15

2.1K 85 11
                                    

iyi okumalar

emre sarhos gibiydi, benimle buraya kadar nasil kostugunu bilmiyordum, surukleye surukleye getirmistim herhalde. elimi duvardan cektigimde uzerime dogru dustu, ben dusmesin diye belinden tutarken o ellerini karnimda tutuyordu.

"iyi olduguna emin misin" bir elini karnina indirdi "midem cok bulaniyor" yuzu degisik haller alirken yan tarafa egilip icindekileri bosaltmasi bir oldu, ben yuzunun onune dusen percemlerini tutarken o oguruyordu.

icini iyice bosalttiktan sonra kafasini kaldirip bana bakti, "tesekkurler, ben burdan eve gidebilirim" gozunu kisip yurumeye calistiginda duz yolda bile yuruyemedigini gordum, "bu hal ile birak eve gitmeyi bu sokagi bile gecenezsin" ben gulerken o yuzume tip tip bakiyordu, sendeleye sendeleye yanima geldi "kucagina al beni" o bana sirnasirken gulmemi durduramiyordum, icimden hasbinallah cekerken bacaklarindan tutup belime sarmasini sagladim, o ellerini omzuna gotururken ilk etrafi kontrol edip sonra arabaya dogru yurumeye basladim.

——

emre arka koltukta yayilmis uyurken ben hem arabayi kullaniyor hem de dikiz aynasindan arada emreyi kontrol ediyordum, agzi hafif aralik kumral saclari gozunun onune dusmus uyuyordu, ne yalan soyleyeyim cok guzeldi, cogu kizi kiskandiracak bir guzelligi vardi.

emre'nin evine geldigimizde hava coktan kararmisti, elimi cebime atip telefonu cikarirken bora'yi aradim ve emre'nin sarhos oldugunu, aksama burada kalacagimi bu yuzden gelemeyecegimi soyledim, bora pek hosnut degildi dedigim gibi ama baran icin katlanmak zorunda kaliyordu.

emre'yi kucakladigimda refleks ile ellerini boynuma sardi, montunun cebinden anahtari alip evin kapisini acarken iceri girdim, kapiyi ardindan kapatirken kucuk evde emre'nin kucuk odasina dogru yurudum, kapiyi actigimda burnuma gelen o klasik guzel koku ile derin bir nefes aldim, odasina girip emre'yi yataga biraktigimda kiyafetlerinin halini gordum, emre'yi hafifce durterken konustum "emre, kalk da ustunu degistirelim. sonra yatarsin" hafif gozlerini araladi, yatakta dogrulmaya calistiginda belinden tutup yardimci oldum, bebek bakiyormus gibi hissediyordum.

emre kalktiginda ustune iki pijama gecirmisti, ben bakmamaya calisarak yardim etmeye calistigimda bana tatli oldugumu soyleyip gulmustu.

emre tekrar yataga yatarken konustu "burada kalacaksin dimi, bu saatte gitme bir yere" gozleri kisik, kapandi kapanacak sekilde konusmaya calisan cocuk ile gulmemi tutmam zorlasiyordu. "rahatsiz olur musun?" kafasini iki yana salladi "ama yere serebilecegim bir battaniye yok-" lafini kestim "koltukta yatarim sorun degil" gozlerini acabildigi kadar acti "rahat edemezsin oyle, yanima yatabilirsin. yatak ikimiz icinde oldukca buyuk" iki elini yanlarina acarken buyuk demeye calisiyordu galiba. yatagi suzup tekrar bana bakti "yani cok da degil, ama kivrilir yatariz ne olacak" dudaklarini buzmus bana bakarken ofladim, takim elbise ile mi uyuyacaktim.

"takim elbise ile mi yatacagim?" yerinde diklesti "babamin kiyafetlerinden olmasi gerek dolabimda, yeni yikamistim. igrenir misin?" kafami iki yana salladim, kiyafet kiyafettir.
o bana zorla kiyafetleri verdiginde lavaboda giyinip cikmistim, yorgani kaldirip altina girerken vucutlarimiz temas icindeydi. o bana arkasini dondugunde ben de arkami donmustum, sirtimiz birbirine degerken o zaten uykulu oldugu icin uyuyakalmisti, ben de kendimi zorlaya zorlaya uyudugumda cok da bir sey hatirlamiyordum..

——
bora'dan

yatakta yayilmis otururken baran'in lavabodan cikmasini bekliyordum, en sonunda klasik sortlarindan birini giyip uzerine benim tisorumu gecirip geldigini gordum, cok tatliydi.
o isigi kaptip yanima adimlarken ben ona yatakta yer aciyordum, yorganin icine girip kollarimin arasina yattiginda gulumsedim. "ates ile konustun mu" kafami ona cevirdim "evet, emre ile kalacakmis bugun" o da bana dondu "ne ara emre'de kalacak kadar yakinlasti bunlar" buzulmus dudagini egilip optum, "ayagi kotu demiyor muydun, yardim amacli kalmistir iste" ben telefonumu yatagin yanindaki masaya koyarken baran resmen ustume cikmis yatiyordu, "kacmiyorum buradayim merak etme" siritarak soyledigim sey ile dil cikardi, isiririm.

emre denen seyi baran'in yanina yaklastirmayi dusunmuyordum, madem arkadasi o zaman arkadas gibi davransin diye dusunurken kollarimin arasinda yatan bebegime baktim, cok seviyordum ve kimsenin yaklasmasini istemiyordum. kim sevdigi insanin yanina birisinin yaklasmasini isterdi ki?

bos dusuncelerimden siyrilip baran'a sıkıca sarildim, onun bana karsi ne hissettigini bilmesem bile seviyordum. her neyse diye gecistirerek gozlerimi kapattim. yorulmustum, uykumu almam gerekiyordu, kafami baran'in saclarina gomup iyice kendime cektim..

