3

6.3K 220 17
                                    

iyi okumalarr..

bora korumalari evden cikarmis sonra kahvesini ve bilgisayarini almis salona gecmisti bende pesinden giderken bana kurallardan bahsedecegini soylemisti.

asagi indigimizde bora L seklindeki koltuga, bende onun karsisindaki tekli koltuga oturmustum.
bora kafasini bilgisayardan kaldirmadan
"yanima otur." dedi, oldugum yere daha cok sinip "hayir" dedim. kafasini kaldirdi goz goze geldigimizde "sana oturur musun demedim,
otur dedim. ve sen de uslu bir cocuk gibi babaciginin sozunu dinleyip yanima geleceksin" ona tip tip baktiktan sonra sinirlenmis olmali ki kaslarini hafif catip cenesinin ucu ile yanini gosterdi.
oflayarak koltuktan ziplayip bora'nin yanina dogru adimladim ve yanina oturdum
memnun olmus olacak ki hafif gulup onundeki bilgisayara odaklandi.

yaklasik 10 dakika ayaklarimi bagdas yapip oturduktan sonra canim cok sıkıldıgi icin oflayip duruyordum
bora yavasca bilgisayarini kapatti ve bana dogru dondu, ilk bagdas kurdugum icin heryeri gozuken bacagima sonra yuzume bakti
"kucagima gel" gozlerimi acarken "ne" dedim
"duydun otur kucagima kurallari konusacagiz"
bora'dan uzaklasip kaslarimi cattim "pardon da sapik misin sen?! hem evine zorla getiriyorsun hem de kucagima otur diyorsun oyuncagin miyim lan ben senin he??!"
bora ayaga kalkti, bilegimden tuttu beni de kaldirdi, duvara yasladi ve bagirmaya basladi.

"bana bak velet, ben senin arkadasin degilim artik ne baban var ne annen, sadece sen ve ben duydun mu beni" gozlerimin doldugunu hissediyordum. "sen benim babam felan degilsin! zorla aldin beni onlardan" kaslarini alayla kaldirdi "sevgili babacigin seni cok sevdigi icin mi bana satti saniyorsun, ah ne yazik sana" gozumden yas dustugunu hissettim

elini aldi yanagima koydu ve goz yasini sildi
"uzul diye soylemedim. bundan sonra sadece sen ve ben" kulagima yaklasti, fisildayarak; "benden baska kimsen olmadigini unutma ve ona gore davran" yanagimdan optu ve geri cekildi, koltuga oturdu "geliyor musun kucagima?" ona nasil baktigimi bilmiyordum ama ona dogru yurumeye basladim bir ayagimi diger tarafa diger ayagimi diger tarafina koyarak kucagina yerlestim, ellerimi boynuna sardim ve kafami omzuna gomdum, cok aglayasim vardi ve yapacaktim, uzuntuden degildi ama neden oldugunu bilmiyordum.

o ellerini belime sardi bende kokusunu icime cektim, cok guzel kokuyordu. "daha gec olmadan kurallari konusalim." kafami kaldirip ona baktim "tamam" sesim icime kacmisti
"ilk olarak asla sozumden cikmayacak, sesini yukseltmeyeceksin eger herhangi istemedigim veya sevmedigim seyleri yaparsan ceza alirsin, ikinci olarak eger uslu bir cocuk olursan sana bir telefon alacagim, ama cogu uygulama sifreli olacak ve kontrol altimda kullanacaksin" dudagimi buzdum "buraya kadar anladin mi?"
kafami salladim. "bana baba diyeceksin cunku biliyorsun ki artik resmi uvey babanim. he eger dersen fantezi dunyam rengarek, ki benim oyle babacik veya babacigim da diyebilirsin." dedi ve goz kirpti. "bu kadar mi" kafasini biraz asagi indirip burnunu burnuma surttu "simdilik evet, ilerleyen zamanlarda bakariz"

kafami yine omzuna gomup yerimde kipirdandim, o sirada bacaklarimi iyice beline doladim ve elleri ilk kalcama sonra bacaklarima indi ve yavasca oksamaya basladi ve sessizce fisildadi "nasil erkek olup bu kadar guzel olabiliyorsun?" karnimda birseyler haraket etti gibi oldu ama ne oldugundan emin degildim..

Evett, yeni bolum nasildi?
umarim hosunuza gitmistir oy verip yorum yapmayi unutmayin😭😭🤍

Patron - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin