iyi okumalar
uyandigimda bora yanimda yoktu, muhtemelen ise gitmisti diye dusunurken yatakta dogruldum kollarimi acip ayi gibi esnerken kapi tiklatildi. hizla normal halima gectim "uhm sey gelebilirsinizz" kapi hafif aralandiginda fatma abla'nin geldigini gordum
"baran bey, bora bey daha gec olmadan kalkip kahvaltiya inmenizi soyledi" ustumden yorgani cektim "bo- babam evde mi?" kapiyi biraz daha araladi "hayir, cikmadan once soyledi. kesin emiri var lutfen gec olmadan asagida bekliyor olun." kapiyi kapatti ve cikti. of bora olmadan da hic bir sey eglenceli gelmiyordu..lavaboya gidip elimi yuzumu yikadiktan sonra ustumu degistirme zahmetine bulunmadan asagi indim, 2 koruma kapinin onunde bekliyordu beni gorunce ilk once suzduler, sasirdilar mi bilmiyorum ama sonra hafif baslariyla selam verdiler, ben de onlara kisa bi gulucuk gonderip yemek masasina dogru ilerledim
"buyrun baran bey yemeginiz hazir, bir sey ihtiyaciniz olursa ben mutfaktayim" fatma abla yanimdan ayrildi. cebimde olan telefonumu cikartip kisiler kismina bastim, bora hemen karsimdaydi cunku baska kayitli numara yoktu.
bora yazisina tiklayip goruntulu ara'ya bastim
yaklasik 15 saniye caldiktan sonra telefon acildi
bora beni gorunce hemen gulumsedi
"napiyorsun guzelim?" agzima yumurtadan biraz aldim, hem yerken hem konusuyordum "iyi yemek yiyordum, sen olmayinca ev cok sıkıcı" bora'dan gulme sesi geldi "ozluyor musun bakalim beni" agzimda yemek varken kafami salladim "baba bugun cikolata yiyebilir miyim yemekten sonra" bora kaslarini catti "beni cikolata icin mi aradin?" kaslarimi kaldirdim "yok ben seni ozledim o yuzden ama sorayim dedim" sonlara dogru sesim kisilmisti
"bugun yaramazlik yapmazsan bakariz" bora telefondan beni suzdu "ustunde ne var senin?"
ustume baktim "kiyafet" bora daha cok kaslarini catti "o kisacik sortla evde korumalar varken dolasiyorum deme bana baran?!"
dudagimi isirdim "ozur dilerim fark etmemisim"neden bu kadar sinirlendi anlamiyordum kimse benim orama burama bakmazdi ki, bora telefonu biraz uzaklastirdi "hemen yukari cik ustunu degistir uzun bir seyler giy." tam agzimi acacaktim yine konusmaya basladi "hatta dur korumalari evden cikartayim, salondan bu sekilde gecemezsin, duydun mu?" yanaklarimi sisirdim kafami salladim "bana cevap ver baran" "tamam babacigim korumalar evden ciksin degistirecegim ustumu" bora memnun olmus gibi miriltilar cikardi "simdi kapatiyorum guzelim, ustunu degistirmeyi unutma belki bugun erken gelebilirim"
kafami salladim "tamam gorusuruz" gulumsedi telefonu kapatti.tabagima konulanlari yedikten sonra korumalar coktan evden cikmisti, o sirada yukari cikip ustume uzun bir pijama giydim. sevmiyordum ama bora kizsin da istemiyordum, telefonumu elime alip gecenlerde yukledigim uygulamaya girdim, kilitlenmisti? saka mi bu ya oyunda ne olabilir ki, of!
sıkıntıyla oflarken bir anda aklima bora'nin odasini karistirma fikri geldi, belki kizardi ama cok gec odamdan cikmistim bile.
koridorun sonunda bora'nin odasina geldigimde kapiyi yavasca aralayip iceri girdim
icerisi buram buram bora'nin parfumu kokuyordu, sikayetci degildim.her yer duzgundu, ben kalktigimda biraz daginikti ama muhtemelen fatma abla duzeltmistir diyerekten dolabina yoneldim, dolabi actigimda katlanmis kiyafetleri vardi resmen hepsi duz siyah tisort olsa da guzel duruyordu.
biraz aralarini karistirdim ama bir sey yoktu
dolabin diger tarafini actigimda ustte kravat ve kemer gibi seyleri, altta da cekmece gibi bir sey vardi cekmeceyi actigimda ilk gozume bir sey takilmasa da sonra cekmecede prezervatif oldugunu gordum.. hassiktir lan, gulmeye basladim, biri suan beni bassa deli oldugumu felan sanardi muhtemelen. hizla prezervatifi biraktim- dur bunu kiminle kullaniyordu?
