bora'nin agzindan
baran gittikten sonra siritmami durduramiyordum, altimdaki sislikle ne yapacagimi dusunurken elimi yuzumu yikamak icin lavaboya dogru yoneldim.
baran'dan
telefonumla girebildigim uygulamalarda biraz zaman gecirdikten sonra asagi inme karari aldim, odadan cikip merdivenlerden inmeye basladim, bora'yi arasam da bulamadigim icin koltuga oturup bagdas kurdum, masadaki telefonu dikkatimi cekerken bir bildirim geldi, her ne kadar kotu bisey olsa da merakima yenik dustugum icin telefonu elime aldim ve gelen mesaji okumaya basladim..
____________________________
Melis
uzun zamandir gelmiyorsun🥺
unuttun mu beni hemen??
_______________________________mesaji gormemle kaslarimi catmam bir oldu, merdivenlerden ses gelince hemen telefonu yerine biraktim, neyseki gormemisti.
"napiyorsun burada?" ona dogru dondum "bilmem canim sıkıldi" bana dogru gelip yanima oturdu, "birseyler yapalim mi?" bana dogru dondu "ne yapmak istersin" biraz daha ona yaklastim ve kafami omzuna yasladim disari cikma zamanim bu haftalik bitmis olsa bile sansimi denemek istiyordum "sey, beraber disari mi ciksak?" bana dogru dondu, gozlerini yuzumde gezdirdi, tek kasini kaldirarak; "bu haftalik zamanini doldurdugunu saniyordum?"
bora'ya bakip kaslarimi cattim sonra hizlica yerimden kalktim ve merdivenlere dogru yurudum, "nereye gidiyorsun" arkami donmeden "odama, sen de melis denen kiza gidebilirsin. madem benimle vakit gecirmek istemiyorsan" son anda agzimdan bir hickirik ciktiginda odama dogru kostumyaklasik 5 dakika sonra ben yatagimda aglarken (daha dogrusu zirlarken) bora odaya girdi, "sen benim mesajlarimi mi okudun?" kafami kaldirmadan cevap verdim "hayir" yanima dogru adimladigini duydum "bana yalan soyleme baran, yalan soylemenin yasak oldugunu bilmiyormusun?" sonlara dogru sesi yukselmisti "bagirma bana, telefonunu felan karistirmadim mesaj geldi gozum kaydi sadece" yataga oturdu, kafami kendine dogru cevirdi "eger birdaha boyle bir harakette bulunursan, sana acimam duydun mu beni?"
kaslarimi mumkunmus gibi daha cok cattim
"senin melis denen kizla konusurken bisey yok ben telefonuna bakinca mi sorun var!? sonra senden birsey gizlemiyorum diye gezersin!" ona bagirmama sinirlenmis olacak ki yuzu korkunc bir hal aldi,sictik.beni kolumdan tutup firlatir gibi ayaga kaldirdi sonra kolumu sarsarak birakti "bana bak baran bu aralar cok yuz veriyorum diye iyi alistin alirim ayagimin altina laflarina dikkat et" aglamam daha da siddetlenirken bagirmaya devam ettim "hani benden baska kimsen yoktu o kim niye sana beni ozlemedin mi diye mesaj atiyor!" sabir ceker gibi kafasini yukari kaldirdi, gozlerini kapatti geri acti ve gozlerimin icine bakti. birsey demek icin agzini acacagi zaman vazgecmis olmali arkasina dondu kapiyi carparak cikti.
ben yatagima geri donerken dis kapinin acilip kapanma sesi geldi, beni birakip gitmisti..
her ne kadar umursamamaya calissam da aglamami durduramiyordum, telefonumu almak icin uzandigimda telefonun kilitli oldugunu gordum telefonuma bile el koymustu.._______________________________
gozumu actigimda yataktaydim, aglarken uyuyakalmis olmaliydim. dudaklarimi buzerken yatakta dogruldum karsidaki aynaya baktigimda gozlerim sismis yanaklarim ve burnum kizarmisti, saate baktigimda bora evden gideli, benim de uyudugum zamandan bu yana 1 saat gecmisti.
bora gelmis miydi bilmiyordum ama oda karanlikti, yataktan kalkip kapiya yoneldim, kapiyi actim koridora yoneldim ve merdivenlere dogru yurumeye basladim.
yakinlastikca bir kadin sesi geliyor gibiydi, yoksa ben mi delirmistim??
merdivenlerden her seyden habersiz inmeye basladigimda bora'nin yani saygideger babamin kucaginda bir kadin gormeyi beklemiyordum..ben onlara sok olmus bir sekilde bakarken kadin babamin kucaginda ona surtunuyordu..
benim gozlerim dolmaya baslarken kadin bana dogru dondu bu melis denen orospu olmaliydi, beni gormesiyle babamin kucagindan kalkmasi bir oldu, bora da bana donerken hizlica ayaga kalkmisti "ne isin var senin burada, uyuyor olman lazimdi" hizlica bora'nin yanina yurudum 2 saniye durup tum gucumu topladim ve yuzune dogru bir tokat savrulttum,
biraz sinirlenmis olmaliyim ki cok azcik hizli olmustu ama azicik..bora hizlica bana dondu bilegimi tuttu ve beni yere dogru firlatti, o sirada melis denen orospu babamin koluna girdi, sahte oldugu cok belli olan bir uzuntuyle "yapma cocuk o" dedi, "sensin lan cocuk pis orospu!" bora bana oyle bir bakiyordu ki bu sefer gercekten sicmistim.. "baran cik odana."
kosarak merdivenlerden cikip odama dogru yoneldim, kapiyi acip geri carparak kapattim..yaklasik 15 dakika sonra ben uyumaya calisirken bir anda odama bora girdi kapiyi carparak kapatti hizla yanima geldi "kalk"
dedigini basta yapmak istemesem bile bana cok kotu bakiyordu, ben yatakta bacaklarimi kendime cekmis otururken bir yandan agliyordum. bora kolumdan tuttu beni kaldirdi "gercekten buyuk bir cezayi hak ettin, hem de baya buyuk bir cezayi."EN GUZEL YERINDE BITIRDIGIM ICIN KENDIMLE GURUR DUYUYORUM QÜEPDKÖWÇZEDÖEÖİDŞPWL
bu arada kapagi degistirdim, nasil olmus??
oy verip yorum yapmayi unutmayinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...