iyi okumalar
"aa-hhahahaha, imdaatt" Emre evin icinde kosarken sanki birisi onu duyacakmis gibi bagiriyordu.
"Kosma gel buraya dovecegim seni" Ates Emre'nin pesinden sanki cocuk eglendiriyormus gibi kosarken guluyordu.
Emre misafir odasina girip dolabin icinde girdiginde nefes alis verislerini duzene sokmaya calisti, yavasca dolabin kapisini kapatirken Ates'in bu odaya gelmemesini umdu.
Ates misafir odasina girdiginde bir iki bakinip dolaba dogru yoneldi, Ates'in ayak seslerini duyan Emre eli ile agzini kapatti.
Ates dolabi acip asagi dogru egildiginde eli ile agzini kapatmis emreyi dolabin icinde sıkıstirdi.
"hmm simdi nereye kacacaksin?" Ates kaslarini kaldirmis Emre'nin yuzunu suzerken Emre elini agzindan cekti, Ates hizla Emre'nin kolundan tutup dolabin disina cikardiginda yataga dogru ittirdi.
Emre yataga duserken gulmesini durduramayip gulmeye basladiginda Ates bir sure onu izleyip yanina yatti, Biraz oyle durduktan sonra elini Emre'nin yanina atip destek aldiginda Emre'nin ustune cikti.
"Ben mi dedim seker yerine tuz koy diye banane benim ne sucum var" Ates kek yaparken Emre ona farkinda olmadan seker yerine tuz vermisti.
"Ben hâlâ bilerek yaptigini dusuyorum ama ona ne diyeceksin" Ates gozlerini kismis Emre'ye bakarken Emre tekrardan guldu.
"Gozlerini kisinca cok atesli oluyorsun, ismin ates oldugu icin mi" Emre dudagini buzmus Ates'e bakarken Ates'in gozleri Emre'nin dudagina kaydi.
"hmm bilmem oyle mi" gozleri hâlâ Emre'nin dudagindayken biraz daha yakinlasti, Emre Ates'in nefesini yuzunde hissederken nefes alisverisi hizlandi.
"Seni opebilir miyim?" Ates masumca sordugu soru ile Emre'nin dudaginda oldugu gozlerini Emre'nin gozlerine cikardi.
Emre dudagini yalayip saskinlikla Ates'e bakarken donakaldi, sonra var ile yok arasi kafasini assagi yukari salladi.
Ates gozlerini kapatip cocugun dudagina yaklasirken yavas ve nazik bir opucuk kondurdu.
Geri cekilecekken Emre'nin Ates'i kafasindan tutup dudaklarina bastirmasi bir oldu, Emre acemice Ates'i opmeye calisirken Ates bir elini Emre'nin cenesine koyup kafasini kaldirdi.
Ates'in dudaklari Emre'nin boynunda gezinirken Emre inledi.
"a-ah dur Ates" Emre'nin kisik sesle soyledigi sey ile Ates kafasini kaldirip Emre'ye bakti
"Emre.."
"Sen yani ben yani sey Benim sevgilim olur musun?" Emre Ates'i daha once bu kadar masum gormemisti.
Emre bir kac dakika oylece kaldiktan sonra kafasini hafifce salladi, "olurum" Ates gulumseyip Tekrar Emre'nin dudaklarina yapisti.
——
"Oha bu cook guzel!" Baran Babasinin ona aldigi gitari incelerken hayranlikla bakiyordu.
"Begenmene sevindim, ben her kurs aldiginda seninle olamayacagim ama Ates her zaman seninle olacak. Eger hosuna gitmeyen bir sey olursa Ates'e soylemen yeterli"
Bora Baran'in istedigi gitari aldiktan sonra onun icin ozel bir hoca tutmustu.
"Peki ne zaman gelecek kurs hocasi" Baran Bora'ya merakla bakarken Bora da Baran'a dondu.
"Hafta ici ve hafta sonu bir gun olacak sekilde ayarladim, hangi gunler istersin?"
Baran dudaklarini buzup dusunmeye basladi "Sali ve Cumartesi olsun mu?"
Bora kafasini salladi, Cocugunun yuzune yaklasirken alnina opucuk kondurdu.
Baran ayaga kalkip Bora'nin tam onune giderken Babasina sarildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...