iyi okumalar
yuzume carpilan su ile yerimde sicradim, banyoya ne ara getirilmistim-
cok utaniyordum, bora ise umursamiyor gibi gorunuyordu. suan banyodaydik ve beni yikiyordu, "daha ne kadar soyleyecegim baran, utanma benden" bora sanki bir bebekmisim gibi dikkatlice beni yikiyor bir yandan konusuyordu.——
banyodan ciktigimizda bornoza iyice sarilmis dudagimi buzmus bora'ya bakiyordum, "sey disari cikar misin ben giyinecegim de" bora guldu "baran saka misin, gordugun gibi bende ustumu degistirecegim. ayrica gorecegimi gordum zaten neyi sakliyorsun benden" yanaklarimi sisirip bora'ya arkami dondum, bornozu yavasca cikarirken beni izledigini hissedebiliyordum, sapik.
dolaptan kiyafet alip ustume gecirirken, klasik kisa sortlarimi da giymeyi unutmadim. bora'ya dondugumde o ustunu coktan degistirmis yataga oturmustu, bende yanina dogru gidip yataga oturdugumda kalcama giren agri ile geri kalkmam bir oldu. bora bana gulerken ayaga kalkti, dolaptan bir krem alip yanima geldi "bunu agriyan yerine surelim, iyi gelecektir." kafami sallarken beni dizlerimin ustunde olacak sekilde yataga oturtturdu ve sortumu indirdi. kalcama -ozellikle deligimin etrafina- kremi iyice yayarken kendimi sıkmamaya calisiyordum.
bora isini bitirince lavaboya gidip elini yikadi ve yanima geldi, yataga oturup yatak basligina yaslanirken beni de yavasca kucagina cekti. kalcami acitmadan bacaklarimi beline sararken onun elleri kalcamdaydi, utanip kafami omzuna gomerken saclarimi optu.
"bir insan aglarken, utanirken, zevk alirken veya herhangi bir sey yaparken nasil bu kadar mukemmel olabilir baran" sessizce kulagima fisildadiginda utanip bora'ya daha cok sirnastim, o bana canimi acitmadan sıkıca sarilirken ben utanctan hic bir sey yapamiyordum.
biraz bu sekilde kaldiktan sonra beni hafifce bacaklarimdan tutarak ayaga kalkti, ben onun kucagindayken kapiya dogru ilerledi "aksam yemegi saatimiz gecmis coktan, gel bir seyler hazirlayalim." kafami omzundan kaldirdim "fatma abla gitti mi?" umursamadan kafasini salladi ve merdivenlerden inip mutfaga dogru yol aldi.mutfaga girmeden once koltuktan ince kucuk olan minderlerden birini alip mutfaga girdigimizde tezgaha koyup beni yavasca mindere oturtturdu, beni dusunup haraket etmesi beni cok mutlu etse de belli etmedim. bora ellerini belimden cekerken geri cekildi, "ne yapalim ne istersin?" biraz dusunur gibi yapip "makarna" dedim. onaylar gibi miriltilar cikardiktan sonra alt cekmeceye egildi ve bir makarna cikardi, "nasil yapildigini biliyor musun" ona sordugum soruyla guldu ve bana dogru geldi, kulagima yaklasti "oradan bakinca babanin yapamadigi bir sey varmis gibi gozukuyor mu hm?" geri cekilirken o yanagimi opmeyi, ben de gulumsemeyi ihmal etmedim.
baran yemek isini hallettikten sonra beni kucagina aldi, disaridan bakinca hic umursamiyormus gibi gorunse de bana verdigi degerin farkindaydim. masaya gectikten sonra ben hâla bora'nin kucagindaydim, "baba boyle yiyemem ki" dudagimi buzdugumde gozleri dudagima kaydi, gozlerini gozlerime cikardi ve ben kucagidayken ayaga kalkti, ilk minderi sandalyenin ustune sonra beni sandalyeye oturttu.
——
yemegimi guzelce yedikten sonra bora'ya baktim, o da bana bakiyordu "ellerine saglik" gulumsedi, gulumsemesi cok guzeldi.
"film izleyelim mi" bora ilk kol saatine sonra bana bakti "surayi kaldiralim, sonra izleriz olur mu" kafami sallayip tabagimi alip mutfaga ilerledim, bora'da arkamdan geliyordu.tabaklari mutfaga biraktiktan sonra bora'nin arkamdan beni tezgah ile arasina almasi ile yerimde sicradim, vucutlarimiz birlesik gibi degilmis gibi bir de egilip boynumu optugunde kendimi guvende hissediyordum.
bora beni yine kucagina aldiginda konustum "beni kucagina almayi cok seviyorsun galiba" bora bana donmeden salona dogru yurumeye basladi "seninle ilgili olan her seyi seviyorum" gulumseyip bacaklarimi beline sıkıca doladim, bora da bacaklarimdan tutarak koltuga oturdugunda kafami kaldirdim "ne izleyecegiz" dusunuyormus gibi yapti "bilmem ne istersin" biraz dusundum "bilmem bakalim ilk once filmlere"
——
bora ile bir film acmis izliyorduk, ben zirlaya zirlaya boraya yaptirdigim patlamis misiri yerken bora beni omzuna yaslamis filmi izliyordu. patlamis misiri alip yemeyecegini bile bile bora'ya uzattim, bora bana dondu "yemeyecegim" suratimi astim, ben onume donerken bora hâla bana bakiyordu, "asma suratini hemen, tamam ver" bora elini uzatirken ona dondum, misirdan bir tane alip agzima atarken yutmadan, ve dilimi degdirmemeye calisarak boranin dudagina yapistim, dilimle misiri agzina iterken bir yandan dudagini isiriyordum. geri cekildigimde bora bana sasirmis bir sekilde bakarken ben yerime geri oturdum "kizma bana sen istedin" dudagimi buzerken bora'nin beni belimden cekip kucagina oturtturmasi ile sarsildim.
bora gozume bakarken cok tatli gozukuyordu, koskoca bora gibi birini kendime alistirdigim icin gururluydum, yani olmasi gereken bu degil mi-
bora dudagimi opmeye basladiginda gozlerimi kapattim, hizina yetisemesem de karsilik vermeye calisirken dudaklarimizi ayirdi "agzini ac" tekrar dudagima abanirken bora'nin eli yanlis yerlere kayiyordu, dunki olaylar aklima gelince bu sefer dudaklarimizi ben ayirdim. nefes nefese konustum "bence filme devam edelim"
——
film biteli bir kac saat olmustu ve suan bora'nin odasindaydik.
ben lavaboda isimi halledip yataga otururken bora ustunu degistiriyordu, yapili sirtiyla bakisirken bana dogru dondu. "yatiyor muyuz" kafami salladim. bora ustune bisey giymeden isigi kapatip yanima adimlarken yorganin altina girdim, "iyi alistin benimle yatmaya" o da arkamdan yatarken kollarini belimde hissettim, kendini bana iyice bastirip boynumu operken fisildadi "iyi geceler guzelim" ben bora'ya sirnasirken guzel kokusuyla mayisip uyuya kalmistim..
SELAMM
iki haftadir felan bolum atamiyordum sinavlar felan kusura bakmayin..
bu arada baran melis olayini ne cabuk unuttu felan mi ne yazilmisti yoruma, ya aslinda o olayin ustunde duracaktim biraz daha ama sonucta bora ile baranin arasinda suan belirli bir sey yok yani tamam seviyorlar da sevgililik gibi bir sey diyemeyiz o yuzden baran'in cok abartmasi biraz sacma olurdu, boyle bir sey dusundum, daha onumuzde cok kaos olacak uzulmeyin QAHQHSHHQNSWOSKANW
bolum biraz sade olmus yapacak bir sey yok😡😡
oy verip yorum yapmayi unutmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...