune yaklastirdim, bora dudagimi operken geri cekildim "iy igrenc" kaslarini catip yuzume bakti "opmem o zaman bende" kaslarimi kaldirdim "sakaydi valla" guldu, ben onu yanagindan operken o benim dudagima abanmisti.
——
ates'in agzindan
bahcedeki demirliklere yaslanmis sigarami icerken bora kapidan cikti, ben yerimde dogrulurken o bana dogru geliyordu. yanima gelip o da demirliklere yaslandiginda cebimden sigara paketini cikarip bora'ya uzattim, normalde sigara icmese de arada benimle iken iciyordu.
bora sigarasini yakarken konustu "bir daha boyle bir sey olursa bana haber ver ates" kafami salladim "baran israr etmeseydi arayacaktim" bana dondu, yanlis bisey mi soylemistim-bora ile biraz sohbet ettikten sonra o iceri gecmis ardindan baran gelmisti, ben kaslarimi catip yine yerimde diklesirken baran'a baktim, o da bana bakarken konustu "emre ile konustun mu" ben oflarken baran bana bakiyordu, "hayir, arayayim bi" kafasini salladi "ben icerideyim haber ver olur mu" bu sefer ben kafami sallarken kosarak iceri gecti,
o iceri gecerken ben telefonumu elime alip emre'nin numarasina bastim, telefon bir kac calista acilmadigi icin kaslarimi catip mesajlar kismina girdim.ates
evde misin
emre
hayer
ates
nereye gittin o hal ile?
emre
sananr
ates
duzgun yaz emre sarhos felan misin sen
emre
ne sarhsou
ates
konum at emre.
emre
*konum*——
iki dakika yerinde dur velet diye kendi kendime soylenirken bora'nin yanina dogru adimliyordum, patron sonucta izin almak gerekir..
bora ile konustuktan sonra emre'yi duydugunda iki laf etse de git demisti, arabaya binmis attigi konumu acarken gay bar gibi bir yerde oldugunu gordum. bu velet ne haltlar karistiriyordu, arabayi hizla konuma dogru surerken icimden bildigim tum kufurleri savuruyordum.
——
konumun oldugu yere geldigimde buyuk bir girisi olan ve dusundugum gibi gay bar olan yere giris yapmak icin arabadan indim, "velet pesinde kosusturuyoruz birde" ben soylenirken kapida duran iki adam bana bakiyordu, ben iceriye girmeye calistigimda ikisi birden omzumdan ittirdiginde sendeledim "clube uye misin" anlamadigim icin gozlerimi kistim "o zaman iceri giremezsiniz" goz devirdim "neyse parasi veririz" tekrar iceri girmeye calistigimda yine omzumdan ittirmeye kalkistiklarinda ikisisinin de bilegini tuttum, "hasbinallah" sag taraftaki tipsizi iki yumrukladiktan sonra yere dustu, digeri ustume atlayacakken tekme ile onu da yere serdikten sonra hizla mekana girdim.
bu ayilarin ayilmasi cok surmezdi bu yuzden hizli olmam lazimdi, iceri girdigimde yogun muzik ve renkli isiklarla gozlerimi kistim, etrafta kucakta sevisen, sikisen masallah ne ararsan vardi, kafami iki yana sallayip emre'yi aramaya basladim. ne isin vardi senin burada of sikik velet of.
barmenin oldugu tarafa dogru yururken gordugum sey ile kaslarimi cattim, adamin biri emre'yi tezgah ile kendi arasinda almis, belli ki zorla opuyordu. hizla emre'nin oldugu tarafa giderken adami ustunden cekip kafa attim, adam kafasini tutarken ben onu yumrukluyordum. "orospu cocugu!" emre arkadan bana sarilinca durdum, bir kac saniye ona donmesemde hickirdigini duydugumda adami birakip arkama dondum. "emre iyi misin" ellerini boynuma sardiginda boyu benim boyuma yetismiyordu, biraz egilip emre'yi kucagima aldiktan sonra kapidan giren korumalari gorunce panikledim, emre'nin kulagina fisildarken korumalara arkami donmustum "emre simdi seni yere indirecegim, sakin elimi birakma" emre kafasini saladiginda yavasca yere birakip elini sıkıca tuttum, "kos" ben kosarken o da arkamdan kosuyordu, korumalar bizi gormezken ikimizde kapidan cikmistik.
gelmediklerini sanip arabaya dogru yururken arkamizdan kosan korumalari gorunce bizde kosmaya basladik, bu dongu boyle surerken arabaya degilde kucuk bir sokak arasina girmistik. ben elimi emre'nin agzina ses cikarmasin diye gotururken dip dibeydik, o ellerini benim bilegime cikarinca sadece tutuyordu.
kafami dar iki duvar arasindan cikarinca korumalarin olmadigini gordum, kafami tekrar emre'ye cevirdigimde bana bakiyordu. elimi yavasca agzindan cekerken gozyaslarini sildim. "iyi misin" kafasini salladi "tesekkur ederim" derin bir nefes alirken konustum, "bak emre ne bok yedigin beni hic ilgilendirmez, ama su siktigimin barinda ne isin var senin?" tekrar gozlerinin doldugunu hissettim, gercekten bebekti bu. "arkadasimla gelmistik aslinda, adam ustume abaninca o kacti" tekrar hickirdiginda gozumu kapattim. "of velet of ne yapcagim ben seninle, bir de sen ciktin basima" kaslarini catti "19 yasindayim ben" sirittim "hâla veletsin" daha cok kaslarini catti, sinirli olmak yerine cok tatli oldugunu biliyor muydu acaba "sen kac yasindasin 50 felan mi" siritmam genisledi "27 yasindayim" hih der gibi bir ses cikardi "banane" o dar sokaktan cikmaya calisirken elimi yanina koydum "bir daha bir yere giderken haberim olacak" bana dondu, "duydun mu?" bir sey soylemek icin agzini acacakken vazgecmis olmaliki sadece kafasini salladi.
kisa oldu biraz ama idare edin😭😭
hep ates ile emre yazmak istiyorum nedense.. QPSPQKZLQLAMQLAQ
oy verip yorum yapmayi unutmayinn <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...