9

4K 127 19
                                    

iyi okumalarr

"baba dur- ah" bora beni umursamadan icimde gel gitlerini hizlandirdi, gelmek uzere olacak ki kendini yavaslatti ve sert vuruslar yaparak icime bosaldi. kulagima egildi "cok guzelsin baran"

terler icinde yatakta bir anda dogrulunca ruya -daha dogrusu kabus- oldugunu anladim. nefes alis verislerim hizlanmisti, kafami ilk soluma cevirip yanimda uyuyan boraya, sonra asagi indirip sismis aletime baktim. sikeyim boyle isi.

yorgani uzerimden atip lavaboya dogru ilerledim, bora uyanmadan halletmem gerekiyordu. tuvalete girip elimi yuzumu yikadim, bu boyle olmayacakti duvara yaslanip sortumu indirdim elimi aletime atip cekistirmeye basladim.

hizli olmam gerekiyordu cunku bora her an uyanabilirdi, kafami geriye atip farkinda olmadan inledim "bora ah-" hassiktir, diger elimle hizlica agzimi kapatip kendimi cekmeye devam ettim. aslinda cok fazla mast yapan birisi degilimdir, ama bu adam benim uzerimde bayagi bir etki birakiyordu.
"ne zamandan beri benim adimi soyleyerek kendini tatmin ediyorsun bebegim?" duydugum ses ile gozlerimi kapatip kapiya cevirdim. MAL MADEM BISEYLER YAPACAKSIN KAPIYI KAPAT ALLAHIN SALAGI.. ben kendi kendime soylenirken bora bana dogru yaklasti, ben yerimde dogrulurken o arkama gecti ve elini aletime atti.

o aletimi cekerken ben koluna tutunuyordum, "bir daha ben olmadan kendine dokunmayacaksin." elini aletimin ucuna koydu "duydun mu?" kafami salladim "a-ah bora durma" kafasini omzuma koydu "bora mi" agzindan hih diye gulme sesi cikti, elini aletimin ucundan cekip, cekistirmeye devam etti. ben onun eline bosaldigimda o arkamdan cekildi, egilip dudagimdan optu "cok tatlisin" yanaklarimin kizardigini hissettim, "beni ne zamandan beri izliyorsun" siritti "ruyanda ne gordun bilmiyorum, ama basindan beri uyanigim bebegim" ben rezilligime kufur ederken o elini yikayip lavabodan cikti.

lavaboda islerimi halledip asagi indigimde bora kahvalti masasinda telefonuna bakiyordu, benim geldigimi gorunce kafasini telefondan kaldirip bana bakti, ben gidip karsisina oturdugumda dudaklarimi isiriyordum. bora eliyle cenemi tutup yuzumu kendi gorebilecegi sekilde kaldirdi, "benden mi utaniyorsun baran, babanim ben senin" tip tip ona bakiyordum "babalar cocuklarini dudagindan oper mi ki" bora kaslarini catti, agzini acti bir sey diyecekti ama vazgecti. elini cenemden cekti "yemegini ye" oflayip onumdeki peynirle oynamaya basladim, o bakislarini benden cekmeden yemegini yiyordu ama kafami kaldirip ona bakmadim.

yemegimi bora'nin zoruyla bitirdikten sonra kafami kaldirip ona baktim, kafasini duvara yaslamis tavana bakiyordu, ne dusundugunu bilmiyordum ama acaba onu uzdum mu diye bir dusunmustum. yerimden kalkip yanina gittim, bakislarini tavandan cekip bana sabitledi. izin ister gibi gozlerimle kucagini gosterdim, ifadesizce ellerini gogsunden cekip oturmam icin yer acti.

kucagina ayaklarimi yandan sarkitabilecegim sekilde oturup bora'ya sarildim, ilk basta bir sey yapmasada sonra ellerini sacima cikardi. "seni uzdum mu" kafami kaldirip ona bakarken o da bana bakiyordu "hayir neden uzesin" biraz daha ona bakip tekrar kafami omzuna gomdum "bilmem" ben ona biraz daha sokulurken kahvaltiliklarin kaldirildigini duydum, fatma ablanin bizi boyle gormemesi icin panik yapip ayaga kalkacagim zaman belimden tutup kendisine bastirdi, gel de yukselme simdi.