ama kutusu acilmamis, sakin olmaya calisip cekmeceyi kapattim. belki eskiden kalmistir :(salakca dusuncelerimi bir kenara birakip dolabi kapattim, aynada iki kendime baktiktan sonra odama gectim ve telefonu elime aldim
baran
babacigimmbora
efendim guzelim bir sey mi oldubaran
hayir seni ozledimbora
geliyorum bebegim yoldayimbaran
araba kullanirken telefona bakmabora
ne zamandan beri bana emir
verebiliyorsun baran :)baran
emir vermedim kibora
sofor kullaniyor arabayi
ben degil korkma o yuzdenbaran
tamam bekliyorumm
_______________________________bora ile konusali yarim saat gecmisti, ben asagi inerken fatma abla'nin oglunun ameliyati oldugu icin bugun erken cikmisti, ama isime gelmisti tabiki. asagi indim ve L seklinde olan koltuga oturdum, kumandayi alip televizyonu acarken kapi acildi. kafami oraya dogru cevirdigimde bora'nin gelmis oldugunu gordum "babani karsilamayacak misin?"
koltuktan kalktim hizlica boranin yanina gittim ve kucagina zipladim o hemen bacaklarimi tutarken bir yandan guluyordu, bacaklarimi beline iyice sardiktan sonra kafami kaldirip yanagindan optum. "sana yanagimdan opmemen gerektigini soylemistim" dudaklarimi buzdum "ama ben senin dudagini opunce sevgilinmisim gibi hissediyorum" bora kaslarini kaldirdi "bu senin icin sorun mu" bora'ya baktim "hayir ama sen rahats-" bora dudagima yapisti, ben kucagindayken beni duvara yasladiginda ayagiyla kapiyi kapatti.
cok hizli opuyordu ve onun hizina yetisemiyordum.bir sure sonra geri cekildim, "nefes alamadim" guldu ve burnunu burnuma surttu. aklima gelen sey ile gozlerimi fal tasi gibi actim "TELEVIZYON SAATIM GECIYOR" bora bir anda bagirmama sasirsa da sonra kaslarini catti "bunun icin mi geri cekildin" dudagimi isirdim "yok ama sonra izin vermiyorsun" hizlica dudagimdan sertce optu ve cekildi
"yemek yiyelim sonra devam edersin izlemeye"
kaslarimi kaldirdim "soz mu" guldu "soz."bora, fatma abla erken ciktigi icin ikimizi ben hâla kucagindayken mutfaga soktu, "ne yemek istersin?" ellerimi omzuna koydum "bilmem sen ne soylersen yerim" bora yine beni optu "sen boyle tatli davranirsan isimiz zor" kaslarimi cattim "neden ki" beni tezgaha oturtturdu ve bacaklarimin arasina girdi "bilmem" telefonunu cikardi bir iki tusa basti ve kulagina koydu "eve iki tane sandivic ve ayran soyle" telefonu kapattiktan sonra yuzume bakti "cok guzelsin, bir erkek nasil tum kizlardan cok cok daha guzel olabilir" kizardigima emindim, ama bana iltifat etmesi hosuma gidiyordu. "bekle geliyorum" bacaklarimin arasindan ayrilip kapiya dogru gitti kapinin yanindaki masadan bir poset aldi, o poset hep var miydi yoksa yeni mi gelmisti, hic fark etmedim. posetle birlikte buraya dogru geldi, bacaklarimin arasinda yerini aldigindan emin olduktan sonra poseti bana uzatti "bu ne" poseti elinden aldim "yemekten sonra yiyeceksin" poseti hizla actigimda icinde tur tur cikolatalar oldugunu gordum mutlulukla boraya baktim "umarim istedigin vardir iclerinde, buldugumu doldurdum." ben konusacakken kaslarini catip sozumu boldu "he sakin her gun her gun bunlari yiyecegini dusunme simdilik yemekten sonra sadece 1 tane yiyeceksin, duydun mu?" kafami salladim ve bora'ya sarildim. "tesekkur ederim" sacimi optu "rica ederim bebegim" tam ayrildigimizda kapi caldi, tezgahtan atlayip kapiya kostum "ben bakarimm" kapiyi actigimda karsimda bi adam vardi, bana iki tane poset uzatti "afiyet olsun" gulumseyip kapiyi kapattim.
bora mutfaktan cikti, onu bir suzdum de masallah cok yakisikli olmustu. hizla posetlerle onun yaninda gittim ve ona uzattim. "ben ayran aldim ama baska bir sey ister misin?" kafami iki yana salladim "hadi masaya gecelim" ben onden ziplaya ziplaya giderken o posetlerle pesimden geliyordu.
ben oturduktan sonra posetleri masaya koydu ve karsima oturdu, posetleri alip acmaya basladi. sandivici acip bana verdikten sonra ayranima pipet takip onu da verdi "guzelce ye, doymazsan soyle yine aliriz" kafami sallayip yemegimi yemeye basladim.
oy verip yorum yapmayi unutmayinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron - Gay
General FictionAilesi tarafindan sevilmeyen, durumu kotu olan bir cocuk ve onu evlat edinen zengin bir is adaminin hikayesi.. "patronum olabilirsin babacigim.." • escinsel bir kitap rahatsiz olanlar hic bakmasin • +18 ogeler var, rahatsiz olurum derseniz uyari koy...