~Mystic Falls
Stefan p.o.vNadat ik mijn spullen heb gepakt loop ik naar Jenna's kamer. Ik heb een vervelend en naar gevoel dat er iets met Jenna was. Snel loop ik door de gang en zie Jenna op de grond vallen. Met vampiersnelheid ren ik naar haar toe en vang haar op. Jenna Jenna gaat het?? Blijf bij mij roep ik wanhopig. Damon komt haar kamer in en ziet Jenna bewusteloos in mijn armen liggen.
"Bloody hell wat is hier gebeurd!?" roept Damon bezorgd. Ik had een naar gevoel dat er iets met Jenna was en wou checken of alles goed gaat met haar. "Heeft ze nog wat gezegd voor ze flauw viel?!" vraagt Damon. Ja over dat meisje haar naam Vannessa is en dat ze in gevaar is. "Snel leg haar op het bed..Ik weet wie ik moet bellen die ons kan helpen" zegt Damon. Ik til haar op en leg haar voorzichtig op het bed.
Samen met Damon loop ik naar beneden de woonkamer in. Wie ga je bellen dan? "Rustig Stefan ik regel dit eve en jij gaat terug naar Jenna" zegt Damon. Fijn wat jij wilt en ik roep je wel of ze bij is gekomen. Damon knikt en pakt zijn telefoon.
Damon p.o.v
Uch Stefan altijd te over bezorgd.. Snel zoek ik door mijn contacten en zie de nummer die ik nodig heb. Ik klik op bellen en wacht rustig tot iemand het opneemt.
~Hallo je spreekt met Alice Cullen.
Hallo schoonheid ken je me nog?
Uch Damon wat wil je?!
Jouw vriendinnetje Jenna is zomaar flauw gevallen en zei iets over Vannessa is in gevaar..
Damon zit je nou met me te klieren of meen je dit?!
Wat denk je zelf schoonheid ik denk dat Jenna dezelfde gave heeft als jouw en we je hulp nodig hebben.. Dit zeg ik niet graag plzz..
De badass Damon smeekt bij mij om hulp dat hoor ik niet vaak haha.
Plzz Alice doe het voor Jenna.
Uch fijn voor Jenna en Vannessa! Ik neem Jasper en Emmet mee.
Ken je Vannessa dan?
Jaa we moesten haar beschermen maar dat is niet helemaal goed gegaan..
Alice alice toch ik had wel meer van jouw verwacht haha.
Ik ben er morgenavond en tot ziens Damon!!
Tot ziens Alice!~
Zo dat was een gesprek.. Ik doe mijn telefoon in de broekzak en hoor Stefan mij roepen. Ik kom al ik kom al.. Met vampiersnelheid ren ik naar Jenna's kamer. "Daar ben je eindelijk.. Jenna wil ons wat vertellen.." zegt Stefan geirriteerd. "Jullie voelen als broers voor mij en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Mijn Familie haat me omdat ik anders ben dan hun. In de Patrova bloedlijn zit ook een sterke oude heksenclan in. Zelden gebeurd dat iemand een gave ontvangt" legt Jenna uit.
JE LEEST
Zwarte Maan
FanfictionVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...