7

5.2K 156 8
                                    

iyi okumalarr.

bora elimi tuttu beni durdurdu alayla konusmaya basladi "gotun basin acik nereye gidiyorsun" altimda boxer oldugunu hatirladigimda kaslarimi cattim "hassiktir ne bakiyosun lan" hizla elini birakip lavaboya kostum "sst kufur etme" durdum arkami dondum "babacim sey kiyafet getirirmisin bana" bora guldu, odadan cikti yaklasik 5 dakika sonra kiyafetle odaya girdi "5 dakikaya hazir ol gec kalirsan cikmayiz ona gore" lavaboya girip hizlica ustunu degistirdim bu it gec kalirsam gercekten goturmezdi simdi onunla mi ugrasicam

sacimi da taradiktan sonra hizlica asagi indim
"hazirimmm" bora bana dondu beni hizlica suzdu "hadi cikalim" yanina gittim "kucagina alsana beni" bora ilk kaslarini kaldirsa da sonra iki bacagimdan kaldirip bacaklarimi beline sardi, kapiya dogru gittikten sonra korumalar kapiyi acti. neden bilmiyorum ama utanmistim yuzumu boranin omzuna gomdum oyle disari ciktik. "nereye gidecegiz?" yurumeye devam ederken konustu "supriz." sesimi cikarmadan beni arabaya birakmasini bekledim.
beni yan koltuga birakip kendisi surucu koltuguna gecti, anlasilan bas basa olacaktik

_______________________________

yaklasik 20 dakika sonra arabayi park ettiginde sahil gibi bir yere geldigimizi anlamistim, cok guzeldi. "hadi in" kemerimi cozup kapiyi actim, boyle bir yere bora ile ilk defa geliyordum.
"ne yapmak istersin?" ilk dusunsem de bir sey bulamadim. boranin elini tuttum "bilmiyorum, hadi gell" beraber sahilde kumlarda kosuyorduk, sacmaydi. ama bora ile oldugum icin guzel geliyordu.

bir sure sonra ben durunca bora da durdu, nefes nefese kalmistik, ilk buldugum banka oturunca bora da yanima oturdu. o sirada onumuzden karavan gibi bir sey gecti waffle satiyordu hizla boraya dondum. waffle cok severdim "babacimm bana waffle alirmisin" bora kaslarini catti ilk bana sonra karavana bakti "hayir" bende kaslarimi cattim "hadi amaaa" bora sıkıntılı bir nefes verdi "hayir dedim baran hem ne oldugu belirsiz yerden bir sey yiyemezsin" oflayarak onume dondum ve kollarimi birlestirdim bora hâla bana bakiyordu "tamam git al basimin belasi git" zaferle gulumseyip uzattigi parayi aldim ve karavana dogru kostum "kosma baran" arkami dondum dil cikarip kosmaya devam ettim.
"merhaba 2 tane waffle alabilir miyimm?" arkadan cikan adam beni bir suzdu yakisikliydi masallah "tabi" adam makineye malzemeleri dokup makineye bastirirken goz goze geldik "kac yasindasin sen" biraz yukselip "19" adam guldu "en fazla 16 gisteriyorsun" kaslarimi cattim ama konusmadim

5 dakika sonra cikolatasini, meyve malzemeler felan hazirladiktan sonra bana uzatti "afiyet olsun" birsey demedim, hizla boranin yanina dogru gitmeye basladim. onume bakmiyordum o yuzden onumdeki tasi gormeden yere cakildim "hassiktir- ah" canim acimisti ama daha onemlisi waffle gitmisti. bora hizla yanima gelip beni ayaga kaldirdi "iyi misin bir seyin varmi?!" ben agliyordum, o cok endiseli gorunuyordu "wafflelarimiz gitti" ciddi misin der gibi bir bakis atti, oyle yapinca ona sarildim "canim acimadi" "waffle gittigi icin mi agliyorsun cidden" dudagimi buzup ona baktim "sansinda yokmus demekki, eve gidiyoruz."
o beni kolumdan tutup arabaya goturecekken onu durdurdum "almicakmisin bana bi tane daha" bana tip tip bakti "hayir." kolumu daha cok kavrayip yurutmeye calisti, kolumu hizla cektim "bilerek dusurmedim neden boyle yapiyosun ki dusurmeseydim yine yiyecektim!"
sabir dilenir gibi kafasini yukari kaldirdi, ben de o sirada gidip banka oturdum "almazsan ben de burda beklerim boyle" kaslarini catti yanima gelip gozyaslarimi silip beni banktan kaldirdi, kolumu tutup karavana dogru yuruttu "alacak misin?" hic bir sey soylemedi. karavanin onune geldigimizde konusmaya basladi "bir tane ver" 100 lira uzattigi adam para ustunu verecekken almadi, adam ilk beni sonra bora'yi suzdu tekrar neden geldigimi anlamamis olacak ki kaslarini catip isini yapmaya basladi..

_______________________________

ben waffle'imi yerken bora telefonda bir seylerle ugrasiyordu, aslinda eve gidecektik ama iki zirladigim icin sahilde oturuyorduk, hava iyice kararmisti cunku saat yaklasik 12 felan olmustu. ben kafami boranin omzuna koydugumda telefonuyla ugrasmayi birakip telefonu cebine atti ardindan elini belime atarken kafasini kafama koydu. biraz o sekilde kaldiktan sonra haraketlendi "hadi gidelim" o kalkti, bende pesinden kalktim. ilk copu attim sonra beraber arabaya dogru yurumeye basladik, arabaya gelince ayni sekilde oturup eve dogru yola ciktik.

yaklasik yarim saat bir saat sonra eve ulastik, bora kapiyi anahtar ile actiginda korumalarin coktan gittigini anlamistim, "hadi islerini hallet yat, cok alistin uyuma saatlerini geciktirmeye" dudagimi buzup ona baktim "beraber yatalim mi bugun" sasirdi mi kizdi mi anlayamadigim bir yuz ifadesinde cevap verdi "hallet islerini gel" ziplaya ziplaya yukari ciktim, lavaboda islerimi hallettikten sonra odama gectim, uzun pijamalarimin hepsini kirliye attigim icin kisa yesil sortumu ve boranin dolabindan caldigim tisortu ustume gecirdim, hazir oldugumda odadan cikip boranin odasina dogru adimladim.

odanin onune geldigimde aralik olan kapiyi daha cok acip iceriye girdim, boranin ustu yoktu ve arkasina donuktu. ben gozlerimi elimle kapatirken o arkasini dondu "napiyorsun?" ellerimi hafif aralayip onu gormeye calisip cevap verdim "ustunu giysene" guldu "ben boyle yatacagim, sorun varsa giyeyim bir sey?" gozlerimi actim, "yok hadi yatalim" kahkaha atmaya basladi, ne var bisey mi dedim sanki.

ben yataga atlayip yorgani ustume cekerken o isigi kapatip yanima geldi, normalde karanliktan korkardim ama bora yanimdayken degisiyordu iste..

yanima yatip yorgani ilk benim sonra kendi ustune orttu, ben ona arkami donerken o beni kendine cekti. tek bir beden gibiydik suan, elini belime atti sacimi optu. "iyi geceler guzelim"

Patron - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin