20: Zwanger?!

116 12 5
                                    

~New Orleans
Vannessa p.o.v

Helen wat the hell wat doe je hier in godsnaam?! "Hallo mijn te lieve dubbelganger..Ik kom hier niet om jouw te vermoorden of te ontvoeren" legt Helen duivels uit. "Antwoord Vannessa's vraag anders ruk ik je hart eruit?!" dreigt Elijah. Opeens pakt Klaus Helen bij de keel en gooit haar tegen de muur aan. Helen probeert op te staan,maar word direct door Elijah tegen de muur aan gepint.

Elijah..Klaus stop!! Laat haar uitspreken voor jullie haar hart uitrukken. "Fijn maar dat doe ik alleen voor jouw my love" zegt Klaus geiriteerd. Elijah laat haar los en zegt: "ik geef je 5 minuten". "Dankje dubbelganger van me! Je hebt toch een hart.." zegt Helen sarcastisch. Je hebt Elijah gehoord 5 minuten dus begin maar met uitleggen..

"Uch fijn.. Jullie ouders hebben een plan om jullie voor goed te vermoorden en wouden mij in het plan gebruiken.." legt Helen uit. Dus wat moest je doen dan?? "Je bent toch en bitch haha! Maar ik zal je het uitleggen omdat ik je begin te mogen" lacht Helen. "Love ik heb niet de hele dag de tijd" zegt Klaus geiriteerd.

Ondertussen Helen's uitleg voel ik me duizelig en misselijk te worden. Sorry ik voel me opeens niet zo lekker en ik ren zo snel mogelijk naar de badkamer. Ik kost alles uit wat ik als ontbijt heb gehad in de toilet en druk op doorspoelen. Klaus loopt bezorgd de badkamer in. "Gaat het my love?" vraagt Klaus bezorgd. Wat denk je zelf..

Zwarte MaanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu