7: Nu is het oorlog..

138 16 1
                                    

Aro loopt onrustig door de zaal heen. (Hoe is die meid ontsnapt en wie was die dame.. is toch niet wat ik denk wat het is.) Alsjeblieft Aro hou op met zo rondlopen en wat denk je nou? Nou Marcus ik zat te denken dat ik zulke paarse ogen eerder heb gezien.. We hebben ooit zulke mensen in de Volturi gehad. Grr Aro denk eve goed na het is de Malfoy familie zei Caius geërgerd. AAHH je hebt gelijk ik ken ze weer! Het is zo lang geleden.. Het is erg lastig om ze te vinden en als je ze vind dan moet je ze nog verslaan zei Marcus. Hmm we kunnen de originals vragen om ze op te sporen zei Alec. Alec Alec dat is een goed idee zei Aro blij. Binnenkort is de Volturi nog machtiger dan we eerst waren zei Caius kwaadaardig. Dat zullen we inderdaad zijn broerders whahaa zei Aro.. Maria Maria! Een getinte vrouw met lang krullend haar rende de zaal in. Wat kan ik voor u doen Meester? Ik wil dat je contact zoekt met Klaus Mikealson en zeg hem : de paarse ogen leeft. Dan weet hij wel wat wij bedoelen. Ja zal ik doen Meester en kan ik nog meer voor u doen? Nee je mag gaan Maria zei aro. Maria rent zo snel mogelijk de zaal uit met haar lange hakken. Hahah die wijf kan niet rennen met die schoenen lacht Caius gemeen.

Vannessa p.o.v

Jack heeft alles zo snel mogelijk ingepakt. Het huis ziet er nu leeg uit. Jack komt naast me zitten en kijkt met veel medelijden me aan. Wat nu? De volturi kan hier ieder moment zijn als we nu niet gaan. Rustig Vannessa, we hebben nog even tijd en trouwens Gabriella kan een beslissingen volgen. Maar pap uuh sorry ben het gewend.. Maakt niet uit Vannessa jij blijft altijd mijn dochter voor mij. Ik gaf hem een knuffel en kijk naar de vrouw die mij jaren lang heeft opgevoed. Gabriella loopt de woonkamer binnen. We hebben een klein probleempje.. Ik sta verschrikt op.. komen ze hierheen? Nee dat is het niet, maar ze huren de originals in. Uuh wie zijn de Originals? Hmm hoe moet ik je dit simpel uitleggen. Het zijn eerste en de oudste vampiers die er bestaan. Gabriellla neemt plaats op de bank en kijkt mij heel serieus aan. Mmm hoest kuch Amber word voorzichtig wakker en kijkt voorzichtig de kamer door. Ze stopt bij mij gezicht en staat geschrokken op. Vannessa gaat alles goed met je? Ja Amber met mij gaat het goed, maar hoe gaat het met jou? Ja ik voel me al beter en noemde je me nou bij mij echte naam!? Jaa Gabriella heeft alles uitgelegd aan mij, maar ik beschouw nog steeds als mijn moeder. Gabriella kijkt Amber aan en lacht naar haar. Je hebt ons gered! Ja maar we hebben niet veel tijd meer... Ze sturen toch niet de originals naar ons toe?? Helaas wel.. Wanneer vertrekken we uit Italië? We vertrekken uiterlijk morgenvroeg.. Oke mooi en is alles ingepakt? Ja Amber ik heb alles ingepakt en al in de auto's gedaan. Mooi dank je Jack! Vannessa's ogen vallen langzaam dicht en valt in slaap op jack's zijn schoot.

_________________________________________________________________________________

Hey hoi bijna 80 lezers! Ben super blij met jullie! Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal? In de volgende delen komen er meer van de Originals, Vampire Diaries en de Cullens :)

Veel leesplezier!

XX

Zwarte MaanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu