Na 3 dagen reizen met de auto en de vliegtuig. Mam oh nee Amber waar zijn we nou? Vannessa lieverd je weet dat ik je moeder niet ben maar dat geeft niet hoor. Amber knipoogt naar me. Ik zal je even uitleggen waar we zijn Vannessa. We zijn in een klein stadje van Amerika genaamd Forks zei Jack wijs. Eindelijk in FREAKING klein stadje Forks,waar we een poosje veilig zijn. Hoop van wel zusje. Gabriella doet een arm om me heen en knuffelt me. Na een halfuurtje rijden door een bos komen we bij een grote villa aan. Zo we zijn er roept Gabriella vrolijk. Jack zet de auto voor de deur en stapt uit. Gabriella stapt daarna uit en helpt Jack met de spullen. Amber kijkt voorzichtig achterom. Gaat het wel? Euhh nou ik ben best bang... Alles komt goed wij zijn er om je te beschermen. Amber glimlacht naar me en stapt ook uit. Nou dit word mijn nieuwe leven, wat zullen mijn vrienden wel niet denken dat ik zomaar verdween van mijn afscheidfeestje.. Ik doe mijn gordel af en stap uit de auto. He' we hebben buren. Ik zie een grote luxe villa voor ons.. Wie zullen daar wonen.. Vannessa! He luilak help je ook even met de spullen roept Gabriella. Jaa ik kom al!!
De Cullens p.o.v
Heyy Jasper kijk we krijgen buren roept Alice vrolijk. Eindelijk meer sociale contacten. Hey lieverd je hebt toch mij en hun. Emmet wijst naar de cullens familie. Jaa dat weet ik maar ik vind nieuwe mensen leren kennen leuk! Emmet geef Rosalie maar haar zin roept Edward vrolijk!! Pap doe eve normaal ik schaam me voor je..Bella komt de woonkamer binnen. Wat mis ik hier jongens?? Nou mam papa doet te vrolijk en we krijgen nieuwe buren zei Renesmee. Dankje voor de info en Bella geeft Renesmee een kus op de voorhoofd. Wist je dit Carlilse? Ja lieverd ik het is een kennis van me die daar komt wonen. Esme kijkt Carlilse vragend aan.. Je ontmoet ze nog wel lacht Carlilse. Ding dong!! Carlilse loopt met vampiersnelheid naar de deur. Heyy Carlilse ik ben het Gabriella!! Hij doet de deur open en geeft Gabriella een knuffel. Ik heb je gemist. Aaahw dat is schattig,maar ik kom hier niets voor niets zei Gabriella mysterieus. Kom gauw binnen! Dankjr Carlilse. Gabriella loopt de woonkamer binnen en begroet de andere cullens. Wat doe je hier Gabriella? vroeg Jasper. Nou ik en mijn zusje Vannessa zijn hier naar toe verhuist omdat de volturi achter haar aan zit. Waarom wil de volturi haar hebben? vroeg Emmet. Vannessa is erg bezonder, ze heeft veel gavens die Aro interesant vindt. Hmm hopen maar dat ze haar niet snel vinden zei Edward. Hoop ik ook zei Gabriella. We zullen haar ook beschermen zei Jasper en Emmet tegelijk! Dank jullie wel en ik moet er weer vandoor ik spreek jullie later!! Gabriella verlaat met vampiersnelheid de villa. Ik hoop dat de volturi niet grote maatregelingen neemt zei Carlilse sirieus...
Hey hoi 9e deel alweer van Zwarte maan! Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal? En denken jullie dat Vannessa daar veilig is??
Xx Shieltje
JE LEEST
Zwarte Maan
FanfictionVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...