We kwamen uiteindelijk aan bij school.. Alicia jij hebt toch een rijbewijs? Ja wat dan.. kan ik niet rijden ofsoo. Uhm hoe leg ik het uit.. Je kan goed rijden hoor maar je houd je niet aan de regels zeg maar. Aah dat ik hou niet van regels haha. Hahah alicia hoe moet ik nou zonder jou! Tja dat word erg erg moeilijk denk ik. Vannessa pakte haar mobiel om de tijd te bekijken. Chipss we komen nog te laat voor de les. Ach wat maakt het uit het is toch je laatste dag vanness. Das waar maar ik wil geen slechte indruk achterlaten. Vannessa en Alicia stapten uit de auto. Ik pakte snel mijn rugtas van de achterbank en deed de portier dicht. Heb je alles vannes? Ja heb alles bij mij. Mooi dan kan ik de auto op slot doen. Alicia doet de auto op slot. He vanness wacht loop niet zo snel. Alicia rende snel naar naar me toe. We lopen door de gangen op weg naar wiskunde. Hee vanness & alicia wacht op mij! Micheal we zijn er nog niet hoor zeiden we allebei tegelijk. Micheal rende snel door de gang en kwam uitgeput bij ons aan. Zozo ben je niet zo fit meer micheal haha. Vanness ik train niet elke dag hoor en trouwens heb je geleerd voor het wiskunde proefwerk? Hadden we dan een wiskunde proefwerk.. Ooh sorry vanness was je het vergeten je te vertellen. Alicia bedankt zeg en nu dan? Uuh het gaat over tabellen dat kan je wel toch! Nou ik kan het een beetje. Ach ik ben superslecht im wiskunde dus ik ga het weer verknallen,maar ik weet zeker dat je een voldoende haalt! Aahw dankje micheal en doe gewoon je best een keer. Doe het voor mij. Vannessa kijkt micheal heel smekend aan met haar ogen.Oke oke vanness alleen voor jou maar dan moet je nu stoppen met je ogen.. Vind ze supereng. Micheal kreeg allemaal rillingen over zijn rug.
We kwamen aan bij het lokaal en stapten het lokaal in. Meneer Vegter stond al te wachten met de proefwerken in de hand. Zozo daar zijn de laatkomers, nu gauw zitten en pak een pen! We knikten en stapten snel naar onze plekken. Ik pakte een pen,rekenmachine en een kladpapier uit me tas. Toen iedereen alles klaar gezet was begon Meneer Vegter de proefwerken aan het uitdelen in de klas. Nadat Meneer Vegter alles had uitgedeeld moesten we beginnen. Hmm hoe ging tabellen ook alweer. Stiekem zat ik te kijken hoe Alicia het deed. Vannessa Malfoy spieken doen we niet in mijn les! Ik schrok en ik knikte naar Meneer Vegter dat ik het begreep. Nadat er een uur verstreken was iedereen al klaar behalve ik natuurlijk. Ik maakte snel de laatste som af en leverde hem in. Uiteindelijk heeft iedereen het proefwerk ingeleverd, jullie krijgen het proefwerkcijfer morgen terug. Behalve geld dit niet voor vannessa,jij krijgt het per post of email. Het is net wat het me beste uitkomt. Dank u wel Meneer. Graag gedaan vannessa en ik wens je nog veel plezier vandaag. Iedereen mag gaan.. Hop hop ik heb geen tijd van de wereld ofsoo. Iedereen zeiden tegelijk 'sorry' Meneer Vegter!
Alicia en Vannessa lopen het lokaal uit. Uuh waarom keek je af zonet? Nou ik was even nieuwsgierig hoe jij het deed sorry alicia. Maakt niet uit ben het niet gewend van jou haha. Ja ik vannessa altijd een brave leerling. Je bent heus niet meer zo braaf meer. De lessen gingen snel voorbij. Toen de school uit was hadden mijn vrienden en vriendinnen een verassing in petto, dus ik ben benieuwd...
JE LEEST
Zwarte Maan
ФанфикVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...