yaklasik 10 dakika o sekilde kaldiktan sonra bora bir anda bacaklarimdan tutup ayaga kalkti, ellerimi hizlica boynuna sarip ona baktim "bugun ise gitmeyecek misin" bana bakti "gidecegim, gelmek ister misin?" saskinlikla bora'ya baktim "gercekten goturur musun" guldu "ne zaman bir seyi yapicam deyip yapmadigimi gordun baran" gulumseyip boynuna daha cok sarildim, o da bir elini belime bir elini kalcama atarak ikimizi yukari cikardi. "sortla felan gelecegini dusunuyorsun yaniliyorsun, git degistir ustunu" beni yere birakti "baba ne olur sortla gelsem, rahat edemiyorum esorfman ile" ilk bana bakti, sonra bacaklarima. yuzume yaklasti "deli edeceksin beni baran" hizlica onu opup odama kactim "cok kisa giymem sozz" odamin kapisini kapattim, kahkaha atiyordu gulusunu yedigim

altima siyah cok kisa olmayan bir sort, ustume de yine bora'nin kisa kollu kiyafetlerinden birini giymistim. odanin kapisini acip disari ciktigimda bora'nin cok cok şık oldugunu gordum, yani her zaman mukemmeldi ama bugun ayri mukemmel olmustu. "bugun ozel bir gun mu?" bana bakti, ilk once suzdu sonra yuzume bakti "onemli bir toplantim var, sen de yanimda duracaksin" ona anladim der gibi bir bakis attim. yanima gelip elini uzatti, ellerimizi birbirine kenetledikten sonra asagi indik.

kapiyi acan korumaya gulumseyip arabaya dogru yuruduk, yine arabayi bir koruma acarken ilk ben sonra o arabaya bindi.
yan yana otururken o telefondan birisiyle toplanti hakkinda konusuyordu, ben can sıkıntısindan camdan disarisiyi izlerken bora belimden tutup kendisine yakinlastirdi sonra elini sorttan dolayi acik olan yerlerde gezdirdi
ben ona bakarken bana bakmiyordu, elini kasiklarima cikardi. kasildigimi hissetmis olacakki bana dondu ve yanagimdan opup telefonla konusmaya devam etti..

yaklasik 20 dakika sonra sirkete varmistik, araban inip sirketin kapisina dogru yururken bora'nin gomlegini tutuyordum, cunku stresliydim. "baba ya birisi bir sey derse bana" bora kafasini bana cevirdi "kimse benim oldugum yerde sana bir sey soyleyemez baran." tedirgindim, ama bora'ya guveniyordum.

sirkete girdigimizde herkesin gozu bizdeyken bora beni kosede bir sandalyeye oturtmustu "burada beni bekle gelecegim hemen" kafami salladim, o hizla yanimdan uzaklasirken ben etrafi inceliyordum, 2 dakika sonra bir kadin yanima geldi ve elindeki dosyalari bana uzatti "sunlari bora bey'in odasina birak imzalamasi gerenler var" kadini suzdugumde kisa bir etek ve gogus dekolteli kiyafet giydigini gordum. bora bununla mi calisiyordu? kaslarimi cattim.
"ben calisan degilim yanliz, git kendine baksasini bul" kadin hafif sok ve yapmacik gulumseme ile bana bakti "ay canim pardon ahahaa sen burada dikilince ben seni calisan sandi-" kadinin sacmalamasini dinlerken bora'nin geldigini gormemistim. "oglum ile ne konustugunu sorabilir miyim funda" funda denen kari ilk bora'ya sonra bana bakti, yine yuzune yapmacik bir gulumseme kondurdu "ay bu tatli oglan senin oglun muydu" bana dondu "az onceki soyledigim seyler icin ozur dilerim canim, ben funda" elini uzatti, elini tutmadim. "baran" elini cekti.

"baba odana cikalim mi" bora cevap verecekkej funda denen kadin atladi "boracigim toplanti hakkinda konusacaktik" bora kaslarimi cattigimi gormus olacak ki ilk bana sonra funda'ya bakti "oglumla odama cikacagim, toplantiya 10 dakika kala haber verirsin" funda'nin cevabini dinlemeden elimden tuttu ikimizi de asansore dogru yuruttu, asansorun onune geldigimizde asansor acildi ve bindik.
bora katlardan 16.ya bastiginda katlara baktim 20 kat vardi, kapinin kapanmasiyla bora'nin kucagina atlamam bir oldu, nedense mutlu olmustum. bora bacaklarimdan tutarken ben bacaklarimi beline sarmistim.

bora beni asansorun duvarina yaslayip ellerini kalcama indirdiginde ben onun dudagina yapismistim, ben yavasca opmek istesem bile o hirsla hizli hizli dudaklarimi somuruyor gibiydi, ben bir sure ayrildiktan sonra o da geri cekilmek zorunda kalmisti. ben nefes nefeseyken o bir eliyle cenemi tutup yavasca iki yana sarsmisti. "tadin bu kadar guzel olursa dayanamam bak" ben gulerken o yine dudagimi opmustu..

medya bolum sarkisi haberiniz olsun
oy verip yorum yapmayi unutmayinn
<33

Patron - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin