In de draaikolk is zwart en dan weer vol met kleuren. Als ik nu niet Gabriella's hand vast hield dan was ik meegesleurd met de kleurrijke draaikolk. Zijn we nou aan het teleporteren?! En waarom zijn Gabriella's ogen paars... Poff we lande zacht voor een wit huis. He dat is ons huis! Ik laat snel Gabriella's hand los en ren naar de voordeur.Huh maar we waren eerst in volterra en we zijn nu opeens bij ons huis hoe is dit mogelijk? Vannessa ik wil dat je kalm blijft en naar me luistert. Ik draai me heel rustig om en kijk voorzichtig in Gabriella's ogen. WAT BEN JIJ! schreeuw ik boos. Rustig Vannessa ik leg jou alles uit maar je moet nu echt rustig blijven. LEG HET ME DAN UIT GABRIELLA! Eerst breng ik jou moeder naar binnen en dan gaan we rustig zitten en erover praten. FIJN ALS JE MAAR MET JE POTEN VAN MIJN MOEDER AFBLIJFT!! schreeuw ik boos. Gabriella tilt Maria(mijn moeder) op en loopt naar de voordeur. Mijn vader doet snel de voordeur open en laat ons binnen. Gabriella je bent er eindelijk , ik dacht dat er wat ergs is gebeurd met mijn vrouw en dochter. Ik was gelukkig op tijd voor ze haar ging transformeren. Watt bedoell jee mett transformeren.. Ga eerst zitten vannessa dan leg ik het je uit. Ik nam plaats op de bank en mijn vader komt naast me zitten en pakt mijn hand vast. Gabriella legt Maria voorzichtig op een andere bank en pakt een deken legde dat over haar heen.
Ondertussen bij de Cullens
Edward leert renesmee een liedje op de piano. Bella loopt de woonkamer in en neemt plaats op de bank. Hoe gaat het lieverd? Goed mam ik heb weer een nieuw liedje geleerd van papa, wil je horen? Ja graag lieverd. Renesmee speelt een stukje van nightingale van demi lovato. Ondertussen loopt Alice met een vaas bloemen de woonkamer binnen. Opeens laat Alice de vaas vallen en haar goudkleurige ogen staan wijd open. Japser rent met vampier snelheid naar Alice toe. Wat is er vroeg hij en doet een arm om Alice heen. De volturi is van plan om een meisje te transformeren, ze hebben het al 1x geprobeerd maar een meisje met paarse ogen heeft ze weg geteleporteerd. Verder zie ik niks meer. Hmm waarom wil Aro een mensen meisje transformeren zei Carlisle. Ik denk dat ze erg bezonder is net als mij,alice,bella,jasper en renesmee. Maar ze kan toch als ze mens is geen gavens hebben. Hmm daar heb je gelijk in Emmet. Maar ik denk dat ze het nog niet weet wat ze allemaal in zich heeft zei Carlisle. Paarse ogen dat vind ik het vreemdst zei Jasper. Ik heb wel eens gehoord van een familie die erg bezonder zijn en dat ze voorbestemd zijn om machtige wezens te worden en krijgen paarse ogen zei Esmée. Alles is nu een raadsel en we moeten dat meisje helpen zei Carlisle. Jaa zei iedereen tegelijk!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey hoi wat vinden jullie tot nu toe van Zwarte maan? Hoop dat jullie het leuk en spannend vinden om te lezen
Vote,comment & share
Xx
JE LEEST
Zwarte Maan
ФанфикVannessa's ouders vluchten hun hele leven al voor de Volturi zelf. Vannessa leid een heel normaal leven todat er op een dag alles veranderd.. Haar ouders zijn haar bloedeigen ouders niet en ze komt er achter dat ze een zus heeft.. De Volturi komt er...