Vannessa p.o.v
Akward zit ik aan tafel te wachten op Klaus en Elijah. Opeens komt er een blonde vrouw de eetkamer binnen. "En wie ben jij als ik vragen mag? En heb je iets met 1 van mijn broers?" vraagt ze arrogant.Nou ik ben tenminste wel beleefd om mezelf voor te stellen..Ik ben Vannessa en nee ik heb freaking niks met 1 van je broers. En ten derde ben ik freaking ontvoerd door je broers! "Aah dat verklaart alles je bent te lelijk om iets met me broers te hebben en ik ben Rebekha" zegt Rebekha verveeld.
"Aah zo te zien hebben jullie elkaar al voorgesteld" zegt Klaus te enthousiast. "Whatever Nik ik heb honger en heb geen zin om te wachten.." zegt Rebekha geiriteerd. Klaus gebaart dat we mogen gaan eten. Ik zie verschillende soorten eten op tafel staan. {Hmm lastige keus..} Klaus houd mij goed in de gaten.. "Als je haar toch knap vind dan sleur je haar mee naar je slaapkamer niklaus.." zegt Rebekha duivels. "Bemoei je er niet mee zusje.." zegt klaus geiriteerd.
Na het eten ben ik maar direct naar mijn kamer gegaan.Opeens staan de 2 mannen in mijn kamer. Een blonde man doet de deur dicht en loopt naar de badkamer toe. Ik hoor een kraan lopen en de man loopt naar me toe. Langzaam loop ik achteruit. "We doen je niks..Ik ben Stefan en dit is mijn broer Damon." fluisterd Stefan. "Je maakt haar bang broer..We komen je redden en trouwens het is zijn plan als je het wil weten.." zegt Damon.
Ik probeerde om hulp te roepen,maar opeens is mijn mond bedekt met Damons hand. Hmm hmm. "Werk gewoon mee en alles komt goed." zegt Stefan.
Klaus, Elijah & Rebekha p.o.v
"Waarom moest jij nou weer een brief sturen naar Aro" roept Rebekha boos naar Elijah. "Ik moest toch iets doen dat Aro het niet van ons verwacht dat we haar niet uitleveren.." zegt Elijah. Broer en zuster we hebben nu geen andere keus,het is niet anders we vertrekken morgenvroeg naar New orleans met Vannessa. "Nee ik wil hier niet weg! Mijn vriendje woont hier!" roept Rebekha boos!
"Het is niet anders en we moeten Vannessa veranderen voordat Aro het doet.." zegt Elijah serieus. Ik doe het wel en Vannessa zal het niet leuk vinden lach ik duivels. "Nou jullie gaan maar ik blijf hier" zegt Rebekha koppig. Zusje lief we blijven bij elkaar en je gaat mee of anders Matt gaat eraan. Rebekha duwt klaus en loopt boos weg.
"Broer je voelt wat voor het meisje of niet soms.." vraagt Elijah. Nee waar heb je het over.. Ik pak een glas bourbon en drink het in een keer op. "Hoor jij het ook?" vraagt Elijah. Ja maar de kraan staat te lang aan.. Volgens mij is er iemand in haar kamer. Met vampiersnelheid rennen we naar Vannessa's kamer. Elijah probeert de deur te openen. "De deur zit op slot" zegt Elijah. Ik duw mijn broer weg van de deur en trap de deur open.
Vannessa zit vast bij Damon en Stefan kijkt geschokt naar mij. Wat doen jullie hier nog? "We komen haar redden.." zegt Stefan simpel. Opeens breekt Elijah Damons nek en Damon valt op de grond. Elijah duwt Vannessa naar me toe en pak haar hard beet bij haar arm. Stefan jij mag getuigen zijn van dit. Ik bijt in mijn pols en dwing Vannessa mijn bloed te drinken. "Klaus je weet niet wat je doet..Laat haar gaan" smeekt Stefan.
Oke wat jij wilt Stefan en ik breek haar nek. Vannessa ligt dood op de grond. "Maak een keuze neem je Vannessa mee of je bloedeigen broer?" vraagt Elijah.Stefan tilt Damon op en rent met vampiersnelheid het huis. Voorzichtig til ik haar op en leg haar op het bed. "Je weet wat je doet toch broer?" vraagt Elijah. Ik weet wat ik doe en schilt ik heb Vannessa al veranderd in vampier.
Vannessa p.o.v
Ik proefde een metalige smaak en opeens word alles zwart. Mijn lichaam voelt anders.. Ga ik dood of ben ik al dood..
Hey een nieuwe deel van Zwarte maan! What the hel klaus dwingt Vannessa zijn bloed te drinken!! En nu word Vannessa een vampier of wat anders??
Vote,share & comment :)
Loveyouall
Xx
JE LEEST
Zwarte Maan
Fiksi PenggemarVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...