_______________________________

sabah ates'den

sabah gozumu actigimda emre bana yapismis ben ise onu sarmalamistim, belliydi boyle olacagi.. emre'yi uyandirmamaya calisarak kolumu cekmeye calistigimda uyku sersemi bana dogru dondu, yuzlerimimiz cok yakinken gozlerimi kapatip actim. saclari onune geldigi icin bosta olan elim ile saclarini arkaya dogru taradim, yuzu acikken bir kac saniye onu izledim, tamam belki bir kac dakika.

elimi yavasca belinin altindan cektigimde hafifce gozlerini araladi, "gunaydin" uyku sersemi ile konustugunda gulumsedim "gunaydin" gozlerini biraz daha araladiginda hizla yerinde dogruldu "ustune cikmisim biraz ozur dilerim" buzdugu dudaklarini opmek istiyormus gibi bakiyordum, "sorun degil" o sisik gozleriyle bana bakarken tekrar guldum, kafami hizla iki yana sallarken yerimde dogruldum, telefonumu alip saate baktigimda saatin 7 oldugunu gordum. kafami bana merakla bakan emre'ye cevirdim, "bir sey mi oldu" kafasini iki yana salladi ve yorgani ustunden atip lavaboya gidecegini soyledi, o odadan cikarken ben onun odasini inceledim.

yaklasik 5 dakika sonra yanima gelen emre ile bende yorgani ustumden itip yataktan kalktim,
"kahvaltiyi burada yapacaksin degil mi?" ona baktim "sirkete gecmem gerekiyor, orada yerim bir seyler" dudagini buzup kafasini salladi.
"kiyafetlerimi nereye koymustun" dolaba dogru yuruyup katladigi kiyafetleri cikardi, ben kiyafetleri alip lavaboya yururken o da yatagi topladi.

——
ustumu degisip lavabodan ciktigimda emre odada yoktu, odanin kapisini acip disari ciktigimda koltukta bagdas kurup televizyonda cizgi film izledigini gordum, sevimli velet. bu arada bu cocuk ne zaman sort giymisti.

acik olan bacaklarina bakarken baran ile benzerligi dikkatimi cekmisti, sadece emre'nin cilleri yoktu ve baran'a gore cok daha acik tenliydi.

"ben cikiyorum" bana donup ayaklandi "keske kahvaltiya kalsaydin" durup yanima gelmesini bekledim "bir dahakine sozum olsun" goz kirpip dis kapiyi actim, ayakkabilarimi ayagima gecirirken bahcede sag kosedeki klube dikkatimi cekti, beni izleyen emre'ye dondum "suradaki klube ne icin" bi anda gozleri acildi "BEN SANA PUPPY'I GOSTERMEDIM DIMI!!" yanimdan gecip teriklerini ayagina gecirdikten sonra klubeye dogru kosarken tatliligini izliyordum.

"puppy gel oglum bak kiminle tanistiracagim seni" tatli tatli klubeye egilirken yanina dogru yurudum, klubenin icinden kucuk beyaz cins bir kopek ciktiginda gulumsedim.

kopek, yani puppy emre'nin ustune atlarken onlarin sevimliligine guluyordum.

cebimden telefonumu cikartip emre ile puppy'nin fotografini cektikten sonra telefonu geri cebime soktum.

emre bana donerken ben duvara yaslanmis onlari izliyordum, emre puppy'nin tasmasini cikartip kucagina aldiginda bana dogru getirdi.

kucagima almam icin bana dogru uzatirken gulumseyip minik kopegi kucagima aldim, puppy heyecanli haraketlerle yuzumu yalamaya calistiginda kendimden uzaklastirdim, biraz sevdikten sonra tekrar emre'ye verirken emre puppy'i kucagina alip evin kapisina dogru gecti.

ben bahcenin kapisindan cikarken emre kucaginda puppy ile bana el salliyordu, evli cocuklu gibi hissetmistim.

arabaya binip calistirdigimda sirkete dogru surmeye basladim, telefona gelen bildirim ile cebimden telefonumu cikarirken "emre" kisisinden gelen mesaja baktim, mesaji actigimda emre'nin kucaginda puppy, ikisinde dil cikardigi bir fotograf oldugunu gordum.

ister istemez siritirken emre'yi velet diye kaydettim ve telefonu tekrar cebime soktum.
sevimli velet..

oy verip yorum yapmayi unutmayin 🫶🏻

Patron - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin