10:00 s'ochtends~
Vannessa p.o.v
Langzaam word ik wakker en zie dat ik in een bed vast gebonden zit. Snel kijk ik de kamer rond. Wat is er gebeurd en hoe kom ik hier? Ik hoor voetstappen en doe mijn ogen snel weer dicht.
De deur gaat van het slot en hoor iemand binnekomen. "Ik weet dat je wakker bent.." zei de man. Voorzichtig doe ik mijn ogen open en zie een nette man met bruin haar. Wie ben jij en wat doe ik hier..
"Hmm dat is een goeie vraag dame..Ik ben Elijah en wij hebben je ontvoerd voor de Volturi.." zei Elijah serieus. Je bedoeld zeker de mensen in het rood en zwart.. "Ja die bedoel ik.." zei Elijah.
Maak me freaking los! En trouwens ik wil geen monster worden.. "Je hebt geen andere keus dame..Morgennacht komt de volturi je halen" zei Elijah geiriteerd. Whatever maak me los!
Opeens komt er een blonde man naast Elijah staan. "Hoe gaat het broertje? Kan je haar aan?" vroeg ....
Wie ben jij nou weer? "Aah zo te zien heeft mijn broertje je niks verteld over mij..Nou ik ben Klaus en jij bent een onbeschoft b*tch!" zei Klaus boos.Sorry sorry,maar als ik vragen mag waar ben ik? "Je bent in Mystic Falls en als je wil ontsnappen.. We vinden jouw zo weer terug" zei Klaus duivels. Uch als ik beloof dat ik niet ontsnap,mag ik dan los gemaakt worden?
"Wat denk jij broertje?" vroeg Klaus. "Nou vooruit.. " zucht Elijah. Klaus loopt naar me toe en maakt mij los. Voorzichtig sta ik op en beweeg mijn benen. "Neem een douche en we zien jouw in de eetzaal.." zei Klaus serieus.
"Ik leg schone kleren op het bed.." zei Elijah. Ik kijk de 2 mannen aan en knik.
Snel loop ik naar de badkamer en kijk achterom. Klaus en Elijah stonden daar niet meer.. Zou het zijn dat ze ook vampiers..Damon p.o.v
Ik loop onrustig door mijn kamer. Wat doen die FREAKING originals hier in Mystic Falls. Gisterennacht zag ik Klaus & Elijah terugkomen met een meisje in de armen. Die 2 zijn iets van plan..
Klop!Klop! Stefan loopt mijn kamer binnen.
"Hey broer waarover zit je te denken?!" vroeg Stefan. Nou het klinkt een beetje raar,maar ik zag Klaus en Elijah een blond meisje hebben ontvoerd.. "En wat vind je er nou raar aan?" vroeg Stefan verward.Weetje laat maar.. Ik loop naar mijn klein bar en schenk wat whisky in voor Stefan en mij.
Met 2 whisky loop ik naar Stefan toe en geef hem de whisky. "Oke,maar wanneer komt Elena?" vroeg Stefan.
Ze komt zo haar tas ophalen,die heeft ze vergeten. "Hmm maar even over zonet hé..Als ze iemand ontvoeren en haar niks aan hebben gedaan dan moet diegene erg belangrijk zijn.." zei Stefan.Elena loopt mijn kamer in en kijkt ons vragend aan. "Wie moet belangrijk zijn voor Klaus?" vroeg Elena. Ze loopt naar me toe en geeft mij een kus op de mond.
Damon legt uit wat hij heeft gezien aan Elena.. "Vaag maar ik heb een droom gehad over een meisje met blond haar. Ze rent in het bos voor haar leven..er komen 5 rood/zwart gemantelde mannen achter haar aan. Op een gegeven moment word ze gepakt en 3 mannen bijten haar.. Laatste wat ik zag was 2 paarse ogen.." zei Elena.
Hmm vreemd en wanneer had je deze droom? "Gisterennacht wat dan?" vroeg Elena. Misschien is dit een complot met jouw droom en dat meisje.. "Hmm je kan weleens gelijk hebben.." zei Stefan.
~~~~~~~~~~
Hey hoi alweer een nieuwe deel! Oehh deze deel zit vol met raadsel..Kunnen Damon,Elena & Stefan er achter komen??
Loveyouall <3
Ohja als je van Anime verhalen houd lees dan de verhalen van xmilkaxoreox en kakashissangel :)
Ik lees hun verhalen ook en zijn super leuk!Xx
JE LEEST
Zwarte Maan
FanfictionVